ow ik heb het niet opstaan. hard erin?quote:
Toch redelijk, verloor de auto tussen bocht 10 en 11, en knalde met de zijkant in de banden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
ow ik heb het niet opstaan. hard erin?
bij mij mekkert ie steeds over mn shockwave player die niet up to date zou zijn terwijl ie dat wel is. ik heb dus helemaal geen beeldquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Weet niet wat er met de vipbox streams vandaag is maar dit is de enige die voor mij niet de hele tijd uitvalt: http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Yup, Sutil stond er nou ook niet echt lekker voor. En Perez mazzelt ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Das lekker dan voor FI........
Die zullen heel gelukkig zijn met Pirelli![]()
Was vorige race ook al zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Das lekker dan voor FI........
Die zullen heel gelukkig zijn met Pirelli![]()
Geen last van bij Sport1.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:22 schreef JohnB52 het volgende:
Bij RTL alweer reclame, q1 was.nog niet afgelopen....
Alle Duitse coureurs waren al klaar, dus dan reclame he.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef Funzel het volgende:
RTL+![]()
![]()
Doen ze reclame terwijl Q1 nog bezig is, jezus christus
Inderdaad, dus nu maar weer een Sky stream, Pérez heeft het gered dacht even dat Di Resta Q2 zou halen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:23 schreef Funzel het volgende:
RTL+![]()
![]()
Doen ze reclame terwijl Q1 nog bezig is, jezus christus
twitter:F1PitRadio twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 14:25:53Giedo: There was so more to it, Button was blocking me, Webber in the right-hander, there was so much more to the second set, I'm sure of it reageer retweet
Maar zaten ze wel allebei in Q2.quote:
Dan zal niet genoeg pit inzittenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef ElmarO het volgende:
En Webber schijnt problemen te hebben met z'n KERS.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zal niet genoeg pit inzitten
Te flauw gewoon, en toch moest ik lachen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zal niet genoeg pit inzitten
Fixed.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:27 schreef ElmarO het volgende:
Webber moet achter Vettel starten en dat is nu weer gelukt door de KERS bij Webber uit te zetten.
Force India en Toro Rosso niet, Ferrari ook niet zo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:30 schreef JohnB52 het volgende:
McLaren en Williams doen t tot nu toe stukje beter met de nieuwe banden?
Zijn jullie het eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |