nog niet, statief net donderdag binnen gekregen van de importeur dus nog maar 1 dagje kunnen testen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Holy smoke![]()
nooit omver gelopen door iemand ?
Kan je dan met zo'n ding, bijvoorbeeld, bij het, ik noem maar wat, buurmeisje op de, zeg, 1e verdieping in haar, ehm hypothetische, slaapkamer filmen? Niet dat ik dat van plan ben natuurlijk, stel je voor, haha! ehhm jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef x-tremed het volgende:
ik heb geen copter
ik heb een statief van 7.5 meter[ afbeelding ]
dat zij bijvoorbeeld misschien wellicht hypothetisch gezien mogelijk zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kan je dan met zo'n ding, bijvoorbeeld, bij het, ik noem maar wat, buurmeisje op de, zeg, 1e verdieping in haar, ehm hypothetische, slaapkamer filmen? Niet dat ik dat van plan ben natuurlijk, stel je voor, haha! ehhm ja
Op een festival/feest wel handig ja. In de natuur kan je er ook voor kiezen om hem met haringen of scheerlijnen te bevestigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef x-tremed het volgende:
[..]
nog niet, statief net donderdag binnen gekregen van de importeur dus nog maar 1 dagje kunnen testen.
Maar daarom bedienen we hem ook met 2 personen, 1 om het statief te bedienen en vast te houden en de ander om via WiFi de camera te bedienen
volgens de importeur kan ie als volgt dragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op een festival/feest wel handig ja. In de natuur kan je er ook voor kiezen om hem met haringen of scheerlijnen te bevestigen.
Is dat statief nog een beetje sterk helemaal uitgeschoven, of wordt het een wiebelig ding?
Is wel zonde ja..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:28 schreef Stefan het volgende:
Oke, ontopic dan maar
KLacht: opslag van je foto's is alleen nog maar digitaal, nergens meer een la met vergeten negatieven
Geloof mij. De eerste week wil je dat ding ritueel slachten, vierendelen en verbranden, maar daarna wil je niet anders meer. Waarom? Een EVF gaat simpelweg flink ruisen bij slecht licht, maar daardoor behoudt jij je zicht wel zonder extra kunstlicht. Ergo, je kan foto's in je studio maken zonder de studioflitsers ook aan te hebben buiten het flitsen om.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:05 schreef EdwinMartens het volgende:
[..]
Dat ding heeft een (gordijn) sluiter en is dus een echte camera..
Dat de spiegel vast zit en halfdoorlatend is maakt voor de definitie camera of niet wat mij betreft niks uit. Maar het is idd geen spiegelreflex camera ( maar dat is een meetzoeker camera als leica ook niet) Vraag me alleen af wat de nadelen van deze constructie zijn.. je MOET ergens licht verliezen..
Oh ik zie .. electronic viewfinder.. dat wil zeggen je kijkt helemaal niet door de lens maar je ziet het beeld op een schermpje... Niet mijn ding...
Heerlijk, van de week een foto op dibond laten afdrukken, komt een deze dagen aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef Uncle het volgende:
Meer afdrukken en vooral: OPHANGEN! Niets zo leuk als je eigen foto's aan de muur. En foto's inplakken in een boek is ook veel leuker dan een compleet fotoboek maken
Ik heb nog ergens enkele gebruikte rolletjes, maar kun je die nog wel ergens laten afdrukken eigenlijk? Geen idee wat erop staat...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:28 schreef Stefan het volgende:
Oke, ontopic dan maar
KLacht: opslag van je foto's is alleen nog maar digitaal, nergens meer een la met vergeten negatieven
Hema?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens enkele gebruikte rolletjes, maar kun je die nog wel ergens laten afdrukken eigenlijk? Geen idee wat erop staat...
Kruidvat ofzo doet dat nog wel. Vorige maand nog wel althansquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens enkele gebruikte rolletjes, maar kun je die nog wel ergens laten afdrukken eigenlijk? Geen idee wat erop staat...
waarom? je kan toch even kijken wat erop staat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Danny het volgende:
hmm, toch maar eens wegbrengen dan en hopen dat er geen pr0n op staat
Als het rolletjes zijn is t ws vintage met veel schaamhaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Danny het volgende:
hmm, toch maar eens wegbrengen dan en hopen dat er geen pr0n op staat
Kan ook, gewoon even tegen het licht houenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef mentalpower het volgende:
[..]
waarom? je kan toch even kijken wat erop staat?
Als ze nog niet ontwikkeld zijn is da idd een heel goed ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kan ook, gewoon even tegen het licht houen
Echt? Als je hem daarna weer netjes oprolt ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef spreading het volgende:
[..]
Als ze nog niet ontwikkeld zijn is da idd een heel goed idee
Vast wel, digitaal kan je toch ook terugkijken? Dan moet dan met een rolletje ook lukken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Echt? Als je hem daarna weer netjes oprolt ook?
Lijkt mij ook. Ik heb een rolletje liggen hier en ik wil m afdrukken door de rol tegen lampje t e houden en op een witte muur te schijnen en daar een digitale foto van te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef spreading het volgende:
[..]
Vast wel, digitaal kan je toch ook terugkijken? Dan moet dan met een rolletje ook lukken.
Zorg er wel voor dat de witte muur mooi strak is, anders krijg je allemaal vuiltjes en hobbeltjes op je foto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik heb een rolletje liggen hier en ik wil m afdrukken door de rol tegen lampje t e houden en op een witte muur te schijnen en daar een digitale foto van te maken
je hebt toch van die online services waar je je rolletje naartoe kunt opsturen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik erger me nog snellerquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:58 schreef Stefan het volgende:
Oke serieus weer, ik kan me doodergeren aan mensen die denken dat dit soort fotos echt zijn en het zoooooooooo mooooooooiiiiiii vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |