Valentijn Driessen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Kenny zou het jongere broertje van die Telegraaf-galbakjournalist kunnen zijn
Hij komt ook niet echt over als een helder licht he.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Mart praat wel een beetje tegen hem alsof hij het tegen een kind heeft.
Is waar. Maar snapte dat hele cult gebeuren rond die tour niet zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sprinter van de tweede lijn die best wat leuke dingen gewonnen heeft.
Reeeeejmondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat vind ik dan weer een belediging van Hummeltjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar toch, dat toontje hoeft van mij niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij komt ook niet echt over als een helder licht he.
Die ooit wit wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Karina mag Mart's gele onderbroek uitdoen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]zeg ik heb mijn standaarden he? Mart valt daar ver buiten.
Hij is er rijk mee geworden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar toch, dat toontje hoeft van mij niet.
quote:
Maken haar minder mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tattoo's bij haar
Wat een irritante kutkop heeft die kerel zegquote:
Ik doel nu op Kenny he. Omdat iedereen hem zo'n vertederende 'mongool' vond verwierf hij bekendheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien moet ik maar aan mijn toon gaan werken dan.
Voor je met je ogen kan knipperen zit ie aan tafel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Wat een irritante kutkop heeft die kerel zeg. Zo iemand die zou huilen en om mammie zou roepen als je z'n stukje in die krant verbrand.
Oh ik bedoelde Mart. Die zal ook niet arm zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doel nu op Kenny he. Omdat iedereen hem zo'n vertederende 'mongool' vond verwierf hij bekendheid.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Arischer dan Kittel worden ze niet geboren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |