Wat maak je allemaal? En zet een knijper op je neus.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
3 x zo zwaar als je in een eettent werkt.
Je partner ook? Die is Alevi toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij vasten zelfs een dag eerder.
Sterkte.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
3 x zo zwaar als je in een eettent werkt.
Ik werk bij de Febo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat maak je allemaal? En zet een knijper op je neus.
Nee, verbazingwekkend niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat komt toch je neus uit op den duur.
Denk je niet nu: hoe kan ik dit al die tijd links hebben laten liggen, als ramadan voorbij is ga ik me elke dag volproppen hierquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, verbazingwekkend niet.
Ik wil ook aankomen. Veel eten en slapen, moet lukkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef Micey het volgende:
[..]
ik hoor jiist vaak dat mensen aankomen
Is denk ik niet de bedoeling tijdens de Ramadan...quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef Micey het volgende:
[..]
ik hoor jiist vaak dat mensen aankomen
mja, kan het lichaan toch niks aan doenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:40 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Is denk ik niet de bedoeling tijdens de Ramadan...
Het lichaam wordt in een keer gek gemaakt door geen voedsel te krijgen. Het lichaam denkt dan ooohhh wacht even, er komt een periode van honger aan, lichaam slaat alles dus meteen op en gaat over op standje laten-we-wat-voorzichtiger&spaarzamer-doen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef Micey het volgende:
[..]
mja, kan het lichaan toch niks aan doen
die doet soms hele rare dingen
neuh, je krijgt gewoon meer calorieën binnen dan dat je verbrandt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het lichaam wordt in een keer gek gemaakt door geen voedsel te krijgen. Het lichaam denkt dan ooohhh wacht even, er komt een periode van honger aan, lichaam slaat alles dus meteen op en gaat over op standje laten-we-wat-voorzichtiger&spaarzamer-doen.
Gevolg: Je komt aan.
Als je normaal eet tijdens sahur en iftar, dan krijg je als het goed is minder calorieën binnen dan normaal.quote:
Zoveel kcl krijg je niet binnen, hoor. Ik neem aan dat jij ook gewoon werkt en je ding doet? Of slaap je de hele dag?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
neuh, je krijgt gewoon meer calorieën binnen dan dat je verbrandt.
Dat hele metabolisme gedoe is allang achterhaald. Als je aankomt, krijg je gewoon teveel binnen. Ik vind het vrij knap om überhaupt aan te komen tijdens de ramadan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoveel kcl krijg je niet binnen, hoor. Ik neem aan dat jij ook gewoon werkt en je ding doet? Of slaap je de hele dag?
Laten we het houden op we verschillen van meningquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat hele metabolisme gedoe is allang achterhaald. Als je aankomt, krijg je gewoon teveel binnen. Ik vind het vrij knap om überhaupt aan te komen tijdens de ramadan.
Jij ook ramadanquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:25 schreef Jellereppe het volgende:
Wat laat, maar beter dan nooit. Iedereen een fijne en gezegende Ramadan.
Shokran.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:25 schreef Jellereppe het volgende:
Wat laat, maar beter dan nooit. Iedereen een fijne en gezegende Ramadan.
Sa7! En wat wordt het, denk je?quote:
Ik heb meer vertrouwen in deze jongens dan in het gewone elftal, maar ik denk niet dat ze sterk genoeg zijn om Uruguay te verslaanquote:
Okequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sinds mijn 12de. Ben nu 22 jaar. Dus dit is mijn 10de jaar.
Yes, maar we hebben hier ook Nederlandse users vandaar die tekst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oke.
Daar stond dus 'Ramadan Mubarak' btw
Niet waar. Als je plotseling hele tijd niet eet, denkt je lichaam dat je in starvation mode bent. Voedsel die je binnenkrijgt wordt dan eerder opgeslagen als vet. Vandaar dat je dus kan aankomenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat hele metabolisme gedoe is allang achterhaald. Als je aankomt, krijg je gewoon teveel binnen. Ik vind het vrij knap om überhaupt aan te komen tijdens de ramadan.
http://stormtricks.com/nl/1-beginnen-met-intermittent-fasting/quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Niet waar. Als je plotseling hele tijd niet eet, denkt je lichaam dat je in starvation mode bent. Voedsel die je binnenkrijgt wordt dan eerder opgeslagen als vet. Vandaar dat je dus kan aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |