je voelt hem, goedzoquote:
Haha, serieus? Lastig is dat altijd. Ik heb wel uitgedeeld maar nog nooit gevangen. Wil wel een keer vriendschappelijk vechten, gewoon om het even te voelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lol ik ben wel eens kapot geslagen
10 man op mij, fkkn pussies
stond nog wel als een echte alpha
Ik noemde maar een voorbeeldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Help je even uit die droom, aint gonna happen, tenzij Cambridge/Harvard
Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Awesome_ het volgende:
Ja waren van die voetbaltokkies, harde kern ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, serieus? Lastig is dat altijd. Ik heb wel uitgedeeld maar nog nooit gevangen. Wil wel een keer vriendschappelijk vechten, gewoon om het even te voelen.Beetje zoals Fight Club, zoals ik al zei.
Niet zo zeiken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is weer eens niet goed voor deze yugoslaaf.
Probeer je mij zwart te make??quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ik word bijna wekelijks geklapt, vooral door vader.
[..]
SNEL. EDIT.
wat wil je, als je hem beschuldigt een straatsoldaat kloon te zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is weer eens niet goed voor deze yugoslaaf.
Haha, wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja waren van die voetbaltokkies, harde kern ofzo.
Vechten lijkt mij ook wel lekker, maar te beroerd om op een vechtsport te gaan. Zullen we underground oprichten?
Mensen die dat geloven zijn echt retarded as fuck.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat wil je, als je hem beschuldigt een straatsoldaat kloon te zijn
dat gebeurt in defensie,lolquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik vind dat ale vrouwe eigk gewon de bek moete houde en als matrasje moete diene
Zo ga eens lekker reageren op al mijn posts hahah. Echt een kneus..40+ en dan lekker happen op 19 jarige meisjes. Ik zou gewoon een vent zijn en hier boven staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat wil je, als je hem beschuldigt een straatsoldaat kloon te zijn
Thefxr pik je dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo ga eens lekker reageren op al mijn posts hahah. Echt een kneus..40+ en dan lekker happen op 19 jarige meisjes. Ik zou gewoon een vent zijn en hier boven staan.
Dat laat je gebeuren. Meestal doen verkenners bij de landmacht dat, NATO matrasjes dronken voeren en dan ballen. Tja.quote:
dat kan je ze beter berijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dat ik ATG squat?
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef seto het volgende:
[..]
als het die kk popcorn gif is breek ik je kk neus
alleen een aandachtshoer blijft erop reagerenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zo ga eens lekker reageren op al mijn posts hahah. Echt een kneus..40+ en dan lekker happen op 19 jarige meisjes. Ik zou gewoon een vent zijn en hier boven staan.
Wow, Fanta, pik je dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen een aandachtshoer blijft erop reageren
welke, deze?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef seto het volgende:
[..]
als het die kk popcorn gif is breek ik je kk neus
Dat doe jij net zo goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen een aandachtshoer blijft erop reageren
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, wat had je gedaan dan?![]()
Ja, gewoon net zoals Fight Club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dan net als The Narrator jezelf in elkaar timmeren.
This isn't even my final form.
Geen idee, maar eerste keer dat ik die .gif zag kwam ik niet meer bij. Hoe die gast zijn opklapstoeltje uitgooit.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe heet deze show ook alweer, was echt epic man.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
welke, deze?
[ afbeelding ]
BENADER MIJ SETO.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]Haha en gelijk hebben ze; altijd op die Turken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga dan net als The Narrator jezelf in elkaar timmeren.Zelden een show gekeken waarbij ik hard moest lachen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, maar eerste keer dat ik die .gif zag kwam ik niet meer bij. Hoe die gast zijn opklapstoeltje uitgooit.![]()
Ik ga ff voor je zoeken.If not now, then when.
Af en toe is 'Reno 911' rond etenstijd op televisie. Dat vind ik af en toe nog wel lachen, maar voor de rest inderdaad weinig.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zelden een show gekeken waarbij ik hard moest lachen.
ik zou de hele dag aan me poenie en tietjes zittenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou echt woedend zijn als ik fanta was.
Welke echte man neemt nou een ui met daarin "Junior Manager Fashion" en een frikandel, kk hommo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense negere mij, ik neem gewoon weer oude ui terug anders.
Oh. Jij bent het. Alles goed vriendquote:Op maandag 8 juli 2013 23:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense negere mij, ik neem gewoon weer oude ui terug anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |