OMGquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Marmar is op vakantie, in Marmaris
see what I did there
De whut?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oefenen voor de Highlandgames hoorde ik.
tuurlijk bijt ik, ik geniet van jouw smoesjesquote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar jij laat je als oude vent gewoon beetnemen haha. In plaats van negeren of gewoon een lompe opmerking ga je terugbijten, wel lachen.
Smoesjes?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk bijt ik, ik geniet van jouw smoesjes
ik zou haar poesje molesterenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zag gister deze chick op Feesboek langskomen, heeft iets fjins.
[ afbeelding ]
kom wkc woensel vriend ik tik jouquote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
even serieus, ik wil echt een keer keihard gehoekt worden, ik heb nog nooit een klap gevangen
#fightclub
Help je even uit die droom, aint gonna happen, tenzij Cambridge/Harvardquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Maar ik ga niet kijken naar over 5 jaar ik kijk wat ik leuk vind om te doen YOLO. Ik had ook juridisch adviseur voor shell kunnen worden, geen zin in.
Dus? Ik doe alles ATG vriend.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
MarMar was eerst invalide en nu squat ze jou er helemaal uit
Lol ik ben wel eens kapot geslagenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
even serieus, ik wil echt een keer keihard gehoekt worden, ik heb nog nooit een klap gevangen
#fightclub
als je skills heb kan je alles vriendquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Help je even uit die droom, aint gonna happen, tenzij Cambridge/Harvard
je voelt hem, goedzoquote:
Haha, serieus? Lastig is dat altijd. Ik heb wel uitgedeeld maar nog nooit gevangen. Wil wel een keer vriendschappelijk vechten, gewoon om het even te voelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol ik ben wel eens kapot geslagen
10 man op mij, fkkn pussies
stond nog wel als een echte alpha
Ik noemde maar een voorbeeldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Help je even uit die droom, aint gonna happen, tenzij Cambridge/Harvard
Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ja waren van die voetbaltokkies, harde kern ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, serieus? Lastig is dat altijd. Ik heb wel uitgedeeld maar nog nooit gevangen. Wil wel een keer vriendschappelijk vechten, gewoon om het even te voelen.Beetje zoals Fight Club, zoals ik al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |