Oh wow, met dat houtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem in de verkoop gooi of er een nieuwe naald op zet (100+ euro).
Lenco L78 SE met verzwaard plateau en een Stanton 680EE element. Alleen de kap is niet origineel en de naald is kaduuk.
Zo een als deze dus.
[ afbeelding ]
Moet je ff Music Machine Sittard bevrienden, die hebben tweedehands en ze gooien dat telkens online, ze verzenden ook!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thuis staan hier vele platen van mijn pa.
Maar wil een eigen platenspeler.
Ik zit op FB
Donequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je ff Music Machine Sittard bevrienden, die hebben tweedehands en ze gooien dat telkens online, ze verzenden ook!
quote:
Ik kan me nog wel een leuke rel herinnerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou op want ik krijg hier echt de neiging van om onwijs te rellen.
Dat mis ik wel hier hoor!
Damn, vroegâh, lekker dik rellen met of tegen Q.
Volgens mij dacht ik aan dezelfde!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een leuke rel herinneren
hoezo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan die platen begin ik niet. Dan is al snel het hek van de dam.
Ja, en dan moet je ook weer een kast gaan bouwenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ik er dan weer als een malle op stort en platen ga verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is nicequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem in de verkoop gooi of er een nieuwe naald op zet (100+ euro).
Lenco L78 SE met verzwaard plateau en een Stanton 680EE element. Alleen de kap is niet origineel en de naald is kaduuk.
Zo een als deze dus.
[ afbeelding ]
Nu zit ik dus op naalden te googelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die is nice
Jammer dat naalden zo duur zijn.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:15 schreef Miniem het volgende:
oh-ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef Miniem het volgende:
Ik mag een platenspeler kopen maar mag zijn platen niet draaien
Ik zou er ook maar afblijven dan, wat een sufheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef Miniem het volgende:
Dat klinkt idd niet zo fijn, al kan ik me bedenken dat er wellicht hele bijzondere exemplaren bijzitten, waardoor het niet mag?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef Miniem het volgende:
Hij ziet ze allemaal als speciaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd niet zo fijn, al kan ik me bedenken dat er wellicht hele bijzondere exemplaren bijzitten, waardoor het niet mag?
Aaargh, als vinyl-liefhebber doet dit pijn!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Lame!
Die van mijn ouders staan hier ook allemaal in de kelder, lekker krom te trekken wss
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Al is het voor jou erg jammer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij ziet ze allemaal als speciaal.
Zijn allemaal oude platen van vroeger van hem.
Oeh die zijn lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, verander je niets aan. Straks een twister-ijsje kopen. Daar heb ik zin in!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef div-er het volgende:
[..]
Aaargh, als vinyl-liefhebber doet dit pijn!
Niet doen!
Kom je er graag van verlossen...
De warmte stijgt Sjon naar zijn kopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:48 schreef oh-oh het volgende:
Enorme knokpartij hier weer tussen Billy en Sjon, Sjon mag bidden dat ik hem OOIT nog los maak van de verwarming
quote:
Nieuwe maan, wat ik je zeg. Tashi is rond nieuwe maan ook wat stekeliger als normaal, meer baknijd en wat jaloers als hij denkt dat een ander meer lekkers of aandacht krijgt. Het was gisterochtend om 09:16 NM.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, de warmte, de wind, de kou, de regen, hij kan er allemaal niet tegen!
Zo achterlijk zijn die nou ook weer niet, die kennen hem, zijn al twee keer met hem op Texel geweest he!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef Bos81 het volgende:
Waarom geef je Sjon niet aan de mensen die Kees terugwilde??![]()
Dat is het al lang geweest, hoe fucking lang moet het duren?quote:
ff overzetten van mobiel naar pc, moment.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is het al lang geweest, hoe fucking lang moet het duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |