NWS / Economen voorspellen einde van recessie in Nederlandquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, economen die voorspellen dat Nederland binnenkort uit de recessie klimt, worden uitgescholden door internet-volk. Dat gaat toch nergens meer over?
Nee maar serieus.. mensen doen een opleiding om professioneel te kunnen tweeten..quote:
Ik vast hier en daar ook een dagje mee ter morele ondersteuning.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben d_g een handje moeten helpen.
Tja, het kan me helaas ook niet echt meer verbazen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, economen die voorspellen dat Nederland binnenkort uit de recessie klimt, worden uitgescholden door internet-volk. Dat gaat toch nergens meer over?
Koos en ik runnen die opleiding al een tijdje; Elfletterig is zo zuur omdat hij keer op keer faalde bij de examens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef YokiKater het volgende:
Of misschien wel een opleiding om professioneel te reageren op Fok!
Die economische malaise komt inderdaad voort uit een slapjanussenmentaliteit die Nederland teistert!!3quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
NWS / Economen voorspellen einde van recessie in Nederland
Integendeel, economen mogen altijd verrot gescholden worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze moeten toch weer wat nieuws verzinnen om onderscheid met anderen te kunnen makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee maar serieus.. mensen doen een opleiding om professioneel te kunnen tweeten..
Dat is toch hilarisch? Gaan ze dat ook op hun CV zetten, professioneel twitteraar? Komt er straks ook een opleiding om professioneel te facebooken?Of misschien wel een opleiding om professioneel te reageren op Fok!
Daar teken je voor als ecognoom.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Integendeel, economen mogen altijd verrot gescholden worden.
Daar staat tegenover dat je geen enkele verplichting hebt om iets zinnigs bij te dragen op inhoudelijk vlak.quote:
De voornaamste functie van economen is dan ook het lobby'en voor een bepaalde instantie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat je geen enkele verplichting hebt om iets zinnigs bij te dragen op inhoudelijk vlak.
Het was niet zozeer een discussie. Ik wees Meki op zijn extremistische opvattingen. Ik ken Meki van een paar jaar terug nog anders; minder extreem.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:16 schreef Reya het volgende:
Discussies tussen Meki en Elfletterig blijven bijzonder vermakelijk.
Goed geraden. Want ik houd een oogje in het zeil als er over mij gepraat wordt zonder dat ik erbij ben.quote:
Mijn Fok!-reputatie is allang naar de knoppen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het is ook heel eng om een keertje toe te geven dat je ernaast zit. Voor je het weet is je FOK!-reputatie naar de knoppen.
Op zich is het ook toegestaan om opmerkingen te maken zonder mij er steeds bij te betrekken. Het is niet alsof je eigen gedrag nou van zo veel professionaliteit getuigt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Koos en ik runnen die opleiding al een tijdje; Elfletterig is zo zuur omdat hij keer op keer faalde bij de examens.
Ik ben zo weer weg. Gewoon mijn naam niet noemen, dan kom ik jullie ook niet vervelen.quote:
Je bent zelf in die periode ook flink geradicaliseerd, misschien beïnvloedt dat je beoordeling?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was niet zozeer een discussie. Ik wees Meki op zijn extremistische opvattingen. Ik ken Meki van een paar jaar terug nog anders; minder extreem.
Toch zie ik nog altijd graag een fatsoenlijke toelichting op je laster...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg. Gewoon mijn naam niet noemen, dan kom ik jullie ook niet vervelen.
Wat vind je van postmodernisme, Friek_?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:59 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben geradicaliseerd in mijn nuanceringen.
Wellicht. Ik heb een steeds grotere hekel aan moslimextremisten gekregen; dat klopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent zelf in die periode ook flink geradicaliseerd, misschien beïnvloedt dat je beoordeling?
Je mag wachten tot je een ons weegt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch zie ik nog altijd graag een fatsoenlijke toelichting op je laster...
Bullshit met de hoofdletter B. Evenals psychoanalyse trouwens. Tot zover mijn nuance.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind je van postmodernisme, Friek_?
Het lijkt er eerder op dat je eigen gedrag nogal veranderd is. Je schuift steeds meer richting figuren als nikita en drievoud, inhoud of een redelijke discussie zit er niet meer in, alles is een eng moslimspook geworden. Moet je lekker zelf weten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht. Ik heb een steeds grotere hekel aan moslimextremisten gekregen; dat klopt.
Ach, zolang jij geen toelichting geeft op je gelaster blijf ik daar om vragenquote:Je mag wachten tot je een ons weegt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bullshit met de hoofdletter B. Evenals psychoanalyse trouwens. Tot zover mijn nuance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |