..Laat maar, seriously.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, dan mogen ze wel wat beter werken, ze zetten er niet eens bron bij ofzo van onderzoeken met eieren. En het is gewoon een algemeen bekend fabeltje, als een paar voedingsdeskundigen gewoon dat fabletje aannemen zetten ze dat gewoon daar neer.
Oh moeten we weer over seks gaan praten danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Dearest het volgende:
Lol ja hoor het gaat hier weer over eieren en parfumjezus
penisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Dearest het volgende:
Lol ja hoor het gaat hier weer over eieren en parfumjezus
Etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh moeten we weer over seks gaan praten dan
Nu in de bioscoop: "Gebakken (Met Spek)"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Het doet me denken aan die Rauw-documentaire, alleen dan de tegenovergestelde weg.
Zachtgekookt ei (als referentie naar z`n ouders)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu in de bioscoop: "Gebakken (Met Spek)"
Ik bedoel: wie zei dat 'ie 28 eieren eet dan? Spatie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voedingsdeskundigen? Het is gewoon algemeen bekend hoorHet is net als dat je elke dag chips eet. En ja over het algemeen is chips natuurlijk veel ongezonder dan een ei. maar in die proporties niet meer.
Hij eet 4 eieren gemiddeld per dag ja dus 7x4quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wie zei dat 'ie 28 eieren eet dan? Spatie?
Oh, ja, want ik praat altijd over seks. Wtf?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh moeten we weer over seks gaan praten dan
4 per dag ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik bedoel: wie zei dat 'ie 28 eieren eet dan? Spatie?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh, ja, want ik praat altijd over seks. Wtf?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij eet 4 eieren gemiddeld per dag ja dus 7x4
Hmm... dat is wel veel he?quote:
Nee, het gaat normaal gesproken altijd over seks of eten volgens LMI.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh, ja, want ik praat altijd over seks. Wtf?
Maar ik geloof dat het gezond is. En het kan nooit slechter zijn dan chips en chocola.quote:
Wat maakt dat nou uit? Sla is ook gezonder dan chips en chocola. Als je alleen nog maar sla eet ben je over een jaar dood.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat het gezond is. En het kan nooit slechter zijn dan chips en chocola.
Chips of chocola moet je ook niet dagelijks eten hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat het gezond is. En het kan nooit slechter zijn dan chips en chocola.
Doe ik wel, maar ik geloof gewoon dat voedingscentrum niet. Ik geloof dat eieren heel gezond zijn. En stel je voor dat ik te veel eieren eet, dan denk ik dat het nauwelijks schade veroorzaakt, als ik dat vergelijk met chips en chocolade.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou zelfs nog wel een eetschema voor je willen maken weet je dat![]()
Maar als je je lichaam toch niet serieus neemt, prima
Oh, en voor mij dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou zelfs nog wel een eetschema voor je willen maken weet je dat![]()
Maar als je je lichaam toch niet serieus neemt, prima
Teveel eieren zorgt voor teveel cholesterol, teveel chips zorgt voor teveel buikvet. het zijn 2 verschillende dingen ja, maar even ongezond.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik geloof gewoon dat voedingscentrum niet. Ik geloof dat eieren heel gezond zijn. En stel je voor dat ik te veel eieren eet, dan denk ik dat het nauwelijks schade veroorzaakt, als ik dat vergelijk met chips en chocolade.
Ik eet toch niet alleen maar eieren, ik eet er 4. Dat is iets van 300 calorieėn per dag. Dat is 1/8 van mijn calorie inname.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Sla is ook gezonder dan chips en chocola. Als je alleen nog maar sla eet ben je over een jaar dood.
Mensen die allerlei opleidingen wat betreft voeding en diėtiek hebben gedaan niet geloven en lekker van jezelf overtuigd blijvenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik wel, maar ik geloof gewoon dat voedingscentrum niet. Ik geloof dat eieren heel gezond zijn. En stel je voor dat ik te veel eieren eet, dan denk ik dat het nauwelijks schade veroorzaakt, als ik dat vergelijk met chips en chocolade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |