PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
van Boerrigter en Lukokiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar moet Ajax van verlost worden dan?
Afschieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je daar nou weer mee!
Sowieso maar 13 Epsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vulture.com/20(...)ity-season-five.html
Troy maar in 5 eps van Community volgend seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, daar is het niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gedownload voor op je USB stick?
Hoesen wordt 1e spitsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
Als Kolbein nou geblesseerd raakt kan Bojan mooi in de spits hopelijk snoert hij dan wat mensen de mond
Wil Ajax geen kampioen worden? Die mist toch echt het niveau.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil Ajax geen kampioen worden? Die mist toch echt het niveau.
Ik vind dat hij een beetje weinig scoort, maar hij is wel balvast...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind Hoesen ook niet super goed ofzo hoor
Prima rendement had hij juist..scoorde echt vaak voor een invaller. Vraag is eerder of hij het ook als basisspeler kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een beetje weinig scoort, maar hij is wel balvast...
Jij volgt de eredivisie niet eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind Hoesen ook niet super goed ofzo hoor
Oh, dan is het me gewoon niet zo opgevallen, maar ik vind het wel gewoon een degelijke speler. Alleen niet veel meer dan dat...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima rendement had hij juist..scoorde echt vaak voor een invaller. Vraag is eerder of hij het ook als basisspeler kan.
Die viel op het EK wel heel erg door de mand hoor met wat hij liet zien.quote:
Zo heen. Fijne avond allenquote:
Have funquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die viel op het EK wel heel erg door de mand hoor met wat hij liet zien.
[..]
Zo heen. Fijne avond allen
quote:
Ja, maar hij kreeg geel voor een pingel die ie veroorzaaktequote:
2-1 ofzoquote:
Nu wel een keer in eigen stadion..scheelt ook weer iets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2-1 ofzoValt altijd tegen dit. Ik ben vooral benieuwd naar Bakkali en Rayhi
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)resden-ajax-0-3.html
Ajax wel als het kan.quote:
2 Jazz Jackrabbits voor je postquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nieuwe transfers uitkomen en dat er ook UPs bij zitten. Dan kan ik misschien nieuwe spelers aan mijn lijst toevoegen. Ook heb ik vanavond een BBQ #plotselingewendinginmijnpost
Dat hoop ik niet, want dan worden de silverpacks waardeloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nieuwe transfers uitkomen en dat er ook UPs bij zitten. Dan kan ik misschien nieuwe spelers aan mijn lijst toevoegen. Ook heb ik vanavond een BBQ #plotselingewendinginmijnpost
Ja, het is het één of het ander. Maar als je dan een silver UP pullt kun je wel cashen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan worden de silverpacks waardeloos.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Danny Hoesen is een combinatie van Ibra, Suarez en Huntelaar, maar dan met meer pace en als silver. wieisboos gaat het fixen.
Hoesen![]()
wieisboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is het één of het ander. Maar als je dan een silver UP pullt kun je wel cashen.
Had jij gister niet een IF?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.
is het al duidelijk wat voor blessure hij heeft opgelopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Robben begint het seizoen weer lekker... Actie aan het einde.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.
Ik won gister met exact genoeg punten in de laatste wedstrijden de titelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:58 schreef wieisboos het volgende:
wtf is deze? Ik had nog 1 punt nodig om de titel te pakken, vervolgens win ik een wedstrijd en sta ik nog op hetzelfde aantal punten met 3 games remainingnu ga ik ze zeker alle drie verliezen
ook nog actief hier, maar word nog overboden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd1 van mn accounts nog actief, kan ik nergens op bieden... Ben al meerdere keren naar TP geswitched en terug etc.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je te drammerig wordt dan hebben ze alleen geen behoefte meer aan je vrees ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Heb m ook onder mn CTRL+Vquote:
omggggggggggggggggggggggggggggggggquote:
hahaha erg vet jaquote:
Jepperdeprep. Die vond het wel vet. Je kan de trial gratis downloaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Heeft er hier iemand weleens State of Decay gespeeld? Dat schijnt GTA met zombies te zijn..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jepperdeprep. Die vond het wel vet. Je kan de trial gratis downloaden.
Heb jij BF3 ook gedownload?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jepperdeprep. Die vond het wel vet. Je kan de trial gratis downloaden.
quote:
Op je PS Plus account?quote:
wowquote:
Ik ga niet kijken, want ik wil zo min mogelijk van het spel hebben gezien voordat ik het zelf ga spelen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, want ik wil zo min mogelijk van het spel hebben gezien voordat ik het zelf ga spelen.Rockstar is de enige ontwikkelaar waarvan ik spellen blind koop.
Ingelstenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draft uiteraard.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2517287.page
http://chuzzz.com/?id=150615
Die actrice in Supernaturalquote:
Bijna 1400 topics, eigenlijk allemaal verspilde tijd hè.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:01 schreef pascal08 het volgende:
Jezus, wat is FIFA toch een slecht spel.Om te huilen.
1400 off-topicsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna 1400 topics, eigenlijk allemaal verspilde tijd hè.
quote:
Hoezo? GTA 5 komt daar niet op uit volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:29 schreef detennismaster het volgende:
Gaan jullie niet wachten op de PS4/Xbox1 voordat jullie GTA V gaan kopen? Ik wel in ieder geval.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Legendarisch packEn nu is het tijd voor BBQ.
siem cdmquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Robben begint het seizoen weer lekker... Actie aan het einde.
(L)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
Degene die hier laatst The Wombats noemdeLeuk bandje.
Nee omdat Tim een toffe gast isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het een gayband is?
Correct.quote:
Meestal hebben ze wel veel toffe nummers ja, waar ik normaal gesproken nooit naar zou luisteren. Dit jaar was het niet veel soeps.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Correct.
Enorm veel artiesten die ik luister hebben een nummer in fifa zitten
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Meestal hebben ze wel veel toffe nummers ja, waar ik normaal gesproken nooit naar zou luisteren. Dit jaar was het niet veel soeps.
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 17:42:17Nigeriaanse bond denkt aan match-fixing na bizarre uitslagen: 79-0 en 67-0 http://t.co/hjSn9p2lab reageer retweet
Wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Wat is het toch ook een omhooggevallen josti.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 17:42:17Nigeriaanse bond denkt aan match-fixing na bizarre uitslagen: 79-0 en 67-0 http://t.co/hjSn9p2lab reageer retweet
Hahaha geniaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
Robben natuurlijk. Je ziet dat Rafinha lachend zegt dat Robben in het midden moet en meneer wordt meteen pislink. Idioot.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn veteranen team![]()
[ afbeelding ]
Als iemand nog suggesties heeft om het te verbeteren qua chem ofzo dan hoor ik die graag
Iedere wedstrijd met 12-0 verliezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Mijn veteranen team![]()
[ afbeelding ]
Als iemand nog suggesties heeft om het te verbeteren qua chem ofzo dan hoor ik die graag
Ik was laatst karten met Jean Paulquote:
wil je batta ?quote:
Doet het prima met zijn mooie cap op. Totti is ook een baas. Ga 'm alleen denk op de LF zetten en Henry op de LM. Totti mist net dat beetje pace op de LMquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:42 schreef Shygirl18 het volgende:
Chivu vind ik serieus een goede cb in deze FUT.
Nee haha ik ging stuk met zijn broertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |