Zij is vrouw en ik niet, lijkt me logisch uiteraard dat ik moet ondersteunen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet KB niet jou ondersteunen?
Gesproken als een echte moslimman.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zij is vrouw en ik niet, lijkt me logisch uiteraard dat ik moet ondersteunen.
wanneer kom je mn hand vragen danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zij is vrouw en ik niet, lijkt me logisch uiteraard dat ik moet ondersteunen.
Als je er 1 afbeelding van maakt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
mag dit de nieuwe OP worden? Yesh?
Hahahaha, die ouwe gaat helemaal los daar.quote:
Niet, ik wil geen ruzie met Janquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wanneer kom je mn hand vragen dan
ook ookquote:
Moet altijd aan sarma denken als ik je zie posten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo noodles eten en morgen ga ik proberen om te vasten.
/randomfact
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet altijd aan sarma denken als ik je zie posten.
Oh jullie beginnen later.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb al gegeten. Zalm en spinazie.
Shoarma?quote:
daarom ik zaterdag pas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee? Vraag het eens aan de vasters. Ik ga het morgen proberen.
Meisjesproblemen.
Oha zo dik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sarma.
[ afbeelding ]
Ik vind de groene lekkerder dan de witte.
Wij beginnen nog een dag eerder (dan de Turken).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:40 schreef Djibril het volgende:
Ik vind het altijd raar dat er een soort onderscheid wordt gemaakt bij moslims, sommige mensen beginnen eerder aan de Ramadan dan andere. Zoals geloof ik Turken die zijn al bezig terwijl de Arabische wereld morgen pas begint. Ik weet het niet van Perzen of andere volkeren.
Maar waarom begin je niet allemaal tegelijk en eindig je niet allemaal tegelijk? Er is toch maar één maan hier waar iedereen naar kijkt om te zien om het tijd is voor Ramadan of niet? Totaal geen unity in de Islam lijkt het wel.
Het viel hartstikke mee, totaal niet moeilijk gehad terwijl ik best een vermoeiende dag heb gehad (training, van 07:00 tot 20:00 buiten de deur geweest).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Che_ het volgende:
Turken, hoe was de eerste dag? Welke advies willen jullie meegeven voor morgen, waar liggen de valkuilen? Welke tactieken hanteren jullie?
Beetje lastig, hoe dichterbij je Turkije komt hoe later je nog mag etenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Weet iemand hoe het zit met 's nachts (23:55 vertrekken vanuit Amsterdam, 7.40 aankomst in Adana) vliegen met THY? Houden ze daar rekening mee, of moet ik gewoon voor 23:55 eten?
Ik vind altijd eerste dag het makkelijkst van de moeilijke dagenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het viel hartstikke mee, totaal niet moeilijk gehad terwijl ik best een vermoeiende dag heb gehad (training, van 07:00 tot 20:00 buiten de deur geweest).
Je krijgt vrijstelling wanneer je reist.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Weet iemand hoe het zit met 's nachts (23:55 vertrekken vanuit Amsterdam, 7.40 aankomst in Adana) vliegen met THY? Houden ze daar rekening mee, of moet ik gewoon voor 23:55 eten?
Waarom vraag je het danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind altijd eerste dag het makkelijkst van de moeilijke dagen. Er zit genoeg reserve in ofzo. Meestal moeite met 2e/3e dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |