definieer "schoon"quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:33 schreef Moody het volgende:
Ik schat de mensen in dit topic anders in dan de gemiddelde Fokker eerlijk gezegd. Jullie doen elke dag een schone onderbroek aan toch?
En dat nummer heeft hun album niet eens gehaaldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Kerftminister het volgende:
1998 (Delicious) is misschien wel het enige nummer uit 2013 dat potentieel mijn jaarlijkse top 300 aller tijden kan halen. Wat een nummer zeg.
o dan..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Zonder verse vlekken en/of vochtige plekken.
Slijtage of ingebakken vlekken is uiteraard geen probleem.
En komt uit 2012quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat nummer heeft hun album niet eens gehaald![]()
Dat wist ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat niet,quote:
Volgens Spotify wel anders. De hele EPquote:
Verkorte versie toch wel? Of laat mijn geheugen mij in de steek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mij wel, te duur bovendien. Ben het niet meer gewend om te betalen voor festivalsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Moody het volgende:
Ah misschien wordt het ook wel gewoon Roskilde. Is dat te ver voor een meeting?
Ze hadden daar Kraftwerkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mij wel, te duur bovendien. Ben het niet meer gewend om te betalen voor festivals
Ook geen verkorte versiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verkorte versie toch wel? Of laat mijn geheugen mij in de steek.
Ik denk dat 2013 van Primal Scream mijn favoriete nummer uit 2013 is.
Joepie. Heb ik helemaal niks mee, volledig achterhaald bliepjeswerk. Niks tegen bliepjeswerk of pioniers hoor, maar vindt ze nou niet bepaald relevant meerquote:
Hoorde wel iemand eens zeggen dat Delicious de verkorte versie is, maar dat is een totaal ander nummer. Wel heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verkorte versie toch wel? Of laat mijn geheugen mij in de steek.
Ik denk dat 2013 van Primal Scream mijn favoriete nummer uit 2013 is.
Toch tof om een keer bij te zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Joepie. Heb ik helemaal niks mee, volledig achterhaald bliepjeswerk. Niks tegen bliepjeswerk of pioniers hoor, maar vindt ze nou niet bepaald relevant meer
Coachella staat ook nog op mijn lijst, alleen wordt dat momenteel wel lastig in mijn situatiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef Felagund het volgende:
Primevara Sound, Glastonbury of Coachella lijken mij ook wel leuk.
Ik vind 1998 eigenlijk maar een beetje sloom en het eerste stuk is zo zacht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hoorde wel iemand eens zeggen dat Delicious de verkorte versie is, maar dat is een totaal ander nummer. Wel heerlijk.
Maar dit is echt mijn ding, lekker guitarheavy en catchy.
Line up is 1. Sfeer is wellicht nog belangrijker. Deens dames. Alcohol is wel duurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
Verder wel een heel erg matige line-up voor zo'n groot festival imho
Denemarken valt nog mee qua bierprijzen met de rest van Scandinavië.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Line up is 1. Sfeer is wellicht nog belangrijker. Deens dames. Alcohol is wel duur
Ik kijk nog ff verder
Ze komen gewoon gratisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:58 schreef Moody het volgende:
Ongelovelijk dat een klein festival als Lokerse Feesten namens als Damien Rice, Motorhead, Deep Purple, Alice Cooper, Primal Scream, Beady Eye en Balthazar heeft kunnen boeken. De capaciteit is 15.000 kaarten per dag lees ik. Dat kan toch nooit uitOf verwachten ze dat iedereen 500 bier gaat nemen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |