Oh das echt heel herkenbaar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]echt gebeurd, ik labiele dag, trein wederom vertraging, ik wilde naar huis en toen kwam er n trein maar ging de deur niet open.... *schop* *insertveelgescheld*
Dat was ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?
Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
Baaaaaaaaaaasssssquote:
Ja ik.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:48 schreef Bumskie het volgende:
Ik slik trouwens paroxetine, iemand ervaring mee?
In de zomer verlang ik altijd naar de winter en in de winter naar de zomer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan niet wachten tot deze klote maanden voorbij zijn. Ik wil weer rust, scherpte, koud weer (ja sorry). Wat is het leven toch ook een poppenkast.
De winter is mooi, lekker koud, snel donker, korte dagen!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:19 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
In de zomer verlang ik altijd naar de winter en in de winter naar de zomer.
Zomer eigenlijk alleen kut omdat het zo vroeg licht wordt en die vogels beginnen. Mijn reden dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De winter is mooi, lekker koud, snel donker, korte dagen!
Zomer is kut, warm, lange dagen, zwetend je nest uit, AC op volle toeren thuis of op het werk. Blergh.
Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.
Wel boeiend voor mijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
Al jaren libidoloos.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn libido weg door het afbouwen. Maar ja, heb toch geen relatie dus boeiend
Nooit last van gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:28 schreef Murmeli het volgende:
Zomer rules, winter is.kut. korte dagen zijn voor mij te weinig daglicht dus winterdepressie
Is een vakantie voor singles niks voor je? Of assertiviteits cursus? Ik roep maar wat!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sommigen doen wel aardig tegen me. Helaas twijfel ik aan de oprechtheid, omdat ik verder niks meer hoor of zie. Het contact is ook bar slecht. Ik kan natuurlijk ook contact opzoeken, maar ik heb zelf eigenlijk heel weinig te vertellen en wat ik te vertellen heb vinden anderen meestal heel saai en eentonig. Ik moet daar altijd rekening mee houden als ik met anderen aan het praten ben. Maar ik ben niet van plan om mijn hele leven om te gaan gooien omdat anderen het maar saai vinden. Dat vind ik echt ontzettend debiel.
Wat ik wil doen is dat ik in ieder geval met het UCP zover kom dat ik niet meer zo bang ben voor willekeurige groepen mensen en dat ik een keer op vakantie ga, ook al is het maar naar een lokale vakantiepark zoals Center Parcs.
Ik weet niet meer wat ik destijds gehad heb, ik had geen problemen met mijn libido, maar het had wel effect op bepaalde onderdelen zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vond het een verschrikkelijk kut middel. Suicidale neigingen gingen enorm omhoog, en libido ging ook nog eens weg.
Ik ben weer terug op 1 per dag, Seroxat inderdaad, goed onthouden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Murmeli het volgende:
Detroit, hoeveel slik jij nu weer trouwens? En weer paroxetine? Of had je die niet?
20 mg?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik ben weer terug op 1 per dag, Seroxat inderdaad, goed onthouden.
Mijn vakantie naar Azië was dusdanig heftig met paniekaanvallen en shit dat ik weer even terug naar de oude dosis gegaan ben..
Ik was inderdaad wel een eindje op weg ja! Maar op dit moment heb ik het gevoel dat ik geen voordeel zie bij stoppen met het gebruik van. Dus dan kan ik net zo goed deze bescherming hebben tegen al te erg terugvallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
20 mg?
Wel zonde, je was goed op weg met afbouwen toch?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb die heel kort gehad. Werkten goed maar teveel bijwerkingen.
Voor je het gaat merken duurt trouwens tussen 3 en 6 weken. Dus ff doorzetten.
Hier nieuwe fase in de afkickeritis: agressie! Net al tegen een deur staan trappenkan niks hebben, sta echt stijf van de stress. Zucht.
En precies in te drukke tijd op mijn werk. Die al maanden duurt en nog wel ff doorgaat.
1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretjequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:55 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ja, hier. 1 x per dag. Al flink wat jaren.
Het maakte het leven voor mij gelijk een stuk beter te behappen..
Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Bumskie het volgende:
1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretje
geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg..
Verminderd libido sucked wel. Al moet ik toegeven dat het na een paar jaar gebruik wel minder erg wordt, dat afgenomen libido, althans bij mij dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.
Och geen vriendin dus ook niet echt problemen mee. Bij langere tijd van medicatie wordt het inderdaad gemiddeld beter. Ik kijk de paroxetine nog even aan. Maar zoals ik al enigzins verwachtte helpt veels te weinig tegen m'n angsten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:47 schreef Detroit het volgende:
[..]
Verminderd libido sucked wel. Al moet ik toegeven dat het na een paar jaar gebruik wel minder erg wordt, dat afgenomen libido, althans bij mij dan..
Bij mij hielp het juist gigantisch goed tegen angst, en dat gecombineerd met een dempende werking op de depressieve gevoelens. Het zou juist een middel zijn wat goed angstdempend werkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Och geen vriendin dus ook niet echt problemen mee. Bij langere tijd van medicatie wordt het inderdaad gemiddeld beter. Ik kijk de paroxetine nog even aan. Maar zoals ik al enigzins verwachtte helpt veels te weinig tegen m'n angsten.
Next! wordt dan mijn 5e middel met spiegel opbouwen. Misschien hierna het nogmaals eens met Baclofen proberen(Niet een ad) ook geen spiegel voor nodig. Dat heeft 6 maanden zeer goed gewerkt totdat het ineens ophield te werken, geen flauw idee waarom.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Detroit het volgende:
[..]
Bij mij hielp het juist gigantisch goed tegen angst, en dat gecombineerd met een dempende werking op de depressieve gevoelens. Het zou juist een middel zijn wat goed angstdempend werkt.
Jammer dat dat bij jou niet zo is, en je mogelijk voor een ander middel moet gaan.
Succes ermee in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Next! wordt dan mijn 5e middel met spiegel opbouwen. Misschien hierna het nogmaals eens met Baclofen proberen(Niet een ad) ook geen spiegel voor nodig. Dat heeft 6 maanden zeer goed gewerkt totdat het ineens ophield te werken, geen flauw idee waarom.
Thanx, blijf er gewoon op eigen tempo aan werken totdat ik het probleem opgelost heb(Of tenminste in hoge mate teruggebracht)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:00 schreef Detroit het volgende:
[..]
Succes ermee in ieder geval.
Het blijft natuurlijk altijd vreemd, waarom bepaalde medicijnen het wel of niet bij iemand doen, of maar een bepaalde tijd.
Ff doorzetten, duurt maar heel even dat je je zo voelt. Als het na 2 a 3 weken blijft kan je overwegen om te switchen. Alle middelen hebben wel bijwerkingen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef Bumskie het volgende:
[..]
[..]
1 van de bijwerkingen is geloof ik een opgeblazen gevoel dat is wat de dokter zei... pff heb dat dus sinds gisteren... moet ook steeds kokhalzen. Hoop dat snel over is anders wil ik wat anders want dit is ook geen pretje
Prcies. Nu even aan jezelf denken. De hectiek van diverse afspraken in het weekend komt vanzelf weer!quote:
Liever helemaal niet, ik vind 1 afspraak per weekend genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Detroit het volgende:
[..]
Prcies. Nu even aan jezelf denken. De hectiek van diverse afspraken in het weekend komt vanzelf weer!
Ik probeer mezelf te werken naar een toestand, zodat ik zonder al teveel angst me kan begeven naar een groep met singles om vervolgens met ze op vakantie te gaan. Ik zit nu in een toestand dat ik eigenlijk niet durf.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is een vakantie voor singles niks voor je? Of assertiviteits cursus? Ik roep maar wat!
Inderdaad. Ik mag niet met hem weg, omdat hij nog zo jong is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk ook dat je beter eerst wat zelfverzekerder kan zijn voor je zo'n soort reis gaat doen.
Kan je niet met je neefje een weekend weg ofzo? Weet niet of hij dat mag van zijn ouders? Hij is nog best jong natuurlijk.
3 stappen vooruit, 1 kleine terug zeggen ze toch altijd. Morgen nieuwe dag nieuwe kansen. Dipje is vervelend maar hoort er wel bij. Komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was
Goed zo! Altijd eerst aan jezelf denken, ook al is dat niet altijd zo makkelijk gedaan al gezegd.quote:
Mijn libido is al jaren schommeld door me verleden... als nog minder word tja kan bijna niet minder geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:46 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
geen last van bijwerkingen op verminderd libido na dus. Maar dat heb ik bij alle ad wel.
Mooi! Iets om naar uit te kijken, het opgeblazen gevoel de echte buikpijn wel steeds minder, kokhalzen nog niet echt en dat is erg irritant als je in de zorg werkt (vieze geurtjes normaal te doen en nu meteen kokhalzen)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:43 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik herken dat gevoel. Bij mij ging het na een paar dagen (5 dagen max) weg..
Succes, gewoon nog even kort doorbijten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
Klaagpost;
Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.
Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.
Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).
Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.
Oke, er word dus ff veel van je gevraagd! Maar je kunt het! Doe wat je moet doen en laat vallen wat je kan missen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef Bumskie het volgende:
Klaagpost;
Na 3 nachten steeds wakker worden of wakker liggen vannacht eindelijk eens beetje goed geslapen. Ben zo ontzettend aan het malen in mijn hoofd, heel vervelend.
Gisteravond flinke dip, 2 uur bijna alleen maar huilen... uiteindelijk samen rondje met de hond en toen een flauwe actiefilm op tv gekeken en een zak chips. Ik wil eigenlijk niet meer snacken, wil afvallen maar gisteravond hielp deze combi van wandelen, film, chips en me vent me wel even.
Super veel stress nu om mijn laatste examen aanstaande maandag, en dan is dat examen ook nog rete vroeg. Nu al paniekaanvallen dat ik me verslaap of zondagavond niet in slaap val...damn! En dan nog de angst dat ik niet slaag en me opleiding langer gaat duren. Beetje teveel dus nu. Irritante is dat ik vanaf donderdag t/m morgen 4 lange vroege diensten heb ( 7 tm 15 uur) en vaak als ik thuis kom gesloopt ben, leren schiet er een beetje bij in.
Zou vandaag na het werk eigenlijk met me vent naar Turn up the beach gaan (met vrienden), was echt heel lastig maar samen besloten niet te gaan omdat ik dit niet trek.
Gelukkig kaartjes in 2 min verkocht op marktplaats. Gaan vanavond wel even een uurtje naar een verjaardag van vrienden (in het kader van ik moet leuke dingen doen en een beetje afleiding).
Zo alles weer even van me afgeschreven, soms wel fijn.
Nu studieboeken pakken en leren tot mijn eerste client (rond 08.45 uur) uit bed moet halen.
Niet een persoonlijk bedoelde vraag, maar wat merk je zoal als je in zo'n dip(je) zit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
Mooi kut. Nou gaat het de hele week overall gezien beter dan het hele afgelopen half jaar bij elkaar en dan komt er toch weer die avond met een dip. Jammer, ik dacht dat ik eindelijk weer eens uit de put aan het klauteren was
Zit er dan op zn minst wel een stijgende lijn in?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:16 schreef Detroit het volgende:
Gisteren met mijn collega's geborreld en gegeten vanwege mijn afscheid daar na bijna 2,5 jaar daar werken. Met mijn favoriete ex-collega onder het genot van whisky aan het eind van de avond nog staan filosoferen over de zin en onzin van het leven, maar bloody hell, wat voelde ik me weer even depressief. Gawd.
Ik denk dat ik voor mezelf toch de conclusie moet trekken dat ik nog depressief ben...
Ow maar dat is toch een makkie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:33 schreef Purplesparks het volgende:
Angst de mogelijk last post te gaan maken per ongeluk. Dan moet ik het vervolgtopic openen en dat doe ik dan al te traag en ook nog eens verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |