PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
van Boerrigter en Lukokiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar moet Ajax van verlost worden dan?
Afschieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je daar nou weer mee!
Sowieso maar 13 Epsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vulture.com/20(...)ity-season-five.html
Troy maar in 5 eps van Community volgend seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, daar is het niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gedownload voor op je USB stick?
Hoesen wordt 1e spitsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
Als Kolbein nou geblesseerd raakt kan Bojan mooi in de spits hopelijk snoert hij dan wat mensen de mond
Wil Ajax geen kampioen worden? Die mist toch echt het niveau.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil Ajax geen kampioen worden? Die mist toch echt het niveau.
Ik vind dat hij een beetje weinig scoort, maar hij is wel balvast...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind Hoesen ook niet super goed ofzo hoor
Prima rendement had hij juist..scoorde echt vaak voor een invaller. Vraag is eerder of hij het ook als basisspeler kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een beetje weinig scoort, maar hij is wel balvast...
Jij volgt de eredivisie niet eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind Hoesen ook niet super goed ofzo hoor
Oh, dan is het me gewoon niet zo opgevallen, maar ik vind het wel gewoon een degelijke speler. Alleen niet veel meer dan dat...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima rendement had hij juist..scoorde echt vaak voor een invaller. Vraag is eerder of hij het ook als basisspeler kan.
Die viel op het EK wel heel erg door de mand hoor met wat hij liet zien.quote:
Zo heen. Fijne avond allenquote:
Have funquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die viel op het EK wel heel erg door de mand hoor met wat hij liet zien.
[..]
Zo heen. Fijne avond allen
quote:
Ja, maar hij kreeg geel voor een pingel die ie veroorzaaktequote:
2-1 ofzoquote:
Nu wel een keer in eigen stadion..scheelt ook weer iets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2-1 ofzoValt altijd tegen dit. Ik ben vooral benieuwd naar Bakkali en Rayhi
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)resden-ajax-0-3.html
Ajax wel als het kan.quote:
2 Jazz Jackrabbits voor je postquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nieuwe transfers uitkomen en dat er ook UPs bij zitten. Dan kan ik misschien nieuwe spelers aan mijn lijst toevoegen. Ook heb ik vanavond een BBQ #plotselingewendinginmijnpost
Dat hoop ik niet, want dan worden de silverpacks waardeloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nieuwe transfers uitkomen en dat er ook UPs bij zitten. Dan kan ik misschien nieuwe spelers aan mijn lijst toevoegen. Ook heb ik vanavond een BBQ #plotselingewendinginmijnpost
Ja, het is het één of het ander. Maar als je dan een silver UP pullt kun je wel cashen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan worden de silverpacks waardeloos.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Danny Hoesen is een combinatie van Ibra, Suarez en Huntelaar, maar dan met meer pace en als silver. wieisboos gaat het fixen.
Hoesen![]()
wieisboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is het één of het ander. Maar als je dan een silver UP pullt kun je wel cashen.
Had jij gister niet een IF?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.
is het al duidelijk wat voor blessure hij heeft opgelopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Robben begint het seizoen weer lekker... Actie aan het einde.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.
Ik won gister met exact genoeg punten in de laatste wedstrijden de titelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef wieisboos het volgende:
wtf is deze? Ik had nog 1 punt nodig om de titel te pakken, vervolgens win ik een wedstrijd en sta ik nog op hetzelfde aantal punten met 3 games remainingnu ga ik ze zeker alle drie verliezen
ook nog actief hier, maar word nog overboden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd1 van mn accounts nog actief, kan ik nergens op bieden... Ben al meerdere keren naar TP geswitched en terug etc.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je te drammerig wordt dan hebben ze alleen geen behoefte meer aan je vrees ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Heb m ook onder mn CTRL+Vquote:
omggggggggggggggggggggggggggggggggquote:
hahaha erg vet jaquote:
Jepperdeprep. Die vond het wel vet. Je kan de trial gratis downloaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Heeft er hier iemand weleens State of Decay gespeeld? Dat schijnt GTA met zombies te zijn..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jepperdeprep. Die vond het wel vet. Je kan de trial gratis downloaden.
Heb jij BF3 ook gedownload?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jepperdeprep. Die vond het wel vet. Je kan de trial gratis downloaden.
quote:
Op je PS Plus account?quote:
wowquote:
Ik ga niet kijken, want ik wil zo min mogelijk van het spel hebben gezien voordat ik het zelf ga spelen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, want ik wil zo min mogelijk van het spel hebben gezien voordat ik het zelf ga spelen.Rockstar is de enige ontwikkelaar waarvan ik spellen blind koop.
Ingelstenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draft uiteraard.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2517287.page
http://chuzzz.com/?id=150615
Die actrice in Supernaturalquote:
Bijna 1400 topics, eigenlijk allemaal verspilde tijd hè.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Jezus, wat is FIFA toch een slecht spel.Om te huilen.
1400 off-topicsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna 1400 topics, eigenlijk allemaal verspilde tijd hè.
quote:
Hoezo? GTA 5 komt daar niet op uit volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef detennismaster het volgende:
Gaan jullie niet wachten op de PS4/Xbox1 voordat jullie GTA V gaan kopen? Ik wel in ieder geval.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Legendarisch packEn nu is het tijd voor BBQ.
siem cdmquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Robben begint het seizoen weer lekker... Actie aan het einde.
(L)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
Degene die hier laatst The Wombats noemdeLeuk bandje.
Nee omdat Tim een toffe gast isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het een gayband is?
Correct.quote:
Meestal hebben ze wel veel toffe nummers ja, waar ik normaal gesproken nooit naar zou luisteren. Dit jaar was het niet veel soeps.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Correct.
Enorm veel artiesten die ik luister hebben een nummer in fifa zitten
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel veel toffe nummers ja, waar ik normaal gesproken nooit naar zou luisteren. Dit jaar was het niet veel soeps.
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 17:42:17Nigeriaanse bond denkt aan match-fixing na bizarre uitslagen: 79-0 en 67-0 http://t.co/hjSn9p2lab reageer retweet
Wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Wat is het toch ook een omhooggevallen josti.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 17:42:17Nigeriaanse bond denkt aan match-fixing na bizarre uitslagen: 79-0 en 67-0 http://t.co/hjSn9p2lab reageer retweet
Hahaha geniaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
Robben natuurlijk. Je ziet dat Rafinha lachend zegt dat Robben in het midden moet en meneer wordt meteen pislink. Idioot.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn veteranen team![]()
[ afbeelding ]
Als iemand nog suggesties heeft om het te verbeteren qua chem ofzo dan hoor ik die graag
Iedere wedstrijd met 12-0 verliezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn veteranen team![]()
[ afbeelding ]
Als iemand nog suggesties heeft om het te verbeteren qua chem ofzo dan hoor ik die graag
Ik was laatst karten met Jean Paulquote:
wil je batta ?quote:
Doet het prima met zijn mooie cap op. Totti is ook een baas. Ga 'm alleen denk op de LF zetten en Henry op de LM. Totti mist net dat beetje pace op de LMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Shygirl18 het volgende:
Chivu vind ik serieus een goede cb in deze FUT.
Nee haha ik ging stuk met zijn broertjequote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
whahahahahaha ik speelde niet eens serieus man.
Ja want jij hebt de reputatie van beste gold user hier op het forum.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
whahahahahaha ik speelde niet eens serieus man.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is deze geen nieuwe transfersIk ben nog aan het BBQ'en maar ik ging even snel naar binnen kijken of ik iets had gemist. Dat was niet zo.
Hoi Skaffa,quote:
Betere taalbeheersing dan dreetjequote:
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:37 schreef BDIL het volgende:
Je hoorde dat gehuich dat je scoorde maar rejected biaatccchhh
Ik vind 'm ook best aardig. Ik vraag me alleen af of mensen nog veel wijzer worden van dit soort skill moves tutorials...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoi Skaffa,
Echt een goed filmpje vooral hoe je 5 sterren skill move benadrukt.
Ga door en je wordt zo groot als Dreetje.
Groeten,
Een fan.
+een like en een suprise
Je ziet het bos door de bomen niet meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook best aardig. Ik vraag me alleen af of mensen nog veel wijzer worden van dit soort skill moves tutorials...
Je kijkt bij die van vorige week maar ik weet dat ook niet. Ik kon niks op Wiki/internet vinden over een transfer of dat hij is gestopt.quote:
Deze week hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kijkt bij die van vorige week maar ik weet dat ook niet. Ik kon niks op Wiki/internet vinden over een transfer of dat hij is gestopt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is deze geen nieuwe transfersIk ben nog aan het BBQ'en maar ik ging even snel naar binnen kijken of ik iets had gemist. Dat was niet zo.
die xp lobby was in black ops (1)quote:
En dan ook nog de positie veranderen van spelers die uit packs gaan. Misschien komt er later nog een update. Anders is dit het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Zhano het volgende:
90% van deze 'transfers' zijn removed from packsEn maar 3 non-golds
nee als ik klaar ben met een spel gooi ik het gelijk wegquote:
Meh Cod 4quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:25 schreef quer het volgende:
maar van alle COD's vind ik Black ops 1 het beste
Moet je nu is CoD4 spelen, als je een beetje goed bent sta je altijd dik bovenaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh Cod 4> MW2 > BO1 > BO2 >............................................................> MW3
Ik hoop het wel manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je nu is CoD4 spelen, als je een beetje goed bent sta je altijd dik bovenaan.
Gaan ze FUT trouwens nog veranderen in 14? Ik speel het nooit meer om dat het tempo zo onrealistisch hoog ligt en alles om pace gaat. En die contract/fitness systeem kwam ook mijn strot uit
Sexy centerback goalkeeperquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende een gold pack en.. [ afbeelding ]
Ja leuk hahahahaha hij is van de George video. Geweldig man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat lijntje lekker geplaatste tekst.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Eriksen een beetje chill? Ik ben al een tijdje aan het Maveren maari k kom er niet uitquote:
Ja, zijn TOTs is fucking goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Is Eriksen een beetje chill? Ik ben al een tijdje aan het Maveren maari k kom er niet uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Maver24 het volgende:
goedeavond iedereen, ik kom ook weer eens even kijken.
Of was je aan het twijfelen tussen FUT spelen of buiten zitten en zat je 2 weken vast in een loop?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Maver24 het volgende:
ik ben niet zoveel bezig met FUT de laatste week. Meer aan het genieten van het lekkere weer buiten samen met me vriendin.
Ben een beetje uitgekeken op FUT op het moment. Transfers is eigenlijk het enige wat mij nog interesseert maar jammer dat er geen upgrades zijn. Beetje lui bij EA heb ik het ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of was je aan het twijfelen tussen FUT spelen of buiten zitten en zat je 2 weken vast in een loop?
Jij hebt een abonnementje ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef quer het volgende:
DuTank zn buurmeisje is bezig met de uurlijkse cam
Jij weet meer dan ik. Link?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef quer het volgende:
DuTank zn buurmeisje is bezig met de uurlijkse cam
Aha, cookies en shit verwijderd en hij doet hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon inloggen en gaan; traden als een malle
Heb je even tussen zijn benen gevoeld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Zhano het volgende:
Ik kwam er vanmiddag achter dat mn nieuwe buurjongen toch geen jongen is
Ja, ik ben nog niet zo goed in gifjes maken als anderen hier.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat lijntje lekker geplaatste tekst.
Ja met zo'n pH stripje, zuurgraad de pan uit..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je even tussen zijn benen gevoeld?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja met zo'n pH stripje, zuurgraad de pan uit..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een nonrare team maken met Babel, Bojan en Eriksen
Wat let je? Zo'n teampje kost hooguit 12k.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit mezelf ook een beetje te verdiepen in de non-rare teams.
Wil deze misschien gaan maken.
[ afbeelding ]
Jep!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Kun je twee 'dezelfde' spelers, maar met een andere club in FUT hebben?
Klopt, ik hou mezelf alleen al bezig met het maken van zulke teams.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wat let je? Zo'n teampje kost hooguit 12k.
Oh dat wist ik niet. Maar je snapt de bedoeling.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Klopt, ik hou mezelf alleen al bezig met het maken van zulke teams.
Al is de prijs niet helemaal correct. Bojan kost al zo'n 8à9k.
Je bedoelt Balo-Milan en Balo-City samen in een team? Nee. Wel in 2 verschillende teams, dat is prima mogelijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Kun je twee 'dezelfde' spelers, maar met een andere club in FUT hebben?
Merk je volgens mij niet zoveel van. Is verder een prima CDM.quote:
Ja, dat bedoel ik. Er komt toch een Juve Ogbonna?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt Balo-Milan en Balo-City samen in een team? Nee. Wel in 2 verschillende teams, dat is prima mogelijk.
Je kunt gewoon twee versies in je club hebben. Niet in je team of op de bank.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Er komt toch een Juve Ogbonna?
kut teamquote:
noobquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef BDIL het volgende:
Heel fucking leuk, TOTS Kruse voor 160k gekocht was goedkoopste en nu gaat ie voor 130
silvers gewoon snachts te koop zettenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef BDIL het volgende:
Heel fucking leuk, TOTS Kruse voor 160k gekocht was goedkoopste en nu gaat ie voor 130
Alleen jammer dat Berezutskiy zo traag is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een nonrare team maken met Babel, Bojan en Eriksen
Nee dus. Maar heb wel goede hoop dat ie volgend jaar weer een silver isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 't wel gezien maar dacht dat je het wel gemerkt had.
Ik had het gezien, maar ik dacht dat jij het zelf wel zou weten.quote:
Met Lazovic.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had het gezien, maar ik dacht dat jij het zelf wel zou weten.
Nu nieuwe hybrid opties?
Lazovic was al in de winterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met Lazovic.Zijn transfer heeft ook een positiewijziging meegebracht. CF > ST voor graties.
Daar ga ik ook iets mee maken.High/low workrates, 80 pace, 4* skills én weak foot, 82 finishing, 76 strength.
Oh goed dat je het zegt. Brb even kopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef v0lt026 het volgende:
Aubameyang bij BvB in FUT...hoeveel teams zijn er al gemaakt met Aarswein en deze knul?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:08 schreef v0lt026 het volgende:
Aubameyang bij BvB in FUT...hoeveel teams zijn er al gemaakt met Aarswein en deze knul?
Inderdaad, wtf is dat voor onzinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt een dure grap. Ik zou dan Reus er nog bij zetten, achter de spitsen
pfffquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt slecht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:15 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team om af te wisselen met de andere Gold
Wil je weer batta's krijgen ? Jij staat sowieso op de blacklist komende tijdquote:
De zus gaat doodquote:
Neejoh gebeurt nietquote:
Autobuyers bestaan niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je een autobuyer aan het werk wil zien moet je deze man er te goedkoop opzetten in 4-1-2-1-2 of 3-5-2: http://wefut.nl/player/7953 Dat deed ik namelijk toen ik hem in een pack kreeg. Ik lette dus niet op want hij was meteen weg.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Als hier langer dan 10 minuten niet gepost wordt vraag ik me af of mijn internet het nog wel doet.
Hij is weinig op de markt, ook op de Xbox staan er maar 2 op. Wel heb ik hem in mijn team. Je moet nog even geduld hebben en hopen dat iemand hem er voor een redelijke prijs op zet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Zhano het volgende:
DS2, waarom zijn er geen Loties van Osasuna?
Labyad Bakkal en Balotelli in 1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
GTA V, zo vet
Bakkali is echt een geweldige voetballer. Hopen dat die blijft en veel kansen gaat krijgen
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
Kent, wilde jij een potje?Ik zie een invite open staan..
Oké.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik speel de laatste weken zo verschrikkelijk slecht. Ik dacht als ik tegen een fokker ga spelen kan die mij misschien wat tips geven. Niks lukt meer.
Silvers is primaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké.Wil je met silvers of golds? Ik zal 'm na dit potje accepten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |