SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo 3 theorieën over de oorzaak van de dood van Haywood:
1. Geef je spin never en dan ook never vodka![]()
2. Jablome's jaloezie sloeg op hol en ze heeft haar vermoord![]()
3. Zoals iemand al zei, inteeltspin nogwut ziekte.
Enfin, omdat ik een goed hart heb, heb ik haar een respectvol begrafenis gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.> ! wil iemand zo aardig zijn om een zwart-wit filmpje te maken met foto's van Haywood en met als achtergrond muziek Mad World van Gary Julesdat zal ik waarderen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS heeft een nieuw huisdiertje <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een lievv dingetje![]()
Was eerst een klootzak, heel de tijd wegrennen en beet me zelfs 1x![]()
Dit kwam miss omdat ik hem onder een glas in de zon heb laten liggen zonder water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu heb ik haar getemd en vlucht ie niet![]()
Tevens voorzie ik hem nu van water en eten < zie mot en iets verder nog allemaal lekkernijen op eerste pic![]()
Hier een vraag dat vrijwel iedereen zal stellen:
V: TS, echt... ?
A: Ja, echt, het begon als een grap, ik had haar gevangen omdat zij in mijn appartamentje verbleef zonder iets te betalen, maar nu heb ik dat dingHaywood al 5 dagen (sinds 01-07) in huis
> Update!
Ik heb gekeken of Haywood enige kunstjes kon, is niet veel van gekomenblijven zitten kan ze als de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strijken ? Nee, dankje zegt ze dan en neemt ze een stapje van het strijkijzer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koken kan die papzak ook al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haywood op de vlucht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ten slotte, Haywood kwam terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En offtopic, mijn zomerbanden liggen in de woonkamer ipv onder me auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Fopje op 31-07-2013 16:29:02 ]ik rij bmw, adoreer mij.![]()
Poolse importspin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:27 schreef Knofl00k het volgende:
De spin is gewoon gekocht in Polen!!!!!!!!![]()
![]()
Dat is nou moeilijk te zeggen, het vrouwtje is groter, maar hoe vind ik nou het andere geslachtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
is het een mannetje of een vrouwtje?ik rij bmw, adoreer mij.![]()
moet hij ook in een caravan slapen, ts?If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
maar hoe heet hij dan, je spin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:28 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
Dat is nou moeilijk te zeggen, het vrouwtje is groter, maar hoe vind ik nou het andere geslachtIf I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
HaywoodJablome. Die staatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hoe heet hij dan, je spin?
ik rij bmw, adoreer mij.![]()
quote:
Bekt ook wel lekker, vind ik. HAAAAYYYYWOOOOOOD.... EEEEETTTTEEEEEEN!!!!If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Ik ben van plan om een touw om zijn middel te binden en uit te gaan latenwat is er mis met mij
ik rij bmw, adoreer mij.![]()
een scheepskabel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Nowyrok het volgende:
Ik ben van plan om een touw om zijn middel te binden en uit te gaan latenwat is er mis met mij
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Ik kan het niet heel goed zien maar volgens mij heb jij een bodemjachtspin ts.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Leuk man. Heeft het al een naam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Nowyrok het volgende:
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan het niet heel goed zien maar volgens mij heb jij een bodemjachtspin ts.Daar lijkt het op, word moeilijk om zoiets te fokken :lquote:De bodemjachtspinnen (Gnaphosidae) vormen een familie van spinnen bestaande uit 2102 soorten in 114 geslachten.ik rij bmw, adoreer mij.![]()
Doorgefokte spin van de rommelmarkt, met allerlei inteeltziektes en genetische gebreken.
Hji zal niet oud worden.![]()
inteeltspinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
Doorgefokte spin van de rommelmarkt, met allerlei inteeltziektes en genetische gebreken.
Hji zal niet oud worden.
sorry, ik weet niet waarom ik dat zo grappig vind, maar het is zo.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
In spin inteeltspin, uit spuit de bocht gaat uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
inteeltspin
sorry, ik weet niet waarom ik dat zo grappig vind, maar het is zo.![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
HjiZij zal niet oud worden.ik rij bmw, adoreer mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: