WTFquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik weet wel wat ik kan verwachten..
KLB / Lief bedoeld gebaar pakt verkeerd uit
ik voelde toch een soort bandquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Nowyrok het volgende:
Slecht nieuws, Haywood is op 10-07-2013, 17:58 heen gegaan.
Aangezien ik geen pc heb volgt de update morgen rond 8 uur 's ochtends.
Tot morgen,
R.I.P Haywood <3
In de hemel, wellicht..quote:
Ik was ook bang hoor, dit was de eerste spin die ik bewust oppakte, eenmaal in me handen liep hij wat langzamer tot hij stil stond, was best wel schattig om zo'n dingetje te in je handen te hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef -supergirl- het volgende:
Ik probeer het echt om spinnen te respecteren, maar het lukt me niet. Ik krijg chickenskin van die harige monsters. Komt volgens mij omdat ze zo hard rennen altijd!
Dat mag ik hopen, sommige buren zagen mij haar begravenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
mooie begrafenis hoor, ik wed dat ze het zo gewild zou hebben.
Maar... Hoe?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Nowyrok het volgende:
Slecht nieuws, Haywood is op 10-07-2013, 17:58 heen gegaan.
Aangezien ik geen pc heb volgt de update morgen rond 8 uur 's ochtends.
Tot morgen,
R.I.P Haywood <3
Geen idee, als ik bij google "de kont van mijn spin is afgevallen, komt het nog goed?" krijg ik allemaal pagina's om af te vallenquote:
Haywood heeft zich denk ik in coma gezopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:54 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Geen idee, als ik bij google "de kont van mijn spin is afgevallen, komt het nog goed?" krijg ik allemaal pagina's om af te vallen![]()
Zie OP trouwens
Als kindje liep ik op het schoolplein altijd langs struiken om kruisspinnen uit webben te plukken en liep ik ermee in mijn handen. Die kruisspinnen rolde zich dan op als kleine balletjes om dood te lijken. Ik besef me nu pas wat een angst ik die beestjes heb bezorgd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:23 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
In de hemel, wellicht..
[..]
Ik was ook bang hoor, dit was de eerste spin die ik bewust oppakte, eenmaal in me handen liep hij wat langzamer tot hij stil stond, was best wel schattig om zo'n dingetje te in je handen te hebben
Voor de rest > laatste update in OP
Geeft eigenlijk niks, ik stak ze altijd in de fik of schoot op ze met een asgquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als kindje liep ik op het schoolplein altijd langs struiken om kruisspinnen uit webben te plukken en liep ik ermee in mijn handen. Die kruisspinnen rolde zich dan op als kleine balletjes om dood te lijken. Ik besef me nu pas wat een angst ik die beestjes heb bezorgd.En al dat werk van dat web voor niks........
Dat is niet grappig. Zij voelen net zoveel pijn als jij. Zij hebben ook een familiequote:Op donderdag 11 juli 2013 11:45 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Geeft eigenlijk niks, ik stak ze altijd in de fik of schoot op ze met een asgbest triest eigenlijk
Ik was een kindquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Zij voelen net zoveel pijn als jij. Zij hebben ook een familie
Oke ik vergeef je. Ik heb ook een ziek verleden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:47 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik was een kind![]()
als je dit topic ziet dan weet je toch dat ik ben verandert?
Ik vind de spinnen familie best wel raar, eerst krijgt de mannetje een beurtje, waarna hij vervolgens word opgegeten door de vrouwtje, daarna komen de babies en die eten de moeder op en vervolgens begint het weer vooraanquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Zij voelen net zoveel pijn als jij. Zij hebben ook een familie
Wel handig om overbespinning tegen te gaan. Zouden ze in China ook moeten hanteren, deze maatregel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:50 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik vind de spinnen familie best wel raar, eerst krijgt de mannetje een beurtje, waarna hij vervolgens word opgegeten door de vrouwtje, daarna komen de babies en die eten de moeder op en vervolgens begint het weer vooraan
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wel handig om overbespinning tegen te gaan. Zouden ze in China ook moeten hanteren, deze maatregel.
en nu maar afvragen waarom je zo raar bentquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als kindje liep ik op het schoolplein altijd langs struiken om kruisspinnen uit webben te plukken en liep ik ermee in mijn handen. Die kruisspinnen rolde zich dan op als kleine balletjes om dood te lijken. Ik besef me nu pas wat een angst ik die beestjes heb bezorgd.En al dat werk van dat web voor niks........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |