Ghe... ik dacht dat dit vandaag was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank. Morgen dan zal ik nog 4 uur moeten wachten.
Ja, de Turken vasten vandaag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:37 schreef Drugshond het volgende:
W
[..]
Ghe... ik dacht dat dit vandaag was.
Beetje honger kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank. Morgen dan zal ik nog 4 uur moeten wachten.
Ik zou het niet kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef Drugshond het volgende:
Niet drinken met dit weer.
Auwtch........
Ik zou van mijn geloof (if any) vallen.quote:
Roof is roof en moord is moord. Dat geldt dus ook als de staat de dader is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet verder komt dan volstrekt achterlijke vergelijkingen om je moordlust goed te praten is nu niet echt een aanbeveling.
Je leeft zelfs 10 jaar langer.....quote:
Dat kan je nooit zeker weten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je leeft zelfs 10 jaar langer.....
Tja, dat jij niet verder komt dan volstrekt achterlijke vergelijkingen om je moordlust goed te praten is nu niet echt een aanbeveling.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Roof is roof en moord is moord. Dat geldt dus ook als de staat de dader is.
Zijn roof en moord niet beiden een misdaad?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat jij niet verder komt dan volstrekt achterlijke vergelijkingen om je moordlust goed te praten is nu niet echt een aanbeveling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |