Ik heb geen trek meer hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik zonet gegeten.
Sportschool niet. Gewoon in de schuur sportenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je niet wil afvallen?
Een van jullie die trouwens 's avonds naar de sportschool gaat?
Dat ziet er walgelijk uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik zonet gegeten.
Idd, veel suikers enzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik die koek zo zie..zo vies dat
Is wel chill dat je na het eten kunt sporten. Sportschool sluit om 10:30 dus na het eten gaat niet lukken. Van 8 tot 9 ga ik sporten. Van te voren zet ik alle eten klaar zodat het alleen gebakken hoef te worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sportschool niet. Gewoon in de schuur sporten
Half uur cardio, half uur strength. Maar ik moet nog zien hoe dat morgen gaat. Ik ga net vóór het eten sporten. En de dag daarna proberen na het eten. Kijken wat het beste werkt.
Vertel zequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat ziet er walgelijk uit
Ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
Nederlands eten
Vies? Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik die koek zo zie..zo vies dat
Ali Gquote:
Door sporten even niet te doen....? Je gaat toch niet sporten als je aan het vasten moet wennen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef Beach het volgende:
Hoe neem ik mn preworkout in als ik geen water kan drinken
Voor niet sporten zijn geen excuses.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Door sporten even niet te doen....? Je gaat toch niet sporten als je aan het vasten moet wennen.
Niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef Beach het volgende:
Niet. Of workout na het eten doen. Je gaat sowieso niet 100% zijn met je workout, dat kan ik je garanderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:17 schreef Beach het volgende:
3 x zo zwaar als je in een eettent werkt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:44 schreef Che_ het volgende:
2x zo zwaar als je weinig geslapen hebt, ramadan.
Wij vasten zelfs een dag eerder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
Iset, wist niet dat jullie met Ramadan gingen vasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |