quote:
Alsquote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Nimbus2001 het volgende:
Het feit dat jij spreekt over BMI doet mij sterk vermoeden dat jij zéér ectomorpis bent.
Gr gr
Goed ideequote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Aberkullie het volgende:
Hou haar gewoon een tijdje verborgen voor je omgeving.
Vastbinden in de kelder een idee?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Aberkullie het volgende:
Hou haar gewoon een tijdje verborgen voor je omgeving.
Lees: Maar aan de andere kant ben ik vrij schijterig en vind ik het moeilijk dr te benaderen.quote:maar aan de andere kant heb ik natuurlijk wel een reputatie hoog te houden en zou ik er momenteel nog niet op willen klimmen
Deze man weet!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef Pinterman het volgende:
Vrouwen worden niet slank in de sportschool. Ze proberen daar enkel hun vadsigheid op een semi-acceptabel peil te houden.
Echte slanke dames hoeven er niets voor te doen.
Bezigheidstherapie noemen we datquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef o.us2.0 het volgende:
TS die niet wilt zweten in de sportschool omdat hij dat niet fijn vindtGa dan niet meer sporten en voortaan lekker dik worden in de McDonalds, vetklep/dunne hark.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
een player als jij kan haar toch wel aan het lijntje houden tot ze af is.
Dan is er natuurlijk kans dat het tegen die tijd te laat is he.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wacht een tijdje tot ze er goed uit ziet. Dan je slag slaan.
Dat kan ik misschien ook doen ja, misschien is het wel een meisje die Apple producten in huis heeft en naar singer-songwriter muziek luistert. Op het eerste deel van je vraag ga ik niet in.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef galaxy84 het volgende:
wat is er mis met een wat "vollere" vrouw/meisje ? zoek eerst eens uit of ze wel aardig is .
dat is toch veel belangrijker
Dat snap ik. Maar ik zou haar nog niet fysiek kunnen doen. Snapje?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lees: Maar aan de andere kant ben ik vrij schijterig en vind ik het moeilijk dr te benaderen.
On: Sorry, maar als je zo kortzitchtig bent ben je wel een ongelooflijke faalhaasHet feit dat ze sport geeft aan dat ze niet tevreden is met haar 'buikje'. Gewoon doen dus.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef stoereboii het volgende:
Wat bedoel je met een buikje? Pics van vergelijkbare vrouwen graag.
Maakt geen reet uit toch, je kan dr juist lekker vaak zien op deze manier. Je geeft dr tips en ziet dr veranderen, intussen bouw je het contact steeds verder op.quote:Dat snap ik. Maar ik zou haar nog niet fysiek kunnen doen. Snapje?.
Zal ze ook echt op prijs stellen dat je pas met d'r gaat als ze slank is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit toch, je kan dr juist lekker vaak zien op deze manier. Je geeft dr tips en ziet dr veranderen, intussen bouw je het contact steeds verder op.
Voor jou tevens een buitenkansje om als een echte gentleman over te komen: 'Neem de tijd die je nodig hebt, ik kan wachten' etc. In wezen wacht je totdat zij lichamelijk aan jouw eisen voldoet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:53 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Zal ze ook echt op prijs stellen dat je pas met d'r gaat als ze slank is.
Kun je haar zelf niet aftrainen? Lijkt me een uitdagend projectje.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef noolK88 het volgende:
[..]
[..]
Dan is er natuurlijk kans dat het tegen die tijd te laat is he.
[..]
Dat kan ik misschien ook doen ja, misschien is het wel een meisje die Apple producten in huis heeft en naar singer-songwriter muziek luistert. Op het eerste deel van je vraag ga ik niet in.
[..]
Dat snap ik. Maar ik zou haar nog niet fysiek kunnen doen. Snapje?
[..]
[ afbeelding ]
Iets dikker dan de linkse.
So truequote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gewoon niet doen, zij verdient iemand die beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |