Ja, maar ik word geen full time body builder! Ik moet ook kunnen genieten, beetje afvallen doe ik wel met wat minder chocola.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:19 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok best nice, bier moet je afschaffen
bodybuilderrrrquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik word geen full time body builder! Ik moet ook kunnen genieten, beetje afvallen doe ik wel met wat minder chocola.
bier heb je niks aan, er zitten alleen veel Kcal in en alcohol is gif.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik word geen full time body builder! Ik moet ook kunnen genieten, beetje afvallen doe ik wel met wat minder chocola.
Chocolaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles kan verzonden worden naar NL.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:24 schreef hezdunnah het volgende:
lol een geur is 45$ op amazon en hier 76¤
Maar dat is gezellig soms. En ik vind het niet echt vergif, alleen in grote hoeveelheden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
bier heb je niks aan, er zitten alleen veel Kcal in en alcohol is gif.
Maar dat jij het niet vindt zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat is gezellig soms. En ik vind het niet echt vergif, alleen in grote hoeveelheden.
Ik doe het ook helemaal niet vaak!
Dus als ik nou alle chocolade die ik niet meer eet aan jou doneer is dat een win win situatie?quote:
nu verzin je weer excusesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat is gezellig soms. En ik vind het niet echt vergif, alleen in grote hoeveelheden.
Ik doe het ook helemaal niet vaak!
oo hoe kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar niet alles kan verzonden worden naar NL.
Kijk anders eens hier: http://www.fragrancex.com/products/_cid_cologne__category.html
Jaaaaaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus als ik nou alle chocolade die ik niet meer eet aan jou doneer is dat een win win situatie?
Elke dag een ei is ook nog gezond. Maar misschien is 28 te veel ja, maar het lijkt me alsnog beter dan chips en ik lust niet zo veel anders. En ik denk dat als ik gewoon genoeg sport dat ik dan niet zomaar dichtslib. Maar, ik ga er wel wat proberen aan te doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat jij het niet vindt zegt niet zoveeljij vindt 28 eieren per week eten ook niet raar en je doet het wel. Terwijl 2-3 eitjes per week goed is. Wat jij doet is praktisch zelfmoord
Ik zou echt je hele eetpatroon drastisch proberen om te gooien anders lig jij op je 30ste al met dichtgeslibde aderen in het ziekenhuis.
En hoi verder![]()
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat jij het niet vindt zegt niet zoveeljij vindt 28 eieren per week eten ook niet raar en je doet het wel. Terwijl 2-3 eitjes per week goed is. Wat jij doet is praktisch zelfmoord
Ik zou echt je hele eetpatroon drastisch proberen om te gooien anders lig jij op je 30ste al met dichtgeslibde aderen in het ziekenhuis.
En hoi verder![]()
Elke dag een ei ook niet. Dan wordt je cholesterolgehalte veel te hoog. En sporten helpt voor verbranding goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elke dag een ei is ook nog gezond. Maar misschien is 28 te veel ja, maar het lijkt me alsnog beter dan chips en ik lust niet zo veel anders. En ik denk dat als ik gewoon genoeg sport dat ik dan niet zomaar dichtslib. Maar, ik ga er wel wat proberen aan te doen.
Dan moet je andere dingen leren eten want als het allemaal waar is wat je vertelt eet je echt afschuwelijk ongezond. En daar helpt sporten niet tegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elke dag een ei is ook nog gezond. Maar misschien is 28 te veel ja, maar het lijkt me alsnog beter dan chips en ik lust niet zo veel anders. En ik denk dat als ik gewoon genoeg sport dat ik dan niet zomaar dichtslib. Maar, ik ga er wel wat proberen aan te doen.
Dat eerste is onzin, je cholesterolgehalte gaat daar helemaal niet van omhoog, is vaak onderzocht. (bij 1 ei per dag dan, geen idee met 4 per dag)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag een ei ook niet. Dan wordt je cholesterolgehalte veel te hoog. En sporten helpt voor verbranding goedmaar van binnen kan je nog net zo ongezond zijn
Prima. Dan vergooi je je lichaam toch lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat eerste is onzin, je cholesterolgehalte gaat daar helemaal niet van omhoog, is vaak onderzocht.
2e weet ik niet zo veel van, maar ik denk toch dat dikkere mensen eerder last krijgen van binnen dan fitte mensen.
Dat is omdat - in de regel - dikke mensen veel ongezonder eten dan fitte mensen. Niet omdat ze dik zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat eerste is onzin, je cholesterolgehalte gaat daar helemaal niet van omhoog, is vaak onderzocht.
2e weet ik niet zo veel van, maar ik denk toch dat dikkere mensen eerder last krijgen van binnen dan fitte mensen.
Maar hij eet niet goed, hij heeft een zwaar verknipt eetpatroon.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:35 schreef hezdunnah het volgende:
als je genoeg beweegt en verder goed eet is aantal ei per dag niet slecht
ja haha dan is het niet zo goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij eet niet goed, hij heeft een zwaar verknipt eetpatroon.
Ja, maar ik denk niet dat de eieren het probleem zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij eet niet goed, hij heeft een zwaar verknipt eetpatroon.
HDL = goede cholesterolquote:Onlangs werd een onderzoek aan de Amerikaanse Universiteit van Connecticut gepubliceerd waarin een groep mannen 12 weken lang 3 hele eieren per dag aten als onderdeel van een voedingspatroon met een laag koolhydraatgehalte en hoger vetgehalte. Hun HDL cholesterolgehalte nam in die periode met 20% toe terwijl hun LDL cholesterolgehalte gelijk bleef. Echter, bij de controlegroep die alleen de eiwitten van de eieren at was geen verandering waarneembaar in beide soorten cholesterolgehalte, en het HDL cholesterolgehalte verbeterde bij hen niet.
Dat red ik denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso: denk al na bij het aantal: 28 eireren..
Ik moet men best doen om dat per jaar te eten
Het grootste probleem niet, maar wel het makkelijkst om mee te beginnen. Ga dan in ieder geval afbouwen. Elke dag 1 ei inderdaad. of 3 keer per week gebakken eitje eten en dan 2 ipv 1.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat de eieren het probleem zijn.
Wat is er met 28 dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso: denk al na bij het aantal: 28 eireren..
Ik moet men best doen om dat per jaar te eten
Naja 4 eieren per week kan nog wel. maar 28 eieren per week is echt zwaar ongezond hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er met 28 dan?
Ik eet wel wat vaker eieren maar meer dan 4 per week wordt het niet.
Ik zou niet weten wat ik dan inde plaats moet eten? Meer fruit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het grootste probleem niet, maar wel het makkelijkst om mee te beginnen. Ga dan in ieder geval afbouwen. Elke dag 1 ei inderdaad. of 3 keer per week gebakken eitje eten en dan 2 ipv 1.
Ik geloof dat gewoon niet, waar heb je dat gehoord dat dat ZWAAR ongezond is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja 4 eieren per week kan nog wel. maar 28 eieren per week is echt zwaar ongezond hoor
Fruit is heel goed inderdaad. En een goede vervanger voor al die groentes die je niet eetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik dan inde plaats moet eten? Meer fruit?
Dan lijkt me toch gezonder dat ik minder chocola eet en meer fruit ofzo.
Brood, groente, aardappels, rijst, pasta, noten? Normaal voedsel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik dan inde plaats moet eten? Meer fruit?
Dan lijkt me toch gezonder dat ik minder chocola eet en meer fruit ofzo.
Lust hij allemaal nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brood, groente, aardappels, rijst, pasta, noten? Normaal voedsel?
Ik hoorde wel eens van mensen op zo'n bodybuild forum dat ze een tijdje 10 eieren atenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef hezdunnah het volgende:
in de gym was een gast die elke dag 5 ei eet, meer dan 1800 per jaar
Ja maar wie zei dat dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja 4 eieren per week kan nog wel. maar 28 eieren per week is echt zwaar ongezond hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |