.....? meen je dit nu of zit je te trollen?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:41 schreef bonke het volgende:
eerst ff die rits eruit trekken en kijken of er nog wat op staat
nou,,, als er wat op staat kan je het laten ontwikkelenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef MrDrako het volgende:
[..]
.....? meen je dit nu of zit je te trollen?
Hij zit te trollenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:43 schreef MrDrako het volgende:
[..]
.....? meen je dit nu of zit je te trollen?
Nee, dat kan nietquote:Op zondag 9 juni 2013 18:49 schreef borbit het volgende:
Of je moet natuurlijk een kamer verduisteren en dan met een rood lampje verlichten. Dan kun je wel het rolletje open,maken.
laat ze dan eerst 1 rolletje doen en kijk dan wat ervan overgebleven isquote:Op zondag 9 juni 2013 18:52 schreef Murvgeslagen het volgende:
Bedankt, in dat geval ga ik ze nog even wegbrengen!
Da's een soort hip zijn zonder instagramquote:Op zondag 9 juni 2013 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon laten ontwikkelen.
Hooguit de kleuren zullen wat verkeerd zijn
Jep, instagram deed mij altijd denken aan ouwe kleurenfotosquote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's een soort hip zijn zonder instagram
Vaak ook gebruikt door mensen met van die brillen uit de tijd van die oude kleurenfoto'squote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, instagram deed mij altijd denken aan ouwe kleurenfotos
kreeg pas een opmerking bij foto's maken met een polaroid. is dat die nieuwe toestel van instagram?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Da's een soort hip zijn zonder instagram
LOLquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:34 schreef T42 het volgende:
[..]
kreeg pas een opmerking bij foto's maken met een polaroid. is dat die nieuwe toestel van instagram?
maar die doen dus de polaroid stijl na niet echt het rollertjes uiterlijk.
Ts heeft nog niet de mogelijkheid gehad de Hema binnen te lopen, maar ik houd jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Hoe zou het trouwens intussen met TS zijn rolletjes zijn
HEMAquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
Schop.
Wat is een goede zaak om fotorolletjes te laten ontwikkelen?
Liefst eentje in de buurt van Rijswijk/Delft/Zoetermeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |