Gewoon een update zoeken of zelf alle transfers bijwerken, heb ik ook gedaan en het plezier was meteen terugquote:
Oh, waar kan je dat downloaden dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon een update zoeken of zelf alle transfers bijwerken, heb ik ook gedaan en het plezier was meteen terug![]()
van der Hoorn (heeft al een upgrade gehad qua stats), Bojan, Bay etc. allemaal naar Ajax![]()
PSV is met Maher, Hiljemark, Bruma etc. ook veel sterker. In mijn game zijn ze bijna niet te kloppen maar daar hebben ze alleen Strootman nog
Geen ideequote:
Oh, ja daar heb ik dus op het moment ook geen trek in.. xDquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen ideeIk doe het allemaal zelf. Gaan wel een paar uurtjes werk in zitten maar dan heb je ook wat
![]()
Met een uurtje heb je heel de Eredivisie al gedaan en buitenland doe ik alleen de grote transfers zoals Falcao, Villa, Tevez etc.
Ga gewoon uitdaging doen dan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:05 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, ja daar heb ik dus op het moment ook geen trek in.. xD
Nog steeds met GAE bezig?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een goede CV in mijn jeugd. Hoopte eigenlijk op een middenvelder.
Een gegeven paard!quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer een goede CV in mijn jeugd. Hoopte eigenlijk op een middenvelder.
Netjes hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2027. Net voor de 5e keer op rij kampioen geworden
Heerenveen lijkt me ook wel leuk met Finnbogason en Eikremquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:09 schreef daeh het volgende:
Ik heb na mijn promotie met GAE alleen nog maar verschrikkelijke games gehad. Daarna ben ik meer dan 3 maanden gestopt, terwijl ik het spel maar 3 weken gespeeld heb. Maar ik heb besloten dat ik wel weer wil gaan spelen.
Dusssss, iemand tips voor een toffe Eredivisie club? Liefst middenmoot, maar wel financieel sterk genoeg dat ik af en toe een talentje kan binnen hengelen. Ik ga denk ik 4-4-2 spelen, mocht dat de keuze beïnvloeden.
Senk joe!
Heerenveen is inderdaad wel tof, maar staat toch wel bekend om het 4-3-3 systeem van Foppe de Haan toch? Krijg een rare kronkel in mijn buik als ik er dan aan denk om 4-4-2 te spelenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heerenveen lijkt me ook wel leuk met Finnbogason en Eikrem
Waarom wil je 4-4-2 spelen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef daeh het volgende:
[..]
Heerenveen is inderdaad wel tof, maar staat toch wel bekend om het 4-3-3 systeem van Foppe de Haan toch? Krijg een rare kronkel in mijn buik als ik er dan aan denk om 4-4-2 te spelen
Gewoon de jeugd een kans geven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:19 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel echt, wat zouden jullie hiermee doen?
Toby vind ik saai worden maar is wel iets beter, daarnaast vind ik het door de ontwikkelingen tussen Ajax en Barca IRL wel leuk om Amsterdam vol Catalaans bloed te pompen![]()
Die knakker gaat me wel 12,5 miljoen kosten en Toby zal zoiets opbrengen denk ik..
Daar heb ik niks aanquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef Silv het volgende:
Yes, nog een basisspeler geblesseerd voor 5/6 maanden. Dat is al de 3e in een half jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |