Ik heb nu de game niet aanstaanquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Daarom wil ik ook een screen van die Bay.. Verschillende mensen op AS zeggen dat ze hem alleen maar kennen van Football Manager![]()
Heb jij misschien een screen van hem?
Jammer..quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu de game niet aanstaan. En had Denemarken ook niet vanaf het begin geselecteerd, dus ben bang van niet.
quote:
ik speel het ook nog wel alleen snap ik er niks vanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Speelt er uberhaupt nog iemand FM of ben ik de enige
Ik speel nog steeds, ben hard op weg om met Crewe in het 2e seizoen naar de Championship te promoveren! Sta op het moment 2e, clubicoon Danny Murphy terug kunnen halen nadat ik noodgedwongen Luke Murphy (sterspeler) in de winterstop moest verkopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef dion_v_k het volgende:
Speelt er uberhaupt nog iemand FM of ben ik de enige
Als echte speler ben je altijd genaaidquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef quer het volgende:
Wat da hell..
ik bied 23 miljoen voor een speler en dan harkt man city hem binnnen voor 11 wat doe ik fout?!
Ik heb het ook even geprobeerd maar werkte voor geen meterquote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
De tactiek op basis van de odds werkt nog niet echt zoals ik zou willen. Verlies niet bijster veel, maar echt veel progressie zit er ook niet in...
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoeveel je speeltquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef quer het volgende:
hoeveel irl dagen doen jullie over 1 seizoen? inclusief pre-seasons
Dat kan op twee manieren:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef quer het volgende:
kan je jezelf manager maken van een andere club terwijl het spel al bezig is?
dat ik dus nu bijvoorbeeld bij een andere club ga "werken"
ik heb dat laatste gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat kan op twee manieren:
1: ontslag nemen en rondzoeken of naar het banencentrum gaan;
2: een nieuwe manager toevoegen, club kiezen en vervolgens je huidige manager laten stoppen.
Het eerste seizoen gaat bij mij ook altijd zwaar kut.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen zit ik met het idee om een nieuwe club te bouwen voor de Jupiler LeagueIk wil daar graag spelen maar faal continu met de huidige clubs, snap echt niet hoe dat kan...
Ik heb tot nu toe met GAE, Cambuur, Sparta, Volendam, Graafschap etc. gespeeld, verschillende tactieken getest, friendlies (ook tegen sterkere clubs) gaan allemaal keurig, maar zodra het seizoen begint speel ik met pech gelijk (tegengoal in de laatste 15 min) of verlies ik kansloos. Het lijkt wel of ik standaard met een dikke vormdip begin
Mede daarom ben ik het tussen eind november en de winterstop spuugzat en ga wat anders doen. Snap er geen hol van, met Twente, Blackpool, Stranraer, Mansfield, etc. gaat het altijd erg lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het eerste seizoen gaat bij mij ook altijd zwaar kut.
Heel toevallig promoveerde ik in mijn vorige game meteen met Sparta, dat was een uitzondering.
De Gereformeerde Rukkers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste stap is meteen de lastigste: de naam van de clubIk laat m'n club uit zeeland komen, maar wil niet zoiets gays als FC Zeeland, VV Zeeland, etc. hebben. Mosselvreters United gaat hem ook niet worden
Al wat gekozen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste stap is meteen de lastigste: de naam van de clubIk laat m'n club uit zeeland komen, maar wil niet zoiets gays als FC Zeeland, VV Zeeland, etc. hebben. Mosselvreters United gaat hem ook niet worden
Mja, ik heb gewoon HVV '24 gekozen, de club uit Hulstquote:
Ik denk dat het ook wennen is voor de spelers..quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
De tactiek op basis van de odds werkt nog niet echt zoals ik zou willen. Verlies niet bijster veel, maar echt veel progressie zit er ook niet in...
[ afbeelding ]
Dat vermoed ik ook. Ga het ook gewoon een heel seizoen de kans geven, puur om te zien of het ook daadwerkelijk iets kan zijn. Voorlopig sta ik 18de in de competitie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wennen is voor de spelers..
Bij jouw is het mogelijk ook te wijten aan het lagere niveau. Ik speel 3 niveau's hoger en heb dus betere spelers en spelers die prof zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Ga het ook gewoon een heel seizoen de kans geven, puur om te zien of het ook daadwerkelijk iets kan zijn. Voorlopig sta ik 18de in de competitie.
Moet ook wel zeggen dat ik veel spelers heb die vermoeid zijn, dus heb nog niet echt met een vaste opstelling kunnen spelen.
Daar zat ik ook nog aan te denken. Very fluid spelen in Conference is nou niet iets wat verstandig te noemen is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij jouw is het mogelijk ook te wijten aan het lagere niveau. Ik speel 3 niveau's hoger en heb dus betere spelers en spelers die prof zijn.
Idd.. Maar die maker die was er ook met een hele kleine club mee gegroeid volgens mij, dus het moet wel kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog aan te denken. Very fluid spelen in Conference is nou niet iets wat verstandig te noemen is.
Tofquote:
Hi ha hoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar slaat dit nou weer op? Ik haal alle FM13 content weg en POEF! Mijn FM12-saves zijn ook weg![]()
Daar gaat mijn topgame met Twente
Doe eens niet zo gemeenquote:
2018. Ik kaap alle goede Nederlandse spelers wegquote:
Bij mij zit er een zeer goede regen bij De Graafschap. Een 16 jarige CM/CAM met een waarde van 12k en 5* potentie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
2018. Ik kaap alle goede Nederlandse spelers wegBehalve bij Ajax en PSV, want die willen niet.
Vaag inderdaad, maar ik leg het er ondertussen voor neer. Maar ja, als je 90mln transferbudget hebt, dan moet je het ergens aan uitgeven en dan het liefst aan de Nederlandse toptalentenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij zit er een zeer goede regen bij De Graafschap. Een 16 jarige CM/CAM met een waarde van 12k en 5* potentie.
De graafschap wil tussen de 5 en 7 miljoen voor hem
Dan niet
Dat is waarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vaag inderdaad, maar ik leg het er ondertussen voor neer. Maar ja, als je 90mln transferbudget hebt, dan moet je het ergens aan uitgeven en dan het liefst aan de Nederlandse toptalenten
Daar ga je wel flink aan verdienen jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik begin nu aan mijn 2e seizoen en heb maar 7 miljoen te besteden. Nu ben ik dus vooral bezig om spelers transfervrij binnen te halen en duur te verkopen.
Wel heb ik een paar spelers van 15 jaar gekocht voor max. 800k.
Wanneer ik verder ben en de financiele middelen er voor heb wil ik natuurlijk ook de Nederlandse toptalenten binnenhalen![]()
Nu heb ik Benzia en Fierro in de spits staan, dat gaat wel goedkomen denk ik zo
Momenteel spelen ze niet samen. Ik speel maar met 1 spits en Benzia is een stuk verder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daar ga je wel flink aan verdienen ja
Fierro en Benzia zijn toch redelijk dezelfde soort spelers? Hoe ga je die samen laten spelen?
Ondertussen heb ik seizoen 2017/2018 achter de rug. Record aantal punten in deze game - alleen PSV kon het enigzins bijhouden:
[ afbeelding ]
4,5 * is ook goed hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:03 schreef diedjuh het volgende:
Hoeveel sterren potentieel moet een talent volgens jullie hebben, om het kopen waard te zijn? Alleen 5 sterren of ook 4 en 4,5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |