PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
van Boerrigter en Lukokiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar moet Ajax van verlost worden dan?
Afschieten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet je daar nou weer mee!
Sowieso maar 13 Epsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
http://www.vulture.com/20(...)ity-season-five.html
Troy maar in 5 eps van Community volgend seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, daar is het niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je 'm al gedownload voor op je USB stick?
Hoesen wordt 1e spitsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Djeetje het volgende:
Als Kolbein nou geblesseerd raakt kan Bojan mooi in de spits hopelijk snoert hij dan wat mensen de mond
Wil Ajax geen kampioen worden? Die mist toch echt het niveau.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wil Ajax geen kampioen worden? Die mist toch echt het niveau.
Ik vind dat hij een beetje weinig scoort, maar hij is wel balvast...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind Hoesen ook niet super goed ofzo hoor
Prima rendement had hij juist..scoorde echt vaak voor een invaller. Vraag is eerder of hij het ook als basisspeler kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een beetje weinig scoort, maar hij is wel balvast...
Jij volgt de eredivisie niet eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind Hoesen ook niet super goed ofzo hoor
Oh, dan is het me gewoon niet zo opgevallen, maar ik vind het wel gewoon een degelijke speler. Alleen niet veel meer dan dat...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima rendement had hij juist..scoorde echt vaak voor een invaller. Vraag is eerder of hij het ook als basisspeler kan.
Die viel op het EK wel heel erg door de mand hoor met wat hij liet zien.quote:
Zo heen. Fijne avond allenquote:
Have funquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die viel op het EK wel heel erg door de mand hoor met wat hij liet zien.
[..]
Zo heen. Fijne avond allen
quote:
Ja, maar hij kreeg geel voor een pingel die ie veroorzaaktequote:
2-1 ofzoquote:
Nu wel een keer in eigen stadion..scheelt ook weer iets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2-1 ofzoValt altijd tegen dit. Ik ben vooral benieuwd naar Bakkali en Rayhi
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)resden-ajax-0-3.html
Ajax wel als het kan.quote:
2 Jazz Jackrabbits voor je postquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nieuwe transfers uitkomen en dat er ook UPs bij zitten. Dan kan ik misschien nieuwe spelers aan mijn lijst toevoegen. Ook heb ik vanavond een BBQ #plotselingewendinginmijnpost
Dat hoop ik niet, want dan worden de silverpacks waardeloos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop echt dat er vanavond nieuwe transfers uitkomen en dat er ook UPs bij zitten. Dan kan ik misschien nieuwe spelers aan mijn lijst toevoegen. Ook heb ik vanavond een BBQ #plotselingewendinginmijnpost
Ja, het is het één of het ander. Maar als je dan een silver UP pullt kun je wel cashen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan worden de silverpacks waardeloos.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Danny Hoesen is een combinatie van Ibra, Suarez en Huntelaar, maar dan met meer pace en als silver. wieisboos gaat het fixen.
Hoesen![]()
wieisboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het is het één of het ander. Maar als je dan een silver UP pullt kun je wel cashen.
Had jij gister niet een IF?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.
is het al duidelijk wat voor blessure hij heeft opgelopen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Zhano het volgende:
Robben begint het seizoen weer lekker... Actie aan het einde.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat geluk heb ik toch niet. Ik heb nooit geluk met silverpacks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |