Ik heb de Vrij en Willems net transfervrij gehaald met Ajaxquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan maar wat talentvolle Nederlandse middenvelders bij Ajax en PSV weghalen.
Kali? Is die zo goed dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team![]()
Straks de Vrij nog op de plek van Neuton, nog een perfect passende CM ipv Kali en mijn team kan er wat jaartjes tegenaan![]()
Zo jammer dat Garmash of Clasie mijn aanbod niet geaccepteerd hebben![]()
Ik heb 5 en 6 miljoen betaald voor die 15 jarige knulletjesquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb de Vrij en Willems net transfervrij gehaald met Ajax![]()
Clasie had mijn contract wel geaccepteerd maar vertrekt alsnog naar Schalke![]()
Evenals die Garmash hierboven, zoveel mooie clubs en kiest ook voor schalke, noob![]()
De Vrij en Clasie naar ajax halen ja?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een team![]()
Straks de Vrij nog op de plek van Neuton, nog een perfect passende CM ipv Kali en mijn team kan er wat jaartjes tegenaan![]()
Zo jammer dat Garmash of Clasie mijn aanbod niet geaccepteerd hebben![]()
Ik vind zijn stats niet verkeerd hoorquote:
Best aardige stats.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind zijn stats niet verkeerd hoor![]()
[ afbeelding ]
Hm, ik heb voor de controleurspositie Jonathan Dos Santos gehaald met Ajax, maar ik zit allang bij een ander team.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind zijn stats niet verkeerd hoor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De Vrij en Clasie naar ajax halen ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Die wil ik ook maar hij wil niet naar Ajax komen, zelfs niet op huurbasisquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, ik heb voor de controleurspositie Jonathan Dos Santos gehaald met Ajax, maar ik zit allang bij een ander team.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hehehe ok. Ik houd gevoelige transfers altijd met FM ook wel in de gaten. Met Feyenoord koop ik geen spelers van de grote rivaal. Al kaap ik af en toe wel een scout of trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Telstar nu ook in de Eredivisie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2027. Net voor de 5e keer op rij kampioen geworden
Nee die spelen nog altijd in de JL.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:08 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Telstar nu ook in de Eredivisie?
OK. Is er wel een succesvolle eredivisieploeg gedegradeerd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die spelen nog altijd in de JL.
Eredivisie seizoen 2026/2027quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:21 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
OK. Is er wel een succesvolle eredivisieploeg gedegradeerd?
Anderhalve week/2 weken schat ik, als ik elke avond FM speel (behalve in t weekend).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef quer het volgende:
hoeveel irl dagen doen jullie over 1 seizoen? inclusief pre-seasons
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Anderhalve week/2 weken schat ik, als ik elke avond FM speel (behalve in t weekend).
Ik werk tenminste voor m'n geldquote:
Ik speel langzaam. En bovendien post ik ook in dit topic, volg de voetbalnieuwtjes op internet, chat ik met Drizzt en lees infosites over FM13quote:
Ja dan is het nog veel te traagquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel langzaam. En bovendien post ik ook in dit topic, volg de voetbalnieuwtjes op internet, chat ik met Drizzt en lees infosites over FM13
Nee, heb nog pas 6 wedstrijden gespeeld. Maar dit is ook de 1e avond dat ik FM13 speel sinds m'n vakantie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan is het nog veel te traag. Ik FOK! namelijk ook best veel en lees al het voetbalnieuws. Soms maak ik tekeningen enzo. Ben je nu al voor de 2e keer kampioen geworden of niet?
Eigen baas allesquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik werk tenminste voor m'n geld![]()
Uitkeringstrekkert! Ga Schultenbrau zuipen ofzo
Niks mis met achter het Centraal 'werken'quote:
5 uurquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks mis met achter het Centraal 'werken'
Wou dat ik eigen baas was, hoefde ik niet om 05:00 uur uit bed
Snap je nu waarom ik (meestal) al om 12u lig te pittenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
5 uur![]()
Tering.. Ik rol zo rond een uur of 9 uit m'n bed![]()
Hoe gaat het met The Saint?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Lekkere clubicoon
En t was pas het eerste comment dat ik maakte over 'm
[ afbeelding ]
Die andere icoon bedoel je?quote:
Netjes hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die andere icoon bedoel je?
Wel goed, hij heeft vorige wedstrijd 2x gescoord tegen ADO, nu speelt ie tegen Omonoia in de CL groepsronde.
Zou leuk zijn als ie een legende werd
Voorlopig is ie nog 3 jaar in dienst bij Cambuur, en dan zien we wel verder. Hij is inmiddels 12,5 mln euro waard, best veel geld
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes hoor12,5 miljoen
![]()
Screentje?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eén van de beste berichten tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat jouw spits zo vaak scoort. Hij is nooit uit vorm?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik blijf het leuk vinden dat ie een echte speler is en geen regen
Mooie speler hoor, gewoon aanbieden voor 35 miljoen ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
Dit menneke gaat ook hard:
[ afbeelding ]
Heb 'm pas 1 seizoen, gratis overgenomen van Juventus, en raad 'ns tegen wie hij 2x scoort in de 1e CL wedstrijd van Cambuur ooit
Gaat over een jaartje of 2 wel weg, hij wil naar een grotere club. Hij staat niet eens op de TL en er hebben er nog steeds 5 clubs interesse in hem, en in de transferperiode waren dat 12 clubs
Blijft jouw kindje hequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik blijf het leuk vinden dat ie een echte speler is en geen regen
Hij heeft nu een waarde van 40 mlnquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooie speler hoor, gewoon aanbieden voor 35 miljoen ofzo
Iddquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Blijft jouw kindje he
Hij heeft bij mij geen foto![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |