Is moeilijk te zeggen, spinnen injecteren hun prooi met een vloeistof en dan zuigen ze hem leeg, maar ik heb hem weggegooid, het is ramadan hequote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:53 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik weet wel wat ik kan verwachten..
KLB / Lief bedoeld gebaar pakt verkeerd uit
Ik heb op een van de foto's ingezoomed,quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:04 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb inderdaad een pokkehekel aan strijken sinds ik op de middelbare ooit ergens gewerkt heb waar ik bruidsjurken moest strijken
creepy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is pas creepy
ik rij bmw, adoreer mij.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:16 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Ik heb op een van de foto's ingezoomed,HOLY SHIT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is pas creepy
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:40 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Is moeilijk te zeggen, spinnen injecteren hun prooi met een vloeistof en dan zuigen ze hem leeg, maar ik heb hem weggegooid, het is ramadan he
[..]
Is moeilijk te zeggen, spinnen injecteren hun prooi met een vloeistof en dan zuigen ze hem leeg, maar ik heb hem weggegooid, het is ramadan he
[..]
niet terugkomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Nowyrok het volgende:
Over half uurtje naar huis, iemand verzoeken ?
Ik bescherm je wel tegen zequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef -supergirl- het volgende:
Ik probeer het echt om spinnen te respecteren, maar het lukt me niet. Ik krijg chickenskin van die harige monsters. Komt volgens mij omdat ze zo hard rennen altijd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |