Tja.. De klant betaalt. Zelf even halen bij de groothandel is natuurlijk wel weer makkelijker dan via internet bestellen. Zeker als je de producten snel nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:28 schreef Nelvalhil het volgende:
Denk zelf even na man, hij koopt hij voor 2, zoveel in bij de groothandel als hij het ook veyl goedkoper kan krijgen op internet
Dat zal al een heel stuk schelen qua prijs. Heb je van te voren geen bedrag afgesproken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:45 schreef goed_volk het volgende:
Waarschijnlijk gebruikt hij iets ander materiaal dan jij op internet hebt gevonden? Bij de TU verkopen ze andere kwaliteit dan de gamma.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef DroogDok het volgende:
Vraag om zijn rekening van de technische unie.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef DroogDok het volgende:
Vraag om zijn rekening van de technische unie.
Feit blijft dan dus wel dat hij voor groothandelsprijzen levert. Dat het mogelijk goedkoper zou kunnen, heeft er dus verder niets mee te maken. Het is alleen jouw idee dat dat zo zou zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:52 schreef holzhausen het volgende:
Ik heb niet van te voren een prijs afgesproken voor het materiaal. Als hij aangeeft dat hij het voor groothandelsprijzen levert ga ik er van uit dat dat concurrerende prijzen zullen zijn. Ik snap best dat hij iets wil verdienen op het materiaal en dat mag ook maar dit zijn absurde prijzen.
Ik heb exact hetzelfde materiaal gevonden (artikel code van de verpakking). Hij geeft aan dat TU duur is omdat ze snel kunnen leveren en dat veel webshops illegaal importeren uit Duitsland.
Hij kan best eerlijk zijn natuurlijk, maar dat de TU 2 keer zo duur zou zijn lijkt me heel sterk, ze zouden dan nooit kunnen blijven bestaan. Als hij daar vaak koopt krijgt hij ook nog korting natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:52 schreef holzhausen het volgende:
Ik heb niet van te voren een prijs afgesproken voor het materiaal. Als hij aangeeft dat hij het voor groothandelsprijzen levert ga ik er van uit dat dat concurrerende prijzen zullen zijn. Ik snap best dat hij iets wil verdienen op het materiaal en dat mag ook maar dit zijn absurde prijzen.
Ik heb exact hetzelfde materiaal gevonden (artikel code van de verpakking). Hij geeft aan dat TU duur is omdat ze snel kunnen leveren en dat veel webshops illegaal importeren uit Duitsland.
Dus is de vraag of de prijzen van TU zo hoog liggen of dat hij liegt over de prijzen.quote:Feit blijft dan dus wel dat hij voor groothandelsprijzen levert. Dat het mogelijk goedkoper zou kunnen, heeft er dus verder niets mee te maken. Het is alleen jouw idee dat dat zo zou zijn.
Wellicht even de TU vragen om een prijslijst oid?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef holzhausen het volgende:
[..]
Dus is de vraag of de prijzen van TU zo hoog liggen of dat hij liegt over de prijzen.
Ik zal de rekening wel even opvragen.
TU geeft geen prijzen tenzij je klant bent.....quote:Wellicht even de TU vragen om een prijslijst oid?
Dan idd de rekening opvragen of via via proberen te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef holzhausen het volgende:
[..]
TU geeft geen prijzen tenzij je klant bent.....
Is er iemand met toegang die 3 prijsjes voor me op kan zoeken?quote:Er zijn vast wel fokkers met toegang tot een technische unie account.
Dan weet je nog steeds niet welke korting jouw installateur heeft...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef holzhausen het volgende:
[..]
Is er iemand met toegang die 3 prijsjes voor me op kan zoeken?
Maar ik weet wel of de prijs hoger is dan de `normale` prijs zonder korting bij TU en dus of hij liegt.quote:Dan weet je nog steeds niet welke korting jouw installateur heeft...
dat weet je dus helemaal niet, er zijn zoveel verschillende korting regels bij de TU , de ene krijgt op product X nul korting en andere weer 70%.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:29 schreef holzhausen het volgende:
[..]
Maar ik weet wel of de prijs hoger is dan de `normale` prijs zonder korting bij TU en dus of hij liegt.
Nee, alleen bepaalde vaste klanten. Daat prijzendoolhof is een mooie manier om mensen een poot uit te draaien. Eerst 50% erop gooien en dan schermen met wel 15% korting.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:34 schreef holzhausen het volgende:
Maar ik kan dan toch zien of de prijs zonder korting lager ligt dan de prijs die hij mij berekend? Of iedereen moet standaard 50% korting krijgen bij TU.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |