je voelt hem, goedzoquote:
Haha, serieus? Lastig is dat altijd. Ik heb wel uitgedeeld maar nog nooit gevangen. Wil wel een keer vriendschappelijk vechten, gewoon om het even te voelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol ik ben wel eens kapot geslagen
10 man op mij, fkkn pussies
stond nog wel als een echte alpha
Ik noemde maar een voorbeeldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Help je even uit die droom, aint gonna happen, tenzij Cambridge/Harvard
Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ja waren van die voetbaltokkies, harde kern ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, serieus? Lastig is dat altijd. Ik heb wel uitgedeeld maar nog nooit gevangen. Wil wel een keer vriendschappelijk vechten, gewoon om het even te voelen.Beetje zoals Fight Club, zoals ik al zei.
Niet zo zeiken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is weer eens niet goed voor deze yugoslaaf.
Probeer je mij zwart te make??quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word bijna wekelijks geklapt, vooral door vader.
[..]
SNEL. EDIT.
wat wil je, als je hem beschuldigt een straatsoldaat kloon te zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is weer eens niet goed voor deze yugoslaaf.
Haha, wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja waren van die voetbaltokkies, harde kern ofzo.
Vechten lijkt mij ook wel lekker, maar te beroerd om op een vechtsport te gaan. Zullen we underground oprichten?
Mensen die dat geloven zijn echt retarded as fuck.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat wil je, als je hem beschuldigt een straatsoldaat kloon te zijn
dat gebeurt in defensie,lolquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik vind dat ale vrouwe eigk gewon de bek moete houde en als matrasje moete diene
Zo ga eens lekker reageren op al mijn posts hahah. Echt een kneus..40+ en dan lekker happen op 19 jarige meisjes. Ik zou gewoon een vent zijn en hier boven staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat wil je, als je hem beschuldigt een straatsoldaat kloon te zijn
Thefxr pik je dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo ga eens lekker reageren op al mijn posts hahah. Echt een kneus..40+ en dan lekker happen op 19 jarige meisjes. Ik zou gewoon een vent zijn en hier boven staan.
Dat laat je gebeuren. Meestal doen verkenners bij de landmacht dat, NATO matrasjes dronken voeren en dan ballen. Tja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |