SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo 3 theorieën over de oorzaak van de dood van Haywood:
1. Geef je spin never en dan ook never vodka![]()
2. Jablome's jaloezie sloeg op hol en ze heeft haar vermoord![]()
3. Zoals iemand al zei, inteeltspin nogwut ziekte.
Enfin, omdat ik een goed hart heb, heb ik haar een respectvol begrafenis gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.> ! wil iemand zo aardig zijn om een zwart-wit filmpje te maken met foto's van Haywood en met als achtergrond muziek Mad World van Gary Julesdat zal ik waarderen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS heeft een nieuw huisdiertje <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een lievv dingetje![]()
Was eerst een klootzak, heel de tijd wegrennen en beet me zelfs 1x![]()
Dit kwam miss omdat ik hem onder een glas in de zon heb laten liggen zonder water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu heb ik haar getemd en vlucht ie niet![]()
Tevens voorzie ik hem nu van water en eten < zie mot en iets verder nog allemaal lekkernijen op eerste pic![]()
Hier een vraag dat vrijwel iedereen zal stellen:
V: TS, echt... ?
A: Ja, echt, het begon als een grap, ik had haar gevangen omdat zij in mijn appartamentje verbleef zonder iets te betalen, maar nu heb ik dat dingHaywood al 5 dagen (sinds 01-07) in huis
> Update!
Ik heb gekeken of Haywood enige kunstjes kon, is niet veel van gekomenblijven zitten kan ze als de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strijken ? Nee, dankje zegt ze dan en neemt ze een stapje van het strijkijzer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koken kan die papzak ook al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haywood op de vlucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ten slotte, Haywood kwam terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En offtopic, mijn zomerbanden liggen in de woonkamer ipv onder me auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Fopje op 31-07-2013 16:29:02 ]ik rij bmw, adoreer mij.![]()
Poolse importspin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:27 schreef Knofl00k het volgende:
De spin is gewoon gekocht in Polen!!!!!!!!![]()
![]()
Dat is nou moeilijk te zeggen, het vrouwtje is groter, maar hoe vind ik nou het andere geslachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
is het een mannetje of een vrouwtje?ik rij bmw, adoreer mij.![]()
moet hij ook in een caravan slapen, ts?If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
maar hoe heet hij dan, je spin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:28 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Dat is nou moeilijk te zeggen, het vrouwtje is groter, maar hoe vind ik nou het andere geslachtIf I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
HaywoodJablome. Die staatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hoe heet hij dan, je spin?
ik rij bmw, adoreer mij.![]()
quote:
Bekt ook wel lekker, vind ik. HAAAAYYYYWOOOOOOD.... EEEEETTTTEEEEEEN!!!!If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Ik ben van plan om een touw om zijn middel te binden en uit te gaan latenwat is er mis met mij
een scheepskabel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Nowyrok het volgende:
Ik ben van plan om een touw om zijn middel te binden en uit te gaan latenwat is er mis met mij
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Ik kan het niet heel goed zien maar volgens mij heb jij een bodemjachtspin ts.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Leuk man. Heeft het al een naam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Nowyrok het volgende:
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan het niet heel goed zien maar volgens mij heb jij een bodemjachtspin ts.Daar lijkt het op, word moeilijk om zoiets te fokken :lquote:De bodemjachtspinnen (Gnaphosidae) vormen een familie van spinnen bestaande uit 2102 soorten in 114 geslachten.ik rij bmw, adoreer mij.![]()
Doorgefokte spin van de rommelmarkt, met allerlei inteeltziektes en genetische gebreken.
Hji zal niet oud worden.![]()
inteeltspinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
Doorgefokte spin van de rommelmarkt, met allerlei inteeltziektes en genetische gebreken.
Hji zal niet oud worden.
sorry, ik weet niet waarom ik dat zo grappig vind, maar het is zo.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
In spin inteeltspin, uit spuit de bocht gaat uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
inteeltspin
sorry, ik weet niet waarom ik dat zo grappig vind, maar het is zo.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
HjiZij zal niet oud worden.ik rij bmw, adoreer mij.![]()
IK KAN NIET MET DIE SPIN TROUWEN WANT HET IS ZOWEL MIJN ZOON ALS MIJN NEEF
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
IK KAN NIET MET DIE SPIN TROUWEN WANT HET IS ZOWEL MIJN ZOON ALS MIJN NEEF
Mooi spinnetje, plas in haar kont."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Best een forse spin. Wat is haar lievelingseten?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ben nog aan het uitzoeken, ze kreeg eerst een andere spin van mij, maar al snel had ze commentaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:47 schreef H.FR het volgende:
Best een forse spin. Wat is haar lievelingseten?de mot vind ze wel lekker, ze zit al 3 dagen van hem te genieten
Dat is ook wat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:57 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ben nog aan het uitzoeken, ze kreeg eerst een andere spin van mij, maar al snel had ze commentaarde mot vind ze wel lekker, ze zit al 3 dagen van hem te genieten
Aha, ja, de mot was ook best groot.
Ik neem aan dat je ons up to date houdt?Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ja, ik heb toch niks beters te doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is ook wat.
Aha, ja, de mot was ook best groot.
Ik neem aan dat je ons up to date houdt?
quote:
Ach, waarschijnlijk is ze over een paar dagen pas aan de volgende maaltijd toe.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:32 schreef zovty het volgende:
[..]
In spin inteeltspin, uit spuit de bocht gaat uit.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Ik zal is kijken als ik thuis ben, maar als Haywood mij nog n keer bijt is ze dodquote:![]()
Pics krijgen jullie morgen
kenkervet! dankjewelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik zal is kijken als ik thuis ben, maar als Haywood mij nog n keer bijt is ze dod![]()
Pics krijgen jullie morgen![]()
![]()
Nee, dit is Batmanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:17 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
DIT
*gaat om spiderman tog? is tijdje geleden dat ik hem zag![]()
![]()
Maar hebben jullie al geneukt?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Is moeilijk te zeggen, spinnen injecteren hun prooi met een vloeistof en dan zuigen ze hem leeg, maar ik heb hem weggegooid, het is ramadan hequote:ik rij bmw, adoreer mij.![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik weet wel wat ik kan verwachten..
KLB / Lief bedoeld gebaar pakt verkeerd uit
ik heb inderdaad een pokkehekel aan strijken sinds ik op de middelbare ooit ergens gewerkt heb waar ik bruidsjurken moest strijken
creepy.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Ik heb op een van de foto's ingezoomed,quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb inderdaad een pokkehekel aan strijken sinds ik op de middelbare ooit ergens gewerkt heb waar ik bruidsjurken moest strijken
creepy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is pas creepy
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:16 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik heb op een van de foto's ingezoomed,HOLY SHIT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is pas creepy
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Is moeilijk te zeggen, spinnen injecteren hun prooi met een vloeistof en dan zuigen ze hem leeg, maar ik heb hem weggegooid, het is ramadan he![]()
Gaan mensen nu zelfs spinnen forceren mee te doen aan flauwekul genaamd geloof?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
[..]
Is moeilijk te zeggen, spinnen injecteren hun prooi met een vloeistof en dan zuigen ze hem leeg, maar ik heb hem weggegooid, het is ramadan he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik ga vandaag in het keldertje kijken of er een partner voor Haywood is, maar ik ben bang dat als Haywood een man blijkt te zijn, die opgegeten word
niet terugkomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Nowyrok het volgende:
Over half uurtje naar huis, iemand verzoeken ?ik rij bmw, adoreer mij.![]()
Ik probeer het echt om spinnen te respecteren, maar het lukt me niet. Ik krijg chickenskin van die harige monsters. Komt volgens mij omdat ze zo hard rennen altijd!![]()
Ik bescherm je wel tegen zequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef -supergirl- het volgende:
Ik probeer het echt om spinnen te respecteren, maar het lukt me niet. Ik krijg chickenskin van die harige monsters. Komt volgens mij omdat ze zo hard rennen altijd!![]()
Slecht nieuws, Haywood is op 10-07-2013, 17:58 heen gegaan.
Aangezien ik geen pc heb volgt de update morgen rond 8 uur 's ochtends.
Tot morgen,
R.I.P Haywood <3ik rij bmw, adoreer mij.![]()
WTFquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik weet wel wat ik kan verwachten..
KLB / Lief bedoeld gebaar pakt verkeerd uit![]()
![]()
ik voelde toch een soort bandquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Nowyrok het volgende:
Tot morgen,
R.I.P Haywood <3
In de hemel, wellicht..quote:Ik was ook bang hoor, dit was de eerste spin die ik bewust oppakte, eenmaal in me handen liep hij wat langzamer tot hij stil stond, was best wel schattig om zo'n dingetje te in je handen te hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef -supergirl- het volgende:
Ik probeer het echt om spinnen te respecteren, maar het lukt me niet. Ik krijg chickenskin van die harige monsters. Komt volgens mij omdat ze zo hard rennen altijd!
Voor de rest > laatste update in OPik rij bmw, adoreer mij.![]()
mooie begrafenis hoor, ik wed dat ze het zo gewild zou hebben.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Dat mag ik hopen, sommige buren zagen mij haar begravenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
mooie begrafenis hoor, ik wed dat ze het zo gewild zou hebben.
Maar... Hoe?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Nowyrok het volgende:
Tot morgen,
R.I.P Haywood <3
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Geen idee, als ik bij google "de kont van mijn spin is afgevallen, komt het nog goed?" krijg ik allemaal pagina's om af te vallenquote:![]()
Zie OP trouwensik rij bmw, adoreer mij.![]()
Haywood heeft zich denk ik in coma gezopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:54 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Geen idee, als ik bij google "de kont van mijn spin is afgevallen, komt het nog goed?" krijg ik allemaal pagina's om af te vallen![]()
Zie OP trouwens
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Als kindje liep ik op het schoolplein altijd langs struiken om kruisspinnen uit webben te plukken en liep ik ermee in mijn handen. Die kruisspinnen rolde zich dan op als kleine balletjes om dood te lijken. Ik besef me nu pas wat een angst ik die beestjes heb bezorgd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:23 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
In de hemel, wellicht..
[..]
Ik was ook bang hoor, dit was de eerste spin die ik bewust oppakte, eenmaal in me handen liep hij wat langzamer tot hij stil stond, was best wel schattig om zo'n dingetje te in je handen te hebben
Voor de rest > laatste update in OPEn al dat werk van dat web voor niks........
![]()
Geeft eigenlijk niks, ik stak ze altijd in de fik of schoot op ze met een asgquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als kindje liep ik op het schoolplein altijd langs struiken om kruisspinnen uit webben te plukken en liep ik ermee in mijn handen. Die kruisspinnen rolde zich dan op als kleine balletjes om dood te lijken. Ik besef me nu pas wat een angst ik die beestjes heb bezorgd.En al dat werk van dat web voor niks........
best triest eigenlijk
Dat is niet grappig. Zij voelen net zoveel pijn als jij. Zij hebben ook een familiequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Geeft eigenlijk niks, ik stak ze altijd in de fik of schoot op ze met een asgbest triest eigenlijk
![]()
![]()
Ik was een kindquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Zij voelen net zoveel pijn als jij. Zij hebben ook een familie![]()
als je dit topic ziet dan weet je toch dat ik ben verandert?
Oke ik vergeef je. Ik heb ook een ziek verleden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:47 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik was een kind![]()
als je dit topic ziet dan weet je toch dat ik ben verandert?
Lachen als mijn broer miertjes ging verbranden met een vergrootglas
Of met een vriendinnetje net geboren babykikkertjes in de lucht gooien.....
WTF kinderen zijn kutik haat mezelf als kind. kinderen weten niet wat voor leed ze aandoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIE BABYKIKKERS![]()
Ik denk er nog iedere dag aan
![]()
Ik vind de spinnen familie best wel raar, eerst krijgt de mannetje een beurtje, waarna hij vervolgens word opgegeten door de vrouwtje, daarna komen de babies en die eten de moeder op en vervolgens begint het weer vooraanquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Zij voelen net zoveel pijn als jij. Zij hebben ook een familieik rij bmw, adoreer mij.![]()
Wel handig om overbespinning tegen te gaan. Zouden ze in China ook moeten hanteren, deze maatregel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik vind de spinnen familie best wel raar, eerst krijgt de mannetje een beurtje, waarna hij vervolgens word opgegeten door de vrouwtje, daarna komen de babies en die eten de moeder op en vervolgens begint het weer vooraan![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel handig om overbespinning tegen te gaan. Zouden ze in China ook moeten hanteren, deze maatregel.
en nu maar afvragen waarom je zo raar bentquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als kindje liep ik op het schoolplein altijd langs struiken om kruisspinnen uit webben te plukken en liep ik ermee in mijn handen. Die kruisspinnen rolde zich dan op als kleine balletjes om dood te lijken. Ik besef me nu pas wat een angst ik die beestjes heb bezorgd.En al dat werk van dat web voor niks........
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: