Gebalanceer dieet? Wat heb ik nodig dan, groente en fruit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Tchock het volgende:
En als je verder goed beweegt en een gevarieerd en gebalanceerd dieet hebt kun je natuurlijk best flink wat eieren eten. Maar dat heb je absoluut niet
Voedingsdeskundigen? Het is gewoon algemeen bekend hoorquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebalanceer dieet? Wat heb ik nodig dan, groente en fruit?
Ik eet genoeg fruit. Ja geen groente dat is waar, maar ik slik wel vitamine pillen. Ook eet is gewoon vlees als Biefstuk. En gebakken aardappelen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brood, groente, aardappels, rijst, pasta, noten? Normaal voedsel?
Maar verder staat daar geen bron bij ofzoiets volgens mij, ik vertrouw het voedingscentrum niet helemaal. Ik heb er veel over opgezocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fruit is heel goed inderdaad. En een goede vervanger voor al die groentes die je niet eet
En Spatieloos, hier van het voedingscentrum:
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Producten met cholesterol verhogen het risico op voor hart- en vaatziekten iets. Eieren passen in een gezond eetpatroon, als je niet meer dan gemiddeld drie eieren per week eet.
Wat zit er voor nuttigs in brood dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brood, groente, aardappels, rijst, pasta, noten? Normaal voedsel?
Sorry maar ik neem jou nu echt niet meer serieusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar verder staat daar geen bron bij ofzoiets volgens mij, ik vertrouw het voedingscentrum niet helemaal. Ik heb er veel over opgezocht.
Dit zit er toch betrouwbaarder uit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/eieren-327356/
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar ik neem jou nu echt niet meer serieus
Je neemt het Voedingscentrum niet serieus?![]()
Wtf__
Ja, dat zou ik wel moeten minderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij eet je je ei ook nog eens met flink wat spek. Dat kan ook makkelijk zonder.
Hoezo zou ik dat serieus moeten nemen, alsof zei alles onderzoeken wat ze zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry maar ik neem jou nu echt niet meer serieus
Je neemt het Voedingscentrum niet serieus?![]()
Wtf__
DUHHH wie denk je dat daar werken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat serieus moeten nemen, alsof zei alles onderzoeken wat ze zeggen
Ja, ik ben al zo vaak naar een psycholoog gegaan, maar het werkte niet. En ik moet er zelf overheen komen, en ze staan achter mijn besluit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Wat zeggen jou ouders hiervan trouwens?Die moeten dit toch ook wel enigszins zorgwekkend vinden
Die hebben dit veroorzaakt dus ik ga er niet van uit dat ze het heel erg vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Wat zeggen jou ouders hiervan trouwens?Die moeten dit toch ook wel enigszins zorgwekkend vinden
dit jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Echt ongelooflijk slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hebben dit veroorzaakt dus ik ga er niet van uit dat ze het heel erg vinden
Nou, dan mogen ze wel wat beter werken, ze zetten er niet eens bron bij ofzo van onderzoeken met eieren. En het is gewoon een algemeen bekend fabeltje, als een paar voedingsdeskundigen gewoon dat fabletje aannemen zetten ze dat gewoon daar neer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DUHHH wie denk je dat daar werken?Zijn allemaal voedingsdeskundigen en diėtisten hoor
Alsof ze het expres doen, ja ze hebben misschien wat fouten gemaakt. Maar ze geven er wel om.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die hebben dit veroorzaakt dus ik ga er niet van uit dat ze het heel erg vinden
..Laat maar, seriously.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, dan mogen ze wel wat beter werken, ze zetten er niet eens bron bij ofzo van onderzoeken met eieren. En het is gewoon een algemeen bekend fabeltje, als een paar voedingsdeskundigen gewoon dat fabletje aannemen zetten ze dat gewoon daar neer.
Oh moeten we weer over seks gaan praten danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Dearest het volgende:
Lol ja hoor het gaat hier weer over eieren en parfumjezus
penisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Dearest het volgende:
Lol ja hoor het gaat hier weer over eieren en parfumjezus
Etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh moeten we weer over seks gaan praten dan
Nu in de bioscoop: "Gebakken (Met Spek)"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Het doet me denken aan die Rauw-documentaire, alleen dan de tegenovergestelde weg.
Zachtgekookt ei (als referentie naar z`n ouders)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu in de bioscoop: "Gebakken (Met Spek)"
Ik bedoel: wie zei dat 'ie 28 eieren eet dan? Spatie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voedingsdeskundigen? Het is gewoon algemeen bekend hoorHet is net als dat je elke dag chips eet. En ja over het algemeen is chips natuurlijk veel ongezonder dan een ei. maar in die proporties niet meer.
Hij eet 4 eieren gemiddeld per dag ja dus 7x4quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wie zei dat 'ie 28 eieren eet dan? Spatie?
Oh, ja, want ik praat altijd over seks. Wtf?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh moeten we weer over seks gaan praten dan
4 per dag ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wie zei dat 'ie 28 eieren eet dan? Spatie?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh, ja, want ik praat altijd over seks. Wtf?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij eet 4 eieren gemiddeld per dag ja dus 7x4
Hmm... dat is wel veel he?quote:
Nee, het gaat normaal gesproken altijd over seks of eten volgens LMI.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh, ja, want ik praat altijd over seks. Wtf?
Maar ik geloof dat het gezond is. En het kan nooit slechter zijn dan chips en chocola.quote:
Wat maakt dat nou uit? Sla is ook gezonder dan chips en chocola. Als je alleen nog maar sla eet ben je over een jaar dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat het gezond is. En het kan nooit slechter zijn dan chips en chocola.
Chips of chocola moet je ook niet dagelijks eten hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat het gezond is. En het kan nooit slechter zijn dan chips en chocola.
Doe ik wel, maar ik geloof gewoon dat voedingscentrum niet. Ik geloof dat eieren heel gezond zijn. En stel je voor dat ik te veel eieren eet, dan denk ik dat het nauwelijks schade veroorzaakt, als ik dat vergelijk met chips en chocolade.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou zelfs nog wel een eetschema voor je willen maken weet je dat![]()
Maar als je je lichaam toch niet serieus neemt, prima
Oh, en voor mij dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou zelfs nog wel een eetschema voor je willen maken weet je dat![]()
Maar als je je lichaam toch niet serieus neemt, prima
Teveel eieren zorgt voor teveel cholesterol, teveel chips zorgt voor teveel buikvet. het zijn 2 verschillende dingen ja, maar even ongezond.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik geloof gewoon dat voedingscentrum niet. Ik geloof dat eieren heel gezond zijn. En stel je voor dat ik te veel eieren eet, dan denk ik dat het nauwelijks schade veroorzaakt, als ik dat vergelijk met chips en chocolade.
Ik eet toch niet alleen maar eieren, ik eet er 4. Dat is iets van 300 calorieėn per dag. Dat is 1/8 van mijn calorie inname.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Sla is ook gezonder dan chips en chocola. Als je alleen nog maar sla eet ben je over een jaar dood.
Mensen die allerlei opleidingen wat betreft voeding en diėtiek hebben gedaan niet geloven en lekker van jezelf overtuigd blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik geloof gewoon dat voedingscentrum niet. Ik geloof dat eieren heel gezond zijn. En stel je voor dat ik te veel eieren eet, dan denk ik dat het nauwelijks schade veroorzaakt, als ik dat vergelijk met chips en chocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |