quote:
Alsquote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Nimbus2001 het volgende:
Het feit dat jij spreekt over BMI doet mij sterk vermoeden dat jij zéér ectomorpis bent.
Gr gr
Goed ideequote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Aberkullie het volgende:
Hou haar gewoon een tijdje verborgen voor je omgeving.
Vastbinden in de kelder een idee?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Aberkullie het volgende:
Hou haar gewoon een tijdje verborgen voor je omgeving.
Lees: Maar aan de andere kant ben ik vrij schijterig en vind ik het moeilijk dr te benaderen.quote:maar aan de andere kant heb ik natuurlijk wel een reputatie hoog te houden en zou ik er momenteel nog niet op willen klimmen
Deze man weet!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef Pinterman het volgende:
Vrouwen worden niet slank in de sportschool. Ze proberen daar enkel hun vadsigheid op een semi-acceptabel peil te houden.
Echte slanke dames hoeven er niets voor te doen.
Bezigheidstherapie noemen we datquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die niet wilt zweten in de sportschool omdat hij dat niet fijn vindtGa dan niet meer sporten en voortaan lekker dik worden in de McDonalds, vetklep/dunne hark.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
een player als jij kan haar toch wel aan het lijntje houden tot ze af is.
Dan is er natuurlijk kans dat het tegen die tijd te laat is he.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wacht een tijdje tot ze er goed uit ziet. Dan je slag slaan.
Dat kan ik misschien ook doen ja, misschien is het wel een meisje die Apple producten in huis heeft en naar singer-songwriter muziek luistert. Op het eerste deel van je vraag ga ik niet in.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef galaxy84 het volgende:
wat is er mis met een wat "vollere" vrouw/meisje ? zoek eerst eens uit of ze wel aardig is .
dat is toch veel belangrijker
Dat snap ik. Maar ik zou haar nog niet fysiek kunnen doen. Snapje?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lees: Maar aan de andere kant ben ik vrij schijterig en vind ik het moeilijk dr te benaderen.
On: Sorry, maar als je zo kortzitchtig bent ben je wel een ongelooflijke faalhaasHet feit dat ze sport geeft aan dat ze niet tevreden is met haar 'buikje'. Gewoon doen dus.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef stoereboii het volgende:
Wat bedoel je met een buikje? Pics van vergelijkbare vrouwen graag.
Maakt geen reet uit toch, je kan dr juist lekker vaak zien op deze manier. Je geeft dr tips en ziet dr veranderen, intussen bouw je het contact steeds verder op.quote:Dat snap ik. Maar ik zou haar nog niet fysiek kunnen doen. Snapje?.
Zal ze ook echt op prijs stellen dat je pas met d'r gaat als ze slank is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit toch, je kan dr juist lekker vaak zien op deze manier. Je geeft dr tips en ziet dr veranderen, intussen bouw je het contact steeds verder op.
Voor jou tevens een buitenkansje om als een echte gentleman over te komen: 'Neem de tijd die je nodig hebt, ik kan wachten' etc. In wezen wacht je totdat zij lichamelijk aan jouw eisen voldoet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Zal ze ook echt op prijs stellen dat je pas met d'r gaat als ze slank is.
Kun je haar zelf niet aftrainen? Lijkt me een uitdagend projectje.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef noolK88 het volgende:
[..]
[..]
Dan is er natuurlijk kans dat het tegen die tijd te laat is he.
[..]
Dat kan ik misschien ook doen ja, misschien is het wel een meisje die Apple producten in huis heeft en naar singer-songwriter muziek luistert. Op het eerste deel van je vraag ga ik niet in.
[..]
Dat snap ik. Maar ik zou haar nog niet fysiek kunnen doen. Snapje?
[..]
[ afbeelding ]
Iets dikker dan de linkse.
So truequote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gewoon niet doen, zij verdient iemand die beter is.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef JanCees het volgende:
TS is hommo en tevens ecto. Derhalve onterecht.
Zoiets zat ik ook te denken jaquote:Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit toch, je kan dr juist lekker vaak zien op deze manier. Je geeft dr tips en ziet dr veranderen, intussen bouw je het contact steeds verder op.
Voor jou tevens een buitenkansje om als een echte gentleman over te komen: 'Neem de tijd die je nodig hebt, ik kan wachten' etc. In wezen wacht je totdat zij lichamelijk aan jouw eisen voldoet.
Hoezo? Dat ze het zover heeft laten komen zegt toch ook gewoon wat over haar innerlijk? Alsof jij dikke kerels zou daten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gewoon niet doen, zij verdient iemand die beter is.
Hoezo dat? Ik kan geen fouten in mijn redenaties zien hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik hoop dat TS zich idioter voordoet dan dat dat hij is.
Hmm. Nah, daar is ze nog iets te dik voor. Maar misschien een optie als ze op de helft zit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Aberkullie het volgende:
Laat haar uitsluitend bovenop 3 keer per dag. Binnen een maandje kun je haar thuis voorstellen.
Damn hoe dik is ze wel nietquote:Hmm. Nah, daar is ze nog iets te dik voor. Maar misschien een optie als ze op de helft zit.
Niet dat het niet kan omdat ze zo dik is hoor. Nee omdat dat gewoon nog niet echt lekker is, nog iets teveel vet, snapje?quote:
Ook echt wel als diegene een goede persoonlijkheid heeft die bij mij past.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef noolK88 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ze het zover heeft laten komen zegt toch ook gewoon wat over haar innerlijk? Alsof jij dikke kerels zou daten.
Nog dikker dan die linker? Dat is geen buikje meer, man.quote:
Weetje zeker dat je hem niet afwijst om zijn slechte openingszin?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ook echt wel als diegene een goede persoonlijkheid heeft die bij mij past.
Oh ik dacht al HAHAHHAHJA!!1!!!1eibEinzquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef noolK88 het volgende:
[..]
Niet dat het niet kan omdat ze zo dik is hoor. Nee omdat dat gewoon nog niet echt lekker is, nog iets teveel vet, snapje?
Je weet niet of diegene bij je past door alleen een openingszin, paar weken later en je bent het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje zeker dat je hem niet afwijst om zijn slechte openingszin?
Ik dacht dat vrouwen nogal snel zijn met afwijzen als het niet leuk genoeg bevonden wordt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je weet niet of diegene bij je past door alleen een openingszin, paar weken later en je bent het alweer vergeten.
De reden dat ik dan ook niet op de typische manier uit ga. Je voelt je al vrij snel een goedkope hoer als iedereen aan je gaat zitten en op je 'jaagt' als een of ander lustobject.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen nogal snel zijn met afwijzen als het niet leuk genoeg bevonden wordt?
Maar dat zal dan wel alleen met uitgaan zijn, daar is er haast geboden en gaat het natuurlijk om de jacht.
Naar wat voor vage tenten ga jij in hemelsnaamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De reden dat ik dan ook niet op de typische manier uit ga. Je voelt je al vrij snel een goedkope hoer als iedereen aan je gaat zitten en op je 'jaagt' als een of ander lustobject.
De normale typische uitgaansplekken in Groningen hebben stuk voor stuk dit probleem. Tegenwoordig dus alleen maar naar de vereniging of samen met een groep mannelijke vrienden mee stappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Naar wat voor vage tenten ga jij in hemelsnaam
Komt het door een mannenoverschot denk je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De normale typische uitgaansplekken in Groningen hebben stuk voor stuk dit probleem. Tegenwoordig dus alleen maar naar de vereniging of samen met een groep mannelijke vrienden mee stappen.
Ik denk dat het vooral door de alcohol komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt het door een mannenoverschot denk je?
Telt hoiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je weet niet of diegene bij je past door alleen een openingszin, paar weken later en je bent het alweer vergeten.
Slet !!11!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Daar wist je vriend vannacht anders niks meer van.
Een gezonde heteroseksuele jongeman valt niet op meisjes met pre puberale jongens lichaampjesquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef noolK88 het volgende:
Maar ik zag daar dus ook een ander meisje trainen. Best lief gezichtje, leuke oogjesAlleen, nu komt het, was ze ook wat dik. Niet echt bol, maar wel een buikje zeg maar. En daar houd ik niet echt van, gezien ik geen feeder ben maar een gezonde heteroseksuele jongeman.
Kan. Maar ten eerste kost dat natuurlijk meer moeite en ten tweede had deze een best lief gezichtje met een leuke lach, dus als ze een normaal figuur had was ze gewoon een dikke 8 geweest. Snapje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik dacht al HAHAHHAHJA!!1!!!1eibEinz![]()
Maar nu weer serieus, waarom zoek je geen chick die al een goed figuur heeft.
Nou en moeite doen is juist leuk. En zodra je beet hebt hard to get spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef noolK88 het volgende:
[..]
Kan. Maar ten eerste kost dat natuurlijk meer moeite en ten tweede had deze een best lief gezichtje met een leuke lach, dus als ze een normaal figuur had was ze gewoon een dikke 8 geweest. Snapje?
Jij hebt nog veel te leren als jij meisjes afwijst omdat ze een heel klein beetje 'te' dik zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef noolK88 het volgende:
Hoezo dat? Ik kan geen fouten in mijn redenaties zien hoor.
gayquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef makkie88 het volgende:
ga eerst eens kijken of ze misschien een leuk caracter heeft..
Wat is een ecto?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef JanCees het volgende:
TS is hommo en tevens ecto. Derhalve onterecht.
Idd, als je een echte casanova bent kan je toch zo een andere knappe chick versieren? Ik zie dagelijk genoeg 10/10 vrouwen lopen. Wat ik denk is dat TS gewoon een onzeker jongetje is dat wel kans ziet bij die chubby dame maar bang is voor de mening van zn vriendenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:22 schreef Pharkus het volgende:
TS is natuurlijk een 10/10 die eigenlijk ieder meisje glibberend achter zich aan heeft, ik snap ook niet dat dit topic geopend is.
Iets zegt mij dat je dan ook niet bepaald moeders mooiste bent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
De reden dat ik dan ook niet op de typische manier uit ga. Je voelt je al vrij snel een goedkope hoer als iedereen aan je gaat zitten en op je 'jaagt' als een of ander lustobject.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Idd, als je een echte casanova bent kan je toch zo een andere knappe chick versieren? Ik zie dagelijk genoeg 10/10 vrouwen lopen. Wat ik denk is dat TS gewoon een onzeker jongetje is dat wel kans ziet bij die chubby dame maar bang is voor de mening van zn vrienden
Haha, een DIKKE 8.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:04 schreef noolK88 het volgende:
[..]
Kan. Maar ten eerste kost dat natuurlijk meer moeite en ten tweede had deze een best lief gezichtje met een leuke lach, dus als ze een normaal figuur had was ze gewoon een dikke 8 geweest. Snapje?
Het lichaam mag nog zo goed zijn, als ze een bimbo is dan heb je daar niets aan.quote:Iets zegt mij dat je dan ook niet bepaald moeders mooiste bent.
Want? Alsof jij wel een fattie zou doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren als jij meisjes afwijst omdat ze een heel klein beetje 'te' dik zijn.
Ok, semi-bustedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Idd, als je een echte casanova bent kan je toch zo een andere knappe chick versieren? Ik zie dagelijk genoeg 10/10 vrouwen lopen. Wat ik denk is dat TS gewoon een onzeker jongetje is dat wel kans ziet bij die chubby dame maar bang is voor de mening van zn vrienden
Een beetje overgewicht maakt mij niet uit nee. Veel succes met de leeghoofdige bimbo's.quote:Want? Alsof jij wel een fattie zou doen.
quote:
Ze zal lekker afvallen als ze zittend cardio doet..quote:Dat afvallen zal volgens mij wel lukken want ze zat wel gewoon cardio te doen..
Ik ben meer dan 15kg afgevallen door 5x per week cardio te doen! En maar 1x per week een les 'thighs, bums and tums'. Dus het kan zeker wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:43 schreef speknek het volgende:
Cardio wordt ze heel niet slanker van, het enige waar dat voor zorgt is dat haar lichaam al het eten om gaat zetten naar vet zodat ze reserves heeft voor de volgende cardio training.
Je moet alleen chickies nemen die een uur lang HIIT squatten
Probleem met alleen cardio doen is dat je niet alleen vet kwijt raakt maar ook spiermassa. Je krijgt er zo'n vormeloos lichaam van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Ik ben meer dan 15kg afgevallen door 5x per week cardio te doen! En maar 1x per week een les 'thighs, bums and tums'. Dus het kan zeker wel.
Ja dat is waar! Maar omdat je door cardio dus wel veel en snel afvalt was dat voor mij wel de motivatie om door te gaan. Ennn Ik denk dat het bij veel vrouwen hetzelfde is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probleem met alleen cardio doen is dat je niet alleen vet kwijt raakt maar ook spiermassa. Je krijgt er zo'n vormeloos lichaam van.
En nu heb je een vormeloos lichaam?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:23 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Maar omdat je door cardio dus wel veel en snel afvalt was dat voor mij wel de motivatie om door te gaan. Ennn Ik denk dat het bij veel vrouwen hetzelfde is.
Zonde idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En nu heb je een vormeloos lichaam?
Ach, het is nooit te laat. Paar maandjes squattenquote:
Nee hoor!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En nu heb je een vormeloos lichaam?
Yup, die latina op het eind.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ach, het is nooit te laat. Paar maandjes squatten
inb4 "pics"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vitalyquote:wat een baas. Ik verbaas me altijd over zijn shit.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:
Dit soort figuren in de sportschool. Stel je voor dat je gaat zweten zegquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef noolK88 het volgende:
Zat dus zojuist in de sportschool, je weet, een beetje aan de gewichten hangen en iets aan cardio doen. Niet te veel, want dan zweet je je helemaal kapot, zeker met dit weer, en daar heb ik een beetje een hekel aan. Dus bleef het een beetje bij matig intensieve krachttraining. Enfin, niets bijzonders.
Zijn altijd de gasten die met open mond staan te kijken naar de echte bazen die wel gewicht verzetten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Dit soort figuren in de sportschool. Stel je voor dat je gaat zweten zeg
Een reputatie hoog te houden? Pfff, als het echt liefde is maakt het toch niet uit hoe hij/zij eruit ziet..quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef noolK88 het volgende:
Zat dus zojuist in de sportschool, je weet, een beetje aan de gewichten hangen en iets aan cardio doen. Niet te veel, want dan zweet je je helemaal kapot, zeker met dit weer, en daar heb ik een beetje een hekel aan. Dus bleef het een beetje bij matig intensieve krachttraining. Enfin, niets bijzonders.
Maar ik zag daar dus ook een ander meisje trainen. Best lief gezichtje, leuke oogjesAlleen, nu komt het, was ze ook wat dik. Niet echt bol, maar wel een buikje zeg maar. En daar houd ik niet echt van, gezien ik geen feeder ben maar een gezonde heteroseksuele jongeman.
Probleem is, dat als ze afvalt en gewoon normaal BMI heeft, ze er volgens mij erg leuk uitzietDat afvallen zal volgens mij wel lukken want ze zat wel gewoon cardio te doen, en dan ook goed, niet zoals die andere fatties een beetje halfwandelend op de loopband met elkaar kletsen en na tien minuten weer aan de bar zitten marsen eten omdat ze die 'wel verdiend hebben'.
Dus mensen, wat moet ik doen? Aan de ene kant is ze nu makkelijk in te palmen en heb ik over een paar maanden een ook fysiek aantrekkelijke meid, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk wel een reputatie hoog te houden en zou ik er momenteel nog niet op willen klimmen
Dit ja.quote:
Het maakt wel degelijk uit hoe iemand er uit ziet. Hoewel dit niet het belangrijkste is, je gaat toch niet met een monster op straat lopen. Iemand moet er gewoon netjes, verzorgd en normaal uitzien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een reputatie hoog te houden? Pfff, als het echt liefde is maakt het toch niet uit hoe hij/zij eruit ziet..
Als je bij elk meisje wat je leuk vind gaat denken ''Wat zullen me vrienden van haar vinden?'' Nou sorry, maar dan ben je niet wijs.
Ja, ok, misschien heb je ook wel gelijk, maar nu noem je wel iets wat bijna niet voorkomt. Tenminste, ik ben nog nooit iemand tegengekomen waarvan ik denk ''Wat ziet zij eruit!!'' Mja, aangezien mannen zo kieskeurig zijn... Meisjes worden al zo snel lelijk genoemd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit hoe iemand er uit ziet. Hoewel dit niet het belangrijkste is, je gaat toch niet met een monster op straat lopen. Iemand moet er gewoon netjes, verzorgd en normaal uitzien.
En dat tweede ben ik wel met je eens.
Serieus niet? Ik niet vaak hoor, maar af en toe heb ik wel zoiets van 'mens, doe eens wat aan je uiterlijk!', al dan niet in combinatie met sporten om af te vallen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ok, misschien heb je ook wel gelijk, maar nu noem je wel iets wat bijna niet voorkomt. Tenminste, ik ben nog nooit iemand tegengekomen waarvan ik denk ''Wat ziet zij eruit!!'' Mja, aangezien mannen zo kieskeurig zijn... Meisjes worden al zo snel lelijk genoemd.
Dat denk ik eigenlijk wel regelmatig van mensen met overgewicht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik niet vaak hoor, maar af en toe heb ik wel zoiets van 'mens, doe eens wat aan je uiterlijk!', al dan niet in combinatie met sporten om af te vallen.
Ja, oké. Die mensen kom ik weleens tegen. Jij hebt het over ''monsters'' Nou, zo extreem heb ik ze nog nooit gezien. Mannen/jongens verwachten te veel van een meisje. Ik bedoel, een meisje kan nog zo mooi zijn maar is sociaal misschien niet zo goed, en dan druk ik het nog zachtjes uit. En daarbij gaat het niet alleen om het uiterlijk. Zou jij bijvoorbeeld met zo'n verwent nest aan wille komen thuis?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik niet vaak hoor, maar af en toe heb ik wel zoiets van 'mens, doe eens wat aan je uiterlijk!', al dan niet in combinatie met sporten om af te vallen.
Ook monsters zijn er. Een paar keer tegengekomen, meer dan genoegquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, oké. Die mensen kom ik weleens tegen. Jij hebt het over ''monsters'' Nou, zo extreem heb ik ze nog nooit gezien. Mannen/jongens verwachten te veel van een meisje. Ik bedoel, een meisje kan nog zo mooi zijn maar is sociaal misschien niet zo goed, en dan druk ik het nog zachtjes uit. En daarbij gaat het niet alleen om het uiterlijk. Zou jij bijvoorbeeld met zo'n verwent nest aan wille komen thuis?
Dan zou ik weleens willen weten wanneer jij een meisje/vrouw al een monster vind?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook monsters zijn er. Een paar keer tegengekomen, meer dan genoegEn wat betreft thuiskomen met een verwend nest, nee, dat niet, maar ik zou hem er best in kunnen stoppen hoor.
Wiens kloon ben jij trouwens?
Dik, onverzorgd uiterlijk, slonzige indruk, puisten, vies gebit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dan zou ik weleens willen weten wanneer jij een meisje/vrouw al een monster vind?
Lelijke vrouwen zijn goed in bed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dik, onverzorgd uiterlijk, slonzige indruk, puisten, vies gebit.
Hmmm, je hebt je punt gemaaktquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dik, onverzorgd uiterlijk, slonzige indruk, puisten, vies gebit.
Het is toch wel een pluspunt als een meisje overal lekker strak is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, oké. Die mensen kom ik weleens tegen. Jij hebt het over ''monsters'' Nou, zo extreem heb ik ze nog nooit gezien. Mannen/jongens verwachten te veel van een meisje. Ik bedoel, een meisje kan nog zo mooi zijn maar is sociaal misschien niet zo goed, en dan druk ik het nog zachtjes uit. En daarbij gaat het niet alleen om het uiterlijk. Zou jij bijvoorbeeld met zo'n verwent nest aan wille komen thuis?
Hmm, hoe bedoel je kieskeurig...-_-quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is toch wel een pluspunt als een meisje overal lekker strak is.
Ik zeg niet dat het per sé hoeft, maar het is wel prettig als het zo is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm, hoe bedoel je kieskeurig...-_-
Ik denk altijd eerder wat moet mijn vriendin van mijn vrienden denken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een reputatie hoog te houden? Pfff, als het echt liefde is maakt het toch niet uit hoe hij/zij eruit ziet..
Als je bij elk meisje wat je leuk vind gaat denken ''Wat zullen me vrienden van haar vinden?'' Nou sorry, maar dan ben je niet wijs.
Begrijpelijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik denk altijd eerder wat moet mijn vriendin van mijn vrienden denken.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, al heeft iemand wat mindere punten, boeiend, gaat om de klik, en 99% om het innerlijk vind ik!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hmm, hoe bedoel je kieskeurig...-_-
Jij zit te azen op een relatie met Blondje_93 en zit je nu in te dekken omdat ze die foto's van je nog niet gezien heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Bij een relatie boeit het niet hoe iemand eruit ziet, als het tenminste echte liefde is en geen schijn
Haha, hoe kun jij dat weten? Braddie is toevallig een hele leuke jongen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zit te azen op een relatie met Blondje_93 en zit je nu in te dekken omdat ze die foto's van je nog niet gezien heeft.
Haha, lees eens terug wat je net getypt hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij zit te azen op een relatie met Blondje_93 en zit je nu in te dekken omdat ze die foto's van je nog niet gezien heeft.
Thanksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, hoe kun jij dat weten? Braddie is toevallig een hele leuke jongen!
Hihi, mijn dag kan niet meer stuk! :$quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
ThanksJij bent puur toevallig hoor
ook een hele leuke meid
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hihi, mijn dag kan niet meer stuk! :$
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]Ben blij dat ik tenminste iemand haar dag nog goed maak
Jij altijd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]Ben blij dat ik tenminste iemand haar dag nog goed maak
Doe normaal of zo. Jij kan waarschijnlijk niemand krijgen, dan snap ik wel dat je jaloers bent!quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zoals die linker ga ik niet verstijfd staan hoor
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:35 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Doe normaal of zo. Jij kan waarschijnlijk niemand krijgen, dan snap ik wel dat je jaloers bent!
Debiel
Jij zou van Fok moeten worden gehaald, weet je dat? Liefde is toch juist heel mooi! Rot ff op zeg..quote:
Ja dat ging niet helemaal goedquote:
Doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
[..]
Ja dat ging niet helemaal goed
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij zou van Fok moeten worden gehaald, weet je dat? Liefde is toch juist heel mooi! Rot ff op zeg..
Ja maar ik moet het toch een keer lerenquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
[..]
Ja maar ik moet het toch een keer leren
Die is schattig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat had je moeten doen als:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij zou van Fok moeten worden gehaald, weet je dat? Liefde is toch juist heel mooi! Rot ff op zeg..
Zo is het overgrootte deel van FOK! helaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:21 schreef Blondje_93 het volgende:
Pff, jullie zijn best wel zielig ..-_-
Ja, dat kan wel zo zijn. Als ze jou en mij maar met rust latenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo is het overgrootte deel van FOK! helaas.
Iedereen word de grond ingetrapt omdat je toch *anoniem* bent.
Nee, je wordt de grond in getrapt omdat je jezelf als een debiel met sociale achterstand gedraagt en je vervolgens daarover gaat lopen janken, terwijl je weet dat het er zo aan toe gaat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo is het overgrootte deel van FOK! helaas.
Iedereen word de grond ingetrapt omdat je toch *anoniem* bent.
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, je wordt de grond in getrapt omdat je jezelf als een debiel met sociale achterstand gedraagt en je vervolgens daarover gaat lopen janken, terwijl je weet dat het er zo aan toe gaat.
Duik de pohi van je geliefde Bradster maar in. En dan gewoon kritisch lezen. Dat ze de boel hapklaar voor je maakte op het speciaal onderwijs betekent niet dat je dat van Fok! ook moet verwachten.quote:
Wat een stierenpoep dit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Duik de pohi van je geliefde Bradster maar in. En dan gewoon kritisch lezen. Dat ze de boel hapklaar voor je maakte op het speciaal onderwijs betekent niet dat je dat van Fok! ook moet verwachten.
Omg, wat een bullshit. Kun je het niet gewoon achter je laten of zo. Hoe oud ben je! -_-quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Duik de pohi van je geliefde Bradster maar in. En dan gewoon kritisch lezen. Dat ze de boel hapklaar voor je maakte op het speciaal onderwijs betekent niet dat je dat van Fok! ook moet verwachten.
Als jij dat zo zegt man, helemaal in orde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, je wordt de grond in getrapt omdat je jezelf als een debiel met sociale achterstand gedraagt en je vervolgens daarover gaat lopen janken, terwijl je weet dat het er zo aan toe gaat.
En daarbij, jullie kunnen er niet tegen dat wij eerlijk zijn! Kutforum dit!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nogmaals als de toon je niet bevalt omdat je hypersensitieve zieltje het niet aankan moet je maar ergens anders gaan SC'en.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En daarbij, jullie kunnen er niet tegen dat wij eerlijk zijn! Kutforum dit!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Het is echt een kansloos forum geworden, met alleen maar zeiken op elkaar, en elkaar afzeiken en afblaffen, en waarom? Omdat we toch *anoniem* zijn, oh oh oh wat zijn we stoer, kom op zeg.. Doe toch eens een beetje fatsoenlijk, we mogen dan wel op een forum zitten, en het mag dan wel anoniem zijn, maar we zijn gewoon allemaal mensen, en we kennen elkaar niet eens.
Dus om dan opeens de internetheld uit te gaan hangen is wel érg sneu.
Wat verwacht je dan, je ziet hier in KLB notabene. Als ik mensen wil afzeiken doe ik dat, klaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nah, ik geloof het niet. Gewoon twee handen op één (dikke? ws wel) buik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
is blondje nou een kloon van braddie, of snap ik dat verkeerd.
je zult inderdaad wel gelijk hebben, anders zou het er wel erg dik bovenop liggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nah, ik geloof het niet. Gewoon twee handen op één (dikke? ws wel) buik.
Vet sneu idd als het echt zo blijkt te zijn. Maarja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je zult inderdaad wel gelijk hebben, anders zou het er wel erg dik bovenop liggen.
Gestopt met lezen want TS lult uit zn nek, in een beetje sportschool is er een goede airconditing waardoor je het eerder koud als warm krijgtquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef noolK88 het volgende:
-knip-
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Het is echt een kansloos forum geworden, met alleen maar zeiken op elkaar, en elkaar afzeiken en afblaffen, en waarom? Omdat we toch *anoniem* zijn, oh oh oh wat zijn we stoer, kom op zeg.. Doe toch eens een beetje fatsoenlijk, we mogen dan wel op een forum zitten, en het mag dan wel anoniem zijn, maar we zijn gewoon allemaal mensen, en we kennen elkaar niet eens.
Dus om dan opeens de internetheld uit te gaan hangen is wel érg sneu.
Donder dan ook aub op, lopen klagen terwijl jullie dondergoed weten dat jullie zelf de stoorzender zijn mafketels.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |