Daar kun je je op kledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kun je je op kledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk koppie.
Palinka gaan we nu drinken...........quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Water, Palinka, Wodka, Spirituys, Ouzo, Sambucca, Jenever, Sligowitch?, Sake, Barcadi,
quote:
Dank jequote:
Morgen komt er wat koelere lucht aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat me nou niet zo lachen, daar is het te warm voor.
Och, eigenlijk vind ik het vandaag precies goed. Maar ik hoor dat het rond de 22 graden wordt, dat is ook nog prima te doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen komt er wat koelere lucht aan.
Beter/perfect zelfs...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, eigenlijk vind ik het vandaag precies goed. Maar ik hoor dat het rond de 22 graden wordt, dat is ook nog prima te doen.
Dat is ideaal weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, eigenlijk vind ik het vandaag precies goed. Maar ik hoor dat het rond de 22 graden wordt, dat is ook nog prima te doen.
En de gemiddelde westerling presteert ook nog eens beter. Tot slot is het goedkoop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je leeft zelfs 10 jaar langer.....
Is het onderwerp van deze foto de inkijk bij de bukkende dame?quote:
???quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is het onderwerp van deze foto de inkijk bij de bukkende dame?
Of fotografeerde je de menukaart?quote:
Top 10: kenmerken van een alcoholistquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Palinka gaan we nu drinken...........
[..]![]()
Het boeit niemand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Top 10: kenmerken van een alcoholist
Een alcoholist kan erg creatief zijn in excuses of trucjes zijn probleem van anderen te verbergen. Het is vaak ook moeilijk te herkennen of iemand echt verslaafd aan alcohol is. Een paar tekenen kunnen zijn:
1.De persoon drinkt elke dag of per keer overmatig veel
2.De persoon verstopt flessen (volle of lege flessen)
3.De persoon ontkent dat hij heeft gedronken of halveert het werkelijke aantal dat hij heeft gedronken
4.De persoon heeft regelmatig last van zweten, rusteloosheid, trillen, depressie, hoofdpijnen of andere lichamelijke klachten als hij niet heeft gedronken
5.De persoon drinkt ook overdag wanneer dit niet gebruikelijk is
6.De persoon vindt / zoekt vaak een reden een drankje te drinken
7.De persoon grijpt zeer regelmatig naar drank bij goed of slecht nieuws
8.De persoon drinkt meer dan hij eigenlijk van plan was, is vaak dronken
9.De persoon krijgt vaker geld problemen, sociale problemen of problemen op het werk
10.De persoon kan meer drinken dan de gemiddelde, zijn lichaam is eraan gewend geraakt
The last stand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
10.De persoon kan meer drinken dan de gemiddelde, zijn lichaam is eraan gewend geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |