Ohjaquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Arctic MonkeysHeadlinen de vrijdag
quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Werchter heeft elk jaar maar 1 harde headliner, dit jaar is dat Metallica. Iron Maiden zie ik er niet bij komen. En Springsteen is niet echt iets voor de gewone Werchter, past meer, net zoals vorig jaar, op TW Classic.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Springsteen gaat komende zomer weer dood Europa touren. Vergeet ook niet dat het een jubileumjaar is voor Werchter. Dus een klapper als Springsteen is dan niet eens zo gek.
En Iron Maiden zie ik er ook wel staan. Ze gaan al samen met Metallica naar de Sonisphere-festivals en Rock am Ring/Rock in Park.
Iron Maiden is op een festival als Werchter ook geen headliner hoor. In 2011 waren ze er ook en speelden ze in het begin van de avond. Kan er nog best bij. Bruce Springsteen vind ik ook helemaal niet op Werchter passen, net wat je zegt. Meer op Classic of Werchter Boutique.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Werchter heeft elk jaar maar 1 harde headliner, dit jaar is dat Metallica. Iron Maiden zie ik er niet bij komen. En Springsteen is niet echt iets voor de gewone Werchter, past meer, net zoals vorig jaar, op TW Classic.
In 2011 waren ze zeker wel headliner, co-headliner samen met Black Eyed Peas (quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Iron Maiden is op een festival als Werchter ook geen headliner hoor. In 2011 waren ze er ook en speelden ze in het begin van de avond. Kan er nog best bij. Bruce Springsteen vind ik ook helemaal niet op Werchter passen, net wat je zegt. Meer op Classic of Werchter Boutique.
En die kans is heel erg groot. Pearl Jam bijna zeker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:35 schreef Remy669 het volgende:
Metallica, Pearl Jam, Muse en Arctic Monkeys als headliners.
Dat zou ik wel zien zitten
Pearl Jam inderdaad, Arctic Monkeys misschien ook wel. Muse is kleine kans.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En die kans is heel erg groot. Pearl Jam bijna zeker.
Mmm, hier was ik een paar jaar geleden wel enthousiast over geweest. Maar dat nieuwe album kan ik vrij weinig mee. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het saai, ingedut. Dat soort muziek is misschien leuk in een tent.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:18 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys is vanochtend al bevestigdquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Pearl Jam inderdaad, Arctic Monkeys misschien ook wel. Muse is kleine kans.
Het enige wat ik me af vraag is of Werchter het geld heeft om 3 van zo'n grote namen te strikken?
Arctic Monkeys zijn vanmorgen al bevestigd!quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:59 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Pearl Jam inderdaad, Arctic Monkeys misschien ook wel. Muse is kleine kans.
Het enige wat ik me af vraag is of Werchter het geld heeft om 3 van zo'n grote namen te strikken?
Hmm, ik snap wel wat je bedoelt. Heb ze twee weken geleden in Brussel gezien en dat was echt een fantastisch concert. Maar inderdaad dat was binnen in een zaal die qua akoestiek tot de beste behoort. Maar aan de andere kant, op een festival zullen ze wel weer meer van de oude stampers spelen ook. Dus het wordt vast tof!quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mmm, hier was ik een paar jaar geleden wel enthousiast over geweest. Maar dat nieuwe album kan ik vrij weinig mee. Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het saai, ingedut. Dat soort muziek is misschien leuk in een tent.
Inderdaad, vorig jaar hadden ze ook gewoon 6 headliners in 4 dagen geproptquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Arctic Monkeys zijn vanmorgen al bevestigd!![]()
Ja, dat geld heeft Werchter, zal niet de eerste keer zijn.
De vrijdagquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan zou het bijna een herhaling worden van topjaar 2007. Met Metallica, Arctic Monkeys, Muse en Pearl Jam.
http://www.virtualfestivals.com/rock-werchter-2007/lineup
twitter:PLACEBOWORLD twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:49:24BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow.... reageer retweet
Bahquote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef Felixa het volgende:
Dat zal vast over Rock Werchter gaan...
twitter:PLACEBOWORLD twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:49:24BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow.... reageer retweet
Wat nou bah???quote:
Ik vind Placebo echt een enorme boutband en waarschijnlijk nemen ze een hoge spot inquote:Op donderdag 5 december 2013 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat nou bah???
Wat een geweldige nieuwe namen weer, en dan Placebo nog er bij. Het kan voor mij nu al niet meer stuk.
Echt? Ik vind ze steengoed! Gelukkig ga ik ze zaterdag al zien! Ik kan ze niet vaak genoeg zien! Maar smaken verschillen. Heb ik bijvoorbeeld bij Kings of Leon. Daar ga ik echt voor lopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind Placebo echt een enorme boutband en waarschijnlijk nemen ze een hoge spot in
En die komen zo'n beetje elk jaarquote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt? Ik vind ze steengoed! Gelukkig ga ik ze zaterdag al zien! Ik kan ze niet vaak genoeg zien! Maar smaken verschillen. Heb ik bijvoorbeeld bij Kings of Leon. Daar ga ik echt voor lopen.
Helemaal mee eens, meer van hetzelfde, nu breekt er de laatste tijd ook weinig door lijkt het. Placebo kan ik dan wel weer waarderen, 2009 voor het laatst volgens mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef Breekfast het volgende:
Vind wel dat ze echt te vaak uit het zelfde vaatje tappen qua namen. Als je de line-ups van 2007 t/m 2013 naast elkaar legt komt je wel heel vaak dezelfde namen tegen![]()
Kings of Leon is zo'n voorbeeld. Stond vorig jaar voor de zoveelste keer op Werchter en dat was gewoon ronduit inspiratieloos wat die lieten zien.
Hopelijk komen ze een keer met grote namen die er nog niet zo vaak hebben gestaan. Pearl Jam is natuurlijk een fantastische naam, maar stonden er ook al in 2010 en 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |