Allemaal dood ookquote:
Poppetjequote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Het is best lastig als een kind 18 wordt, maar op dat moment krijgt dat kind studiefinanciering, en als het een kind van pauperouders zonder geld is dan krijgt dat kind (ook als het thuiswoont) een flinke aanvullende beurs.
pauperouders, je zegt ik lees het verkeerd en vat het anders op, ik lees nog steeds als een kind een aanvullende beurs krijgt heeft het pauperouders zonder geld, maar ach zo bedoel je het toch niet he poppetje
Dank je, voor die TT dan he? Dat beffen laat ik maar even achterwegen. Ik ben sinds 2007 op fok btwquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat je van de vrouwenliefde was.
Goede TT overigens.
Graag gedaan....poppetje.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je, voor die TT dan he? Dat beffen laat ik maar even achterwegen. Ik ben sinds 2007 op fok btw
gewoon het GVB erop af sturen, geintje maar wist niet eens dat er zo een strijd daar gaande was tussen veerbotenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Soury het volgende:
Oi Sas, dat is vervelend http://www.telegraaf.nl/f(...)schelling_zat__.html
Ik ben ook met de EVT naar Terschelling gegaanWel een zootje op die boot hoor.
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.quote:
mooi toch en dat ook nog op Texel, je zou er mogen wonen lijkt me elke dag vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.
Ik was die hele Petra vergetenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.
Die is destijds na een paar seizoenen uit de show gehaald door de arbeidsinspectie....kinderarbeid enzo.quote:
Ik weet niet, lijkt me soms ook wel lastig.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi toch en dat ook nog op Texel, je zou er mogen wonen lijkt me elke dag vakantie
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doodsquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet niet, lijkt me soms ook wel lastig.
Heb 2 jaar in Vlissingen gewoond en in de zomer was feest daar.![]()
In de winter was er geen reet aan.
Het verschil was zo groot daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doods
dat geloof ik graag, maar vind zulke dorpen wel mooi hoor en volgens mij kan ik er best wonen, maar of mensen mij accepteren met mijn amsterdamse tongvalquote:
Ik zat in Vlissingen 2 jaar op de Zeevaartschool in internaat vanaf mijn 17e tot 19e.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar vind zulke dorpen wel mooi hoor en volgens mij kan ik er best wonen, maar of mensen mij accepteren met mijn amsterdamse tongvaldenk het niet
oke en wat ben je geworden schipper??, vroeger zat hier ook zo een school aan de Sloterplas vraag me af waar die gebleven isquote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zat in Vlissingen 2 jaar op de Zeevaartschool in internaat vanaf mijn 17e tot 19e.
Het uitzicht was altijd geweldig.![]()
[ afbeelding ]
Ik had een bril met te dikke glazen en dan bleef er maar 1 ding over.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke en wat ben je geworden schipper??, vroeger zat hier ook zo een school aan de Sloterplas vraag me af waar die gebleven is
Die snap ik nietquote:
Ja boten maar watquote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
De hele dag boten in de Westerschelde en regelmatig een gestrande.
Vlissingen is rete-saai.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doods
gewoon terrasje en dan bootjes koekeloerenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlissingen is rete-saai.
Hoogtepunten zijn het restaurantje op de sluis en het reptielenmuseum, dan heb je heel Vlissingen wel weer gehad...
Dan kan ik wel aan het Noordzee kanaal gaan zitten...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon terrasje en dan bootjes koekeloeren
Ik kan daar uren op een bankje langs de boulevard zittenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlissingen is rete-saai.
Hoogtepunten zijn het restaurantje op de sluis en het reptielenmuseum, dan heb je heel Vlissingen wel weer gehad...
ja dan kan je ook op platje haventje zitten op de Sloterplasquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik wel aan het Noordzee kanaal gaan zitten...
Ook een idee, alleen niet zo veel bootjes...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dan kan je ook op platje haventje zitten op de Sloterplas
Dan kun je beter naar De Pont in Noord gaan ... genoeg boten daarquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook een idee, alleen niet zo veel bootjes...
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar De Pont in Noord gaan ... genoeg boten daar
Mijn balkonquote:
liggen allemaal voor anker in het haventje, medunkt heel veel bootjesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook een idee, alleen niet zo veel bootjes...
Is dat een uitnodiging?quote:
Fantastisch om naar te kijken...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
liggen allemaal voor anker in het haventje, medunkt heel veel bootjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging?
[..]
Fantastisch om naar te kijken...
Het is al op, jonge kapucijners. Viel een beetje tegenquote:
oh das lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al op, jonge kapucijners. Viel een beetje tegen
40 plussers behoren ook oude kapucijners eten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al op, jonge kapucijners. Viel een beetje tegen
Mehhh ik heb een klein uurtje staan doppen. Ik merk niet veel verschil met een potje. Met tuinbonen heb ik dat welquote:
Ja en ouwe noten te kraken, ga es wegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40 plussers behoren ook oude kapucijners eten.
oke, als ik ze eet dan gewoon een potje van hak want dat doppen ben ik niet zo een ster in, met een spekkie en picalilyquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehhh ik heb een klein uurtje staan doppen. Ik merk niet veel verschil met een potje. Met tuinbonen heb ik dat wel
Ik moest het een keer proberen. Tuinbonen zijn vers echt stukken smakelijker.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, als ik ze eet dan gewoon een potje van hak want dat doppen ben ik niet zo een ster in, met een spekkie en picalily
denk dat ik dat ga eten kapucijners van de week, tuinbonen is het seizoen toch nog niet voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest het een keer proberen. Tuinbonen zijn vers echt stukken smakelijker.
Met spek.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40 plussers behoren ook oude kapucijners eten.
Ja wel hoor, tuinbonen zijn langer te koop dan Kapucijners (die zijn maar een week of 3)quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik dat ga eten kapucijners van de week, tuinbonen is het seizoen toch nog niet voor?
Met tuinbonen kook ik de spek mee. Dus niet bakken. Het zijn van die dingen die ik als kind mee kreeg. Mijn moeder vertikte het en haar vriendin maakte dan een pannetje voor mijn vader en mijquote:
Maar dan krijg je tochvan die slappe gekookte spek? ik vind het juist lekker als het een beetje uitgebakken is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Met tuinbonen kook ik de spek mee. Dus niet bakken. Het zijn van die dingen die ik als kind mee kreeg. Mijn moeder vertikte het en haar vriendin maakte dan een pannetje voor mijn vader en mij
Dat...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan krijg je tochvan die slappe gekookte spek? ik vind het juist lekker als het een beetje uitgebakken is.
Ja maar ik vind dat dan weer lekker. Het hoort zo imoquote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan krijg je tochvan die slappe gekookte spek? ik vind het juist lekker als het een beetje uitgebakken is.
En zijn zoveel soorten bonen, is er niet één die je wel lust?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Speedball het volgende:
bonen [ afbeelding ]
blief ze niet, jeugdtrauma's aan overgehouden
Zonder kunstgebit is het wel beter weg te sabbelen...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat dan weer lekker. Het hoort zo imo
Dat gebeurt wel vaker bij mensen op leeftijdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
Ik had vannacht een pan op het vuur laten staan.... Uitgebakken was het zeker... Mag van geluk spreken dat er verder niets gebeurd is ...
Niet weer die pokke helikopter tijdens mijn nachtrust please...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
Ik had vannacht een pan op het vuur laten staan.... Uitgebakken was het zeker... Mag van geluk spreken dat er verder niets gebeurd is ...
Vandaag dus ook maar wat besteld... Pan weggegooid...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij mensen op leeftijd
Best link chufi, gelukkig is het goed afgelopen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder kunstgebit is het wel beter weg te sabbelen...
Ja ook dat als ik chilie maak is dat met kidneybonen en chilibonen. Bruine bonen vind ik te slap en melig.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn zoveel soorten bonen, is er niet één die je wel lust?
Het was je enige pan?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag dus ook maar wat besteld... Pan weggegooid...
Die bleef vandaag bij heks hangen blijkbaarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet weer die pokke helikopter tijdens mijn nachtrust please...
Ik ookquote:
Die tip neem ik meequote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook dat als ik chilie maak is dat met kidneybonen en chilibonen. Bruine bonen vind ik te slap en melig.
Witte bonen in tomatensaus, met veel sambal dat gaat er wel inquote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn zoveel soorten bonen, is er niet één die je wel lust?
Ik wist wel dat ze bestonden, maar zit een beetje vastgeroest in een oude gewoontequote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De naam zegt het al zo'n beetje... Dat je dat niet wist Dees ...
Mwhah chili maakt men meestal met bruine bonen hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De naam zegt het al zo'n beetje... Dat je dat niet wist Dees ...
Het is dus eigenlijk een jeugdtrauma, ik denk dat je daar tegenwoordig genieg praatgroepen voor hebtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Speedball het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus, met veel sambal dat gaat er wel in
Het is niet dat ik het letterlijk uitkots, maar moest vroeger een keer bij iemand anders mn bord leeg eten (moest thuis ook) maar daar waren de bonen (de gewone groenen) zo vies en goor dat ik er een pavlov effect aan over heb gehouden. Het was echt een bord vol niet eens zelf opgeschept en voelde me heel erg bekeken en heb het toen gegeten en mezelf groot gehouden maar het was echt verschrikkelijk smerig. Daarvoor at ik gewoon alle bonen, maar nu zelfs het woord boon of helemaal het woord boontjes maakt me echt misselijk. Heb nog wel eens snijbonen etc gegeten maar echt met een dikke klodder mayo.
Kan me ook herinneren dat je vroeger een reclame had waarin het pakje waar de friet van de mac donalds in zat (die rode met gele rand) er boontjes in zaten en dat ze zeiden heerlijk gezond snoepen. Dat maakt me op de dag van vandaag nog pissed off
Dat staat er toch GVD niet, er staat dat als een kind pauperouders zonder geld heeft dat het dan een aanvullende beurs krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Het is best lastig als een kind 18 wordt, maar op dat moment krijgt dat kind studiefinanciering, en als het een kind van pauperouders zonder geld is dan krijgt dat kind (ook als het thuiswoont) een flinke aanvullende beurs.
pauperouders, je zegt ik lees het verkeerd en vat het anders op, ik lees nog steeds als een kind een aanvullende beurs krijgt heeft het pauperouders zonder geld, maar ach zo bedoel je het toch niet he poppetje
Vastgeroeste Nederlanders dus ...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah chili maakt men meestal met bruine bonen hoor
Ik ben juist heel makkelijk met eten. Ik moest een boel niet als kind zijnde. Ik eet echt alles, gelukkigquote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een jeugdtrauma, ik denk dat je daar tegenwoordig genieg praatgroepen voor hebt
Hier precies hetzelfde, als kind lustte ik alleen spinazie en de rest at ik met lange tanden, maar in toen ik eenmaal zelfstandig ging wonen ben ik steeds meer gaan proberen en nu lust ik alles.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben juist heel makkelijk met eten. Ik moest een boel niet als kind zijnde. Ik eet echt alles, gelukkig
Denk dat we dat allemaal zo een beetje hebben... Ik dus ookquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, als kind lustte ik alleen spinazie en de rest at ik met lange tanden, maar in toen ik eenmaal zelfstandig ging wonen ben ik steeds meer gaan proberen en nu lust ik alles.
Hetzelfde herhaalt zich bij mijn dochter, die lustte ook niets toen ze nog thuis woonde, maar sinds ze in haar studentenkamer zit is ze steeds meer gaan lusten en nu een gezellige eter.
Nou nee hoor sommige blijven daar in hangen. Dat is lastig. Wat ik ook nooit snap is " Ik lust geen kaas" Uh er zijn zoveel soorten, hoe kan je dat bewerenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we dat allemaal zo een beetje hebben... Ik dus ook
wat voor maggi? runder kip groenten?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
weten jullie wat lekker is ff tip, spinazie wokken wel verse spinazie beetje peper en een maggi blokje verpulverd
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een jeugdtrauma, ik denk dat je daar tegenwoordig genieg praatgroepen voor hebt
En over bonen praat ik gewoon niet meerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben juist heel makkelijk met eten. Ik moest een boel niet als kind zijnde. Ik eet echt alles, gelukkig
Ik wok spinazie met een teentje knoflookquote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
weten jullie wat lekker is ff tip, spinazie wokken wel verse spinazie beetje peper en een maggi blokje verpulverd
Nou, ik ken genoeg volwassen die regelmatig meuten met "dat lust ik niet".quote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we dat allemaal zo een beetje hebben... Ik dus ook
Mijn schoonzus lust geen kaas, geen Nederlandse, geen Franse, niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor sommige blijven daar in hangen. Dat is lastig. Wat ik ook nooit snap is " Ik lust geen kaas" Uh er zijn zoveel soorten, hoe kan je dat beweren
gewoon een maggiblokje, rood/geel papiertje ik weet niet eens wat voor soortquote:
Ik lust alles, alleen eet ik liever geen mais.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg volwassen die regelmatig meuten met "dat lust ik niet".
Dat zijn boeren van het plattelandquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg volwassen die regelmatig meuten met "dat lust ik niet".
Spareribs ga ik morgen halen, die gooi ik even in mijn rookoven.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
[..]
En over bonen praat ik gewoon niet meer
En voor de rest eet ik alles liefst een bbq sparerib met dikke friet en een prei salade mmnomnomnom
oh kan ik ook eens proberen, goffr de goffer krijg echt honger jij begon met kapucijnersquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wok spinazie met een teentje knoflook
voel je je nou stoer Leandra met in schreeuwerige letters GVDquote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat er toch GVD niet, er staat dat als een kind pauperouders zonder geld heeft dat het dan een aanvullende beurs krijgt.
Dat jij dat om wilt draaien om wat te zeiken te hebben kan ik niks aan doen, maar er staat dat kinderen van pauperouders een aanvullende beurs krijgen, er staat NIET dat alle kinderen die een aanvullende beurs krijgen pauperouders hebben, dat is wat jij leest, niet wat er staat.
Kennelijk is dat wat je wilt lezen, misschien moet je daar eens over nadenken.
Hoe laat worden we verwacht?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Spareribs ga ik morgen halen, die gooi ik even in mijn rookoven.
mmmmm echt te lekker uit een rook oven, krijg er water van in mn bakkesquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Spareribs ga ik morgen halen, die gooi ik even in mijn rookoven.
Het is nog geen eens vrijdag Heksquote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voel je je nou stoer Leandra met in schreeuwerige letters GVDdoe eens ff normaal
Nou nee, ik ken maar weinig boeren van het plattelandquote:
Die eten juist wel alles, die bleekneusjes uit de stad trekken hun neus op voor lekker eten.quote:
En het gaat weer nergens over... Dames ook altijdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan kom ik er a.s. vrijdag op terug
Nee, dat eeuwige gedram omdat het begrijpend lezen kennelijk te moeilijk voor je is, is een beetje vermoeiend, en ik heb wel even andere dingen aan m'n hoofd dan een heks die niet kan lezen en kennelijk op een relletje uit is, dus whatever, als het niet je gebrek aan leesvaardigheid is dan is het wel je verontwaardiging over een afkorting van een vloek in hoofdletters, ja echt schandalig, Foei Leandra.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voel je je nou stoer Leandra met in schreeuwerige letters GVDdoe eens ff normaal
Vrijdagavond relavond.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan kom ik er a.s. vrijdag op terug
met appels !quote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
het enigste wat ik echt niet lust is rode kool, zal wel iets uit me jeugd zijn maar ik gruwel ervan, voor de rest ik eet wat de pot schaft
OK ik beken, Venkelquote:Op maandag 8 juli 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
het enigste wat ik echt niet lust is rode kool, zal wel iets uit me jeugd zijn maar ik gruwel ervan, voor de rest ik eet wat de pot schaft
Dat moet verbannen wordenquote:
Heurlijk...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
oesters niet mn ding ... Nooit geprobeerd...
Stierekloten trouwens ook niet... Maar insecten en wormen daar begin ik niet aan hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
Nah slok zeewater met een berg snotquote:
rot eens een eind op Leandra ik was niet op een relletje uit, jij moet eens uitscheien zo hoog van de toren te blazen ik vroeg je gewoon een vraag meer niet, maar jij voelt je zo verheven boven het merendeel van FOK dat je denkt alles maar te kunnen zeggen, nogmaals ik vroeg je een vraag of ik heb je betrapt op een fout in je zinsopbouw dat je daar zo pissig om bent en nu denkt oh trapje lager en voor de rest je krijgt geen antwoord meer want een normale discussie kan je toch niet met jou voeren dus ik zwaai je ff gedagquote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat eeuwige gedram omdat het begrijpend lezen kennelijk te moeilijk voor je is, is een beetje vermoeiend, en ik heb wel even andere dingen aan m'n hoofd dan een heks die niet kan lezen en kennelijk op een relletje uit is, dus whatever, als het niet je gebrek aan leesvaardigheid is dan is het wel je verontwaardiging over een afkorting van een vloek in hoofdletters, ja echt schandalig, Foei Leandra.
Doei hč
Ja gaat ook wel extreem. Dat eet ik ook niet neequote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stierekloten trouwens ook niet... Maar insecten en wormen daar begin ik niet aan hoor...
Staat niet hoog op het menu bij mij, maar is allemaal niet vies...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Stierekloten trouwens ook niet... Maar insecten en wormen daar begin ik niet aan hoor...
Dan weet je toch niet dat het je ding niet is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
Zwezerik zijn geen hersenen...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
zwezerik of te wel hersens een delicatessen
Ik heb dat gegeten omdat ik het kreeg, en nee dan haal ik mijn neus niet op. Maar bijzonder vond ik het niet. Ik ga geen gadver roepen. Wat ik wel met insecten zou doen btw.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen niet zo snel 'Ik lust dat niet' mochten roepen van jou...
Mogelijk hebben ze me er ooit eens ingeluisd... en heb ik er niets van gemerkt...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel extreem. Dat eet ik ook niet nee
Ja toch ? Orgaanvlees iig welquote:
De manier waarop je het vroeg (dagen na de betreffende post) was gewoon relgericht.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rot eens een eind op Leandra ik was niet op een relletje uit, jij moet eens uitscheien zo hoog van de toren te blazen ik vroeg je gewoon een vraag meer niet, maar jij voelt je zo verheven boven het merendeel van FOK dat je denkt alles maar te kunnen zeggen, nogmaals ik vroeg je een vraag of ik heb je betrapt op een fout in je zinsopbouw dat je daar zo pissig om bent en nu denkt oh trapje lager en voor de rest je krijgt geen antwoord meer want een normale discussie kan je toch niet met jou voeren dus ik zwaai je ff gedagps tip, als je andere dingen aan je hoofd hebt niet afreageren op iemand op FOK maar eens aandacht aan die andere dingen besteden
Probeer eens gefrituurde sprinkhanen, smaakt naar nootjes...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat gegeten omdat ik het kreeg, en nee dan haal ik mijn neus niet op. Maar bijzonder vond ik het niet. Ik ga geen gadver roepen. Wat ik wel met insecten zou doen btw.
je hebt gelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwezerik is een klier van een kalf, van de borst...
Nee ik wacht wel op de derde wereld oorlog wat dat betreftquote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer eens gefrituurde sprinkhanen, smaakt naar nootjes...
Dat zeg ik...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalfszwezerik
voor de goede orde ik las vanmiddag pas daar, en voor de rest ga ik niet meer op je in poppetje, fijne avond nog en besteed aandacht aan je problemen wat die ook mogen zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
De manier waarop je het vroeg (dagen na de betreffende post) was gewoon relgericht.
En voor de duidelijkheid, ik voel me niet verheven boven de rest, misschien moet je je eens afvragen of jij je niet minderwaardig voelt aan anderen, want als je dat niet zou voelen dan zou je ook niet zo hoeven happen op zo'n opmerking.
Dan mag je blij zijn met tulpenbollensoep...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wacht wel op de derde wereld oorlog wat dat betreft
Dat zien we dan wel weer, tot nu toe kan ik eten wat ik wilquote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn met tulpenbollensoep...
Ik verplicht je dan ook tot niks, ik geef slechts vrijblijvende tips...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer, tot nu toe kan ik eten wat ik wil
Ik ga dat even testen, zonder patatquote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef Speedball het volgende:
probeer een plaatje te zoeken van een patatje met kom ik dit tegen
http://blog.thuisbezorgd.nl/patatje-met-wiet/
Kan niet beter !
Ik lik de muggen straks wel van de muurquote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verplicht je dan ook tot niks, ik geef slechts vrijblijvende tips...
Naast weed is mayonaise ook zoiets wat gewoon zeau lekker is. In feite kan het bijna bij alles net als weedquote:
Weer een gebrek aan leesvaardigheid, er stond dat ik een hoop aan m'n hoofd had, niet dat ik problemen had, dat verzin je er zelf weer van.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor de goede orde ik las vanmiddag pas daar, en voor de rest ga ik niet meer op je in poppetje, fijne avond nog en besteed aandacht aan je problemen wat die ook mogen zijn
lijkt me te gek om eens zo aan tafel te schransen buiten met den handen eten en kulken wijn naar binnen gooien terwijl de helft over je kin naar beneden stroomtquote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
Everzwijn is wel weer te doen ... Maar dat wisten natuurlijk al jaren van Asterix en Obelix
Dichtgeplakt met mayoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef Speedball het volgende:
[..]
Naast weed is mayonaise ook zoiets wat gewoon zeau lekker is. In feite kan het bijna bij alles net als weed
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor de goede orde ik las vanmiddag pas daar, en voor de rest ga ik niet meer op je in poppetje, fijne avond nog en besteed aandacht aan je problemen wat die ook mogen zijn
Gaat dit nu nog steeds om dat ene woord ? Alsjeblieft.... Waar maken jullie je druk om . Who the fuck cares.... I dont... Maar kunnen jullie dit verder offtopic afhandelen? Anders vrijdag.. dan is er weer rel-avondquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer een gebrek aan leesvaardigheid, er stond dat ik een hoop aan m'n hoofd had, niet dat ik problemen had, dat verzin je er zelf weer van.
Goed bezig!
andere dingen aan m'n hoofd weer een foutje Leandra ff tip, lees je eigen posten ook eens overquote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer een gebrek aan leesvaardigheid, er stond dat ik een hoop aan m'n hoofd had, niet dat ik problemen had, dat verzin je er zelf weer van.
Goed bezig!
Je zou eens in R&P moeten lezen....geniale topickaap met een 40+ bitchfight.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit nu nog steeds om dat ene woord ? Alsjeblieft.... Waar maken jullie je druk om . Who the fuck cares.... I dont... Maar kunnen jullie dit verder offtopic afhandelen? Anders vrijdag.. dan is er weer rel-avond
chufi ik ben niet op een rel uit ik las vanmiddag dat mag ik dan geen vraag stellen van wat ze bedoelt, ze gaat gelijk verzuurd kijken achter der laptop en weer juffertje spelen en roepen rel en zeiken nou dat was niet de bedoeling hoor geloof me maar een hond lees je de les en niet mijquote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit nu nog steeds om dat ene woord ? Alsjeblieft.... Waar maken jullie je druk om . Who the fuck cares.... I dont... Maar kunnen jullie dit verder offtopic afhandelen? Anders vrijdag.. dan is er weer rel-avond
Wil ik dat wel?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou eens in R&P moeten lezen....geniale topickaap met een 40+ bitchfight.
Ik lach me suf, maar mss dat jij het vooral vervelend vind.quote:
De ene ken ik de andere woont hier ergens om de hoek......quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lach me suf, maar mss dat jij het vooral vervelend vind.
Mijn fantasie slaat op hol en in mijn hoofd zie ik 2 Benidorm Bastards elkaar met een deegroller te lijf gaan.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zou eens in R&P moeten lezen....geniale topickaap met een 40+ bitchfight.
Nou volgens mij komt er stoom uit haar orenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Speedball het volgende:
Het zijn maar letters op een toetsenbord, mensen moeten geen emoties hechten aan gesprekken via internet. Je kan nooit inschatten wat een ander precies bedoel omdat je de lichaamstaal niet ziet en mensen kunnen langer nadenken over wat ze typen.
Er wordt over en weer het zelfde zinnetje gezegd dit lijkt agressief overkomen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is de lading die de persoon die het leest er aan geeft niet de schrijver.
Flikker toch op, je wist vorige keer dondersgoed dat er een aantal mensen van hier in die reeks postten, maar als er vervolgens een opmerking over een vegetariërstopic wordt gemaakt mag dat niet, en iedere keer dat het woord "vegetariër" valt begin je weer te steigeren.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het is eigenlijk vrij triest, de vorige keer maakte ik een opmerking over ''een topic''
dat van die verdwenen kindertjes en ik zei ''het wordt steeds gekker daar'' de naam Leandra werd
nergens genoemd en toen kreeg ik me toch een berg shit over me heen![]()
Alles werd uit de kast getrokken, Heks heeft gelijk, ik heb soms ook het gevoel dat Leandra zich
beter voelt dan ''de rest'', geen leuk gedrag![]()
Ik heb verder ook geen zin in dat gezeik, ik heb daar al gezegd, vorige eer voelde je je onterecht
aangesproken en nu terecht.
Klaar, heb ik niks aan toe te voegen.
Reageer je thuis maar af of zo
Ja, maar dat doe je wel vaker, ik heb elders net gemeld dat een relletje op z'n tijd wel leuk is.....quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou volgens mij komt er stoom uit haar orenmaar ik kan me vergissen
Wanneer is je bruiloft ook al weer Leandra...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je wel vaker, ik heb elders net gemeld dat een relletje op z'n tijd wel leuk is.....
ik vroeg gewoon een normale vraag niks meer niks minder dan kan ik niet lezen dan is het GVD en ik moest eens nadenken, nou 1 tip van Leandra ga oefenen op je zinsopbouw want ik lees nog steeds pauperouders, Leandra had ook kunnen zeggen ouders maar waarrom pauperouders, ik las en intrepeteer het (omdat mijn huppel een aanvullende beurs krijgt) maar ik absoluut geen pauperouder ben al heb ik geen geld, om haar studie te bekostigen einde discussie maar was geen rel en geen gezeik dat maakt Leandra er weer eens vanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Speedball het volgende:
Het zijn maar letters op een toetsenbord, mensen moeten geen emoties hechten aan gesprekken via internet. Je kan nooit inschatten wat een ander precies bedoel omdat je de lichaamstaal niet ziet en mensen kunnen langer nadenken over wat ze typen.
Er wordt over en weer het zelfde zinnetje gezegd dit lijkt agressief overkomen, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is de lading die de persoon die het leest er aan geeft niet de schrijver.
Ja het jeukt je behoorlijk zo te horen, nogmaals ik ken Margo verder hélemaal niet en dat kiekenkotquote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, je wist vorige keer dondersgoed dat er een aantal mensen van hier in die reeks postten, maar als er vervolgens een opmerking over een vegetariërstopic wordt gemaakt mag dat niet, en iedere keer dat het woord "vegetariër" valt begin je weer te steigeren.
Nu niet terecht, want mevrouw komt dagen na de post de post met 1 woord uit z'n verband rukken.
En vervolgens ga jij dat nog een keer (met de term die ik hier gebruikt heb, niet de term uit de originele post) dat topic inslepen....
Maar goed, PM/DM/Skype/Kiekenkot vrolijk verder met Margo en Heks, het zal me jeuken.
Je leest pauperouders en je voelt je aangesproken, dat is je probleem.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vroeg gewoon een normale vraag niks meer niks minder dan kan ik niet lezen dan is het GVD en ik moest eens nadenken, nou 1 tip van Leandra ga oefenen op je insopbouw want ik lees nog steeds pauperouders, Leandra had ook kunnen zeggen ouders maar waarrom pauperouders, ik las en intrepeteer het (omdat mijn huppel een aanvullende beurs krijgt) maar ik absoluut geen pauperouder ben al heb ik geen geld, om haar studie te bekostigen einde discussie maar was geen rel en geen gezeik dat maakt Leandra er weer eens van
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het jeukt je behoorlijk zo te horen, nogmaals ik ken Margo verder hélemaal niet en dat kiekenkot
weet ik al helemaal niks van en wil ik niet eens wetenIk ben niet vķķr of tegen Margo,
je moet mijn héle post daar lezen, en niet 1 zin waar jij je toevallig aangesproken voelt.
Nogmaals dat topic gaat helemaal niet over jou, je maakt jezelf veel te belangrijk![]()
Zet je kroontje af...
Stoer!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je leest pauperouders en je voelt je aangesproken, dat is je probleem.
Oh ja dat was ik ff kwijtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Tussen volgende week en over 2 maanden
kijk nu beschuldig je FANN van dm/pm Skype en kiekenkot ( KK zit je dwars he) nou van dat alle doet FANN niet aan en ik alleen KK , en FANN is nooit lid geweest van KK aannamen Leandra aannamenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch op, je wist vorige keer dondersgoed dat er een aantal mensen van hier in die reeks postten, maar als er vervolgens een opmerking over een vegetariërstopic wordt gemaakt mag dat niet, en iedere keer dat het woord "vegetariër" valt begin je weer te steigeren.
Nu niet terecht, want mevrouw komt dagen na de post de post met 1 woord uit z'n verband rukken.
En vervolgens ga jij dat nog een keer (met de term die ik hier gebruikt heb, niet de term uit de originele post) dat topic inslepen....
Maar goed, PM/DM/Skype/Kiekenkot vrolijk verder met Margo en Heks, het zal me jeuken.
Nee, dat is simpelweg het probleem wat ze met die opmerking heeft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stoer!
Dat is een steek onder de gordel naar Heks
of jij start een rel of je smult en post gesjellig mee met de rel ook jij hebt geen schone handjesquote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je wel vaker, ik heb elders net gemeld dat een relletje op z'n tijd wel leuk is.....
Mijn conoleances.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
De ene ken ik de andere woont hier ergens om de hoek......
Voor mijn vermaak is het beter als iedereen zich hier afreageert en niet thuis.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]het is eigenlijk vrij triest, de vorige keer maakte ik een opmerking over ''een topic''
dat van die verdwenen kindertjes en ik zei ''het wordt steeds gekker daar'' de naam Leandra werd
nergens genoemd en toen kreeg ik me toch een berg shit over me heen![]()
Alles werd uit de kast getrokken, Heks heeft gelijk, ik heb soms ook het gevoel dat Leandra zich
beter voelt dan ''de rest'', geen leuk gedrag![]()
Ik heb verder ook geen zin in dat gezeik, ik heb daar al gezegd, vorige keer voelde je je onterecht
aangesproken en nu terecht.
Klaar, heb ik niks aan toe te voegen.
Reageer je thuis maar af of zo
juist... Al dat gezeik van die damesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef sig000 het volgende:
Ik eet geen rauwe vis, geen rode bieten en sla is voor de konijnen.
Joh, dat hele kiekenkot kliekje is achterbaks, en het domste is dat jullie informatie gebruiken van mensen die jullie wel kunnen uitkotsen, en die informatie gebruik je om anderen te beschadigen....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk nu beschuldig je FANN van dm/pm Skype en kiekenkot ( KK zit je dwars he) nou van dat alle doet FANN niet aan en ik alleen KK , en FANN is nooit lid geweest van KK aannamen Leandra aannamen
ik wil hier even onder ede verklaren dat ik Heks geen DM heb gezonden of zij mij, en Skypequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk nu beschuldig je FANN van dm/pm Skype en kiekenkot ( KK zit je dwars he) nou van dat alle doet FANN niet aan en ik alleen KK , en FANN is nooit lid geweest van KK aannamen Leandra aannamen
Schatjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos, was je ook weer te hulp geroepen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos, was je ook weer te hulp geroepen
Ik hoef helemaal niet gekalmeerd te worden heur... ik denk dat je beter Leandra even kan gaanquote:
Zo'n post kun je beter negeren, nu is je ontkenning eigenlijk een bevestiging.quote:
Ik heb nergens last van, koele leren bank, voetjes op de salontafel, glaasje rosé erbij....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet gekalmeerd te worden heur... ik denk dat je beter Leandra even kan gaan
kalmeren
Idioot mens, ik heb KT helemaal niet geroepen, sjezus, ga iemand anders beschuldigen,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n post kun je beter negeren, nu is je ontkenning eigenlijk een bevestiging.
Tip voor de volgende keer
ach laat gaan FANN ze wilde altijd op Cc lijken in het begin qua posten en zinsopbouwen, vaak werd dat besproken in de rls, toen moesten we zoveel maanden elke dag aanhoren dat ze zwanger was dat er mensen uit de rls gingen vluchten en toen de kleine man geboren was ging ze op haar achterste poten staan omdat iemand zijn echte naam had gepost van leuk Leandra heeft jongentje gekregen en het heet ******* zolang je maar meeslijmt met haar is het goed, maar stel je nogmaals het was een normale vraag van mijn kant hoppa ze speelt weer het juffertje, nou niemand speelt tegen mij juffeetje je hebt een kind van 2 leandra ga die maar voorbereiden en onderwijs hem maar als een juf maar niet mij. en dit is het laatste wat ik zeg want ze moet en zal gelijk krijgen en anders zit ik hier vannacht nogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stoer!
Dat is een steek onder de gordel naar Heks
Ja wou ik doen.. Maar ik heb het wel gehad eigenlijk en ga naar bed ... Succes nog Damesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet gekalmeerd te worden heur... ik denk dat je beter Leandra even kan gaan
kalmeren
Nou misschien kan je dan beter van de rosé afblijven als je daar niet tegen kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, koele leren bank, voetjes op de salontafel, glaasje rosé erbij....
Breng mensen nou niet op slechte ideeën.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:11 schreef APK het volgende:
Misschien moeten mensen die 24/7 in allerlei topics aanwezig zijn wat meer aandacht aan partner / kinderen of werk besteden.
Dit kan niet de bedoeling zijn van evolutie
Oh sorry, ben alweer wegquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Breng mensen nou niet op slechte ideeën.
Ik heb deze nu 4x gelezen en snap er nog steeds niets van?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat gaan FANN ze wilde altijd op Cc lijken in het begin qua posten en zinsopbouwen, vaak werd dat besproken in de rls, toen moesten we zoveel maanden elke dag aanhoren dat ze zwanger was dat er mensen uit de rls gingen vluchten en toen de kleine man geboren was ging ze op haar achterste poten staan omdat iemand zijn echte naam had gepost van leuk Leandra heeft jongentje gekregen en het heet ******* zolang je maar meeslijmt met haar is het goed, maar stel je nogmaals het was een normale vraag van mijn kant hoppa ze speelt weer het juffertje, nou niemand speelt tegen mij juffeetje je hebt een kind van 2 leandra ga die maar voorbereiden en onderwijs hem maar als een juf maar niet mij. en dit is het laatste wat ik zeg want ze moet en zal gelijk krijgen en anders zit ik hier vannacht nog
Denk dat studiefinanciering dat anders definieert.. Klaar toch .... Casus closed en slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
er staat gewoon letterlijk als ouders geen geld hebben zijn het pauperouders lees Leandra
ben jij wel eens op KK geweest dan, dacht het ff niet hoe kan je dan weten van achterbaks en welke info gebruiken we o andere te beschadige??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, dat hele kiekenkot kliekje is achterbaks, en het domste is dat jullie informatie gebruiken van mensen die jullie wel kunnen uitkotsen, en die informatie gebruik je om anderen te beschadigen....
Hoe dom kun je zijn, je wordt als speelbal gebruikt en hebt het niet door.
Dat was ook weer niet de bedoeling.quote:
als ik het maar snapquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu 4x gelezen en snap er nog steeds niets van?
Moeten we nu voor jou ook al een Jip en Janneke bord er bij gaan halen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb deze nu 4x gelezen en snap er nog steeds niets van?
Toen mijn dochter vanuit huis naar Utrecht ging had ze OV en net genoeg studietoelage om zorgverzekering te betalen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
er staat gewoon letterlijk als ouders geen geld hebben zijn het pauperouders lees Leandra
Over aannames gesprokenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Toverheks het volgende:
maar het was gesjellig hier ik ben weg want Leandra kennende zit hier nog wel een uur haar gelijk te halen en aannamens te bedenken. slaap lekker allemaal
We posten toch ook niet over jouw kleindochter wat je niet openbaar wilt hebben?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach laat gaan FANN ze wilde altijd op Cc lijken in het begin qua posten en zinsopbouwen, vaak werd dat besproken in de rls, toen moesten we zoveel maanden elke dag aanhoren dat ze zwanger was dat er mensen uit de rls gingen vluchten en toen de kleine man geboren was ging ze op haar achterste poten staan omdat iemand zijn echte naam had gepost van leuk Leandra heeft jongentje gekregen en het heet ******* zolang je maar meeslijmt met haar is het goed, maar stel je nogmaals het was een normale vraag van mijn kant hoppa ze speelt weer het juffertje, nou niemand speelt tegen mij juffeetje je hebt een kind van 2 leandra ga die maar voorbereiden en onderwijs hem maar als een juf maar niet mij. en dit is het laatste wat ik zeg want ze moet en zal gelijk krijgen en anders zit ik hier vannacht nog
Sorry.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeten we nu voor jou ook al een Jip en Janneke bord er bij gaan halen?
pauper pauper pauper pauperquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel hard " jullie zijn allemaal PAUPEROUDERS" roepen en je hebt alle aandacht van de wereld!
Ik ga een heleboel posten over die van mij, kleindochter of zoon is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:24 schreef Leandra het volgende:
We posten toch ook niet over jouw kleindochter wat je niet openbaar wilt hebben?!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga een heleboel posten over die van mij, kleindochter of zoon is nog even afwachten.
Je moet nog een boel leren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef trippy_trippy het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL VIEZE OUWE PAUPERS
Ik ben alvast aan het oefenen met de sterke verhalen, een opa hoort die te vertellen vind ik en dan zorgen dat altijd de vraag blijft of het wel waar was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]leuk en zal het met genoegen lezen, en mijn kleindochter heet Nadyne Mahnoor roepnaam Nadyne maar dat heb ik al vaker op FOK geroepen hoe ze heet en ook wel dingen van haar gepost ze wordt bijna 2 en klets al en echt een meid als ze iets niet wil gewoon op de grond zitten huilen met nepphuiltje, bij meiden zit het er al vroeg in
Had ik net in 10 regels een aandachtkrijg cursus voor je neergetypt, kan ik het weer deleten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:42 schreef trippy_trippy het volgende:
nee die verhalen zijn altijd te lang niemand die daar tijd voor heeft
even een raad, dag 1 begin je al zacht het AJAX ckuplied voor hem te zingen herhalen als hij elke keer bij jullie is, sterke verhalen mag als het maar over olifantjes en pinquins gaat vinden ze altijd leuk, verder koop je bij bart Smit een ridderpak voor hem en jou dan vertel je vroeger reed je nog paard maa flikkerde er af met ringsteken dus nu doe je alles lopend met 20 kilo bagage op je rug, want een ridder moet altijd sterk zijn, en zo kan je lekker verder bouwen aan jou *geschiedenis*quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben alvast aan het oefenen met de sterke verhalen, een opa hoort die te vertellen vind ik en dan zorgen dat altijd de vraag blijft of het wel waar was.
Het woord hoofdletters (in hoofdletters) kwam er wel in voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je het wel in hoofdletters gedaan?
ach zijn die hoofdletters je te veel?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je het wel in hoofdletters gedaan?
5 Euro heb ik prima toetsenbord te koop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:00 schreef trippy_trippy het volgende:
GAST GAST GAST MIJN CAPSLOCK ZIT VAST
1970.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
Feijenoord was toch echt de club die 1e keer Europacup won tegen Celtic in 1971 en ik heb er nog postzegels van.
Als vrouw moet je toch kunnen multitasken en meerdere topics tegelijk kunnen lezen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:17 schreef Margo37 het volgende:
Goeiemiddaggg PAUPERS, heb ik poffer een relletje gemist
Ik was niet eens thuisquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als vrouw moet je toch kunnen multitasken en meerdere topics tegelijk kunnen lezen.
Ik ook, voor mijn voet.quote:
Middaggquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef Marrije het volgende:
Ik lees hier 'toevallig' ook weer bij.
Goedemidaag.
oei, beterschap!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ook, voor mijn voet.
Werd gisteravond onderuitgeschoffeld door de doggies, met volle vaart achter tegen me aan, ik probeerde overeind te blijven, scheut door me voet en boem.
Hangop?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:05 schreef Margo37 het volgende:
Tnx beide![]()
Vroeger maakte me zus van die dikke yoghurt, de naam die ze ervoor had ben ik even kwijt maar die zeefde ze door een theedoek, misschien ook zo met die roomvla dan.
Nee dat niet, het zal wel dialect geweest zijn denk ikquote:
Heb je het recept nog bij de hand?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:01 schreef drakin het volgende:
Ow dat is minder Margo, Beterschap met je voet, ik heb dan toch liever mijn ijs.
Zelfgemaakt trouwens, ik had een recept om zelf ouderwets roomvla te maken maar het bleef gewoon net zo vloeibaar als de melk waar het van gemaakt is.
Dus de 2e keer dat ik het maakte lekker in de ijsmachine gedaan, superlekker eigengemaakt vanille ijs dus.
O nee helemaal niet aan gedacht, ehm dan maar in de wc of gewoon laten staan.quote:
quote:
Wat heb je gedaan, 8 eidooiers of twee eieren?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef drakin het volgende:
1 liter melk warm maken met 1 stokje vanille.
Vanillestokje wel opengesneden.
8 eidooiers of 2 hele eieren klutsen met ehm ik weet niet meer hoeveel suiker 50 of 100 gram?
Ik zou zeggen voeg de suiker naar smaak toe
Bij de 2e keer heb ik geen suiker maar 8 grote theelepels of kleine dessertlepels tagatosse gebruikt.
Als je heel ei gebruikt mag de melk niet koken.
Het eiklutsmengsel bij de melk toevoegen en blijven klutsen/roeren tot het zover is afgekoelt dat er geen vel meer vormt.
Daarna in de bijkeuken tot het koel genoeg is voor de koelkast en daarna in de ijsmachine
Is een te snelle overgang van te warm naar te koud per definitie niet aan te raden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je het maar niet warm in de koelkast zet, dan wordt die even te warm van binnen en moet harder werken om weer af te koelen.
Doos, deze hele rel gaat om oprakelen.... en daarvoor moet je bij je vriendinnetjes zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:40 schreef Margo37 het volgende:
@ Leandra
Diegene die steeds weer dingen oprakelt over andere fora of topics ben je toch echt zelf, ik lees een paar keer me naam terug.
Het zit je blijkbaar nog steeds dwars, laat het varen, doe ik ook.
Insinuaties van DM/PM/KK mag je wat mij betreft wel achterwege laten, dat ik/wij mensen zouden beschadigen vind ik daarentegen wel een hele grove beschuldiging.
Welke vriendinnetjeS zitten hier dan? De enige die ik wat beter 'ken' is Heks, meer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doos, deze hele rel gaat om oprakelen.... en daarvoor moet je bij je vriendinnetjes zijn.
En nee, natuurlijk snap jij niet waar het om gaat als het gaat om het moedwillig beschadigen van mensen, je zult de onschuld zelve wel weer zijn
Dan kan ik je hand schudden want ook ik heb een aardige collectie van singles,lp's,maxisingles e.d.van weleer en heb nog steeds geen aanstalten gemaakt de hele handel te koop te zetten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:12 schreef sig000 het volgende:
Nou, ik heb hier nog een stapel albums liggen met postzegels en volgens mij wil niemand die dingen meer hebben.
Daarnaast heb ik 1500 LP's en daar loopt het storm voor wanneer ik ze ga verkopen?
Met dit weer lekker als salade, maar ook heerlijk in een ovenschotelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nu een spelletje 'Kijken wie de laatste post in deze discussie heeft.'...?
40+ en toch nog dat gejank, vermoeiend...
Lof, pies en zo...
Met knolrapen, schorseneren en prei!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met dit weer lekker als salade, maar ook heerlijk in een ovenschotel
Dat is wel heel veel groenten, doe je ze dan allemaal in de ovenschotel of in de salade?quote:
Nee, in een liedje:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel groenten, doe je ze dan allemaal in de ovenschotel of in de salade?
3 eieren of nee meer (6) want ik heb 2 l melk gebruikt. Dus alles dubbele hoeveelheid.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, 8 eidooiers of twee eieren?
En ik mis toch de maizena.
Ik weet niet alles, maar bij een koelkast/vriezer gaat ie meer energie gebruiken. Andersom is wel weer aan te raden. bevroren dingen dus in de koelkast laten ontdooien verbruikt minder stroom bij de koelkast.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een te snelle overgang van te warm naar te koud per definitie niet aan te raden?
ehm, op welke discussie slaat deze?quote:
Kijk aan, je begrijpt de grap.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
ehm, op welke discussie slaat deze?
Ik zie hier wat mopperende dames waar bindmiddel misschien handig bij zou zijn, maar voor het ijsmaken zou ik dat de volgende keer zeker ook gebruiken
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel groenten, doe je ze dan allemaal in de ovenschotel of in de salade?
Ik zou mijn zelfgemaakte ijs dan ook niet in de trein zetten om af te koelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
...
Bij airco zou ik beide niet aanraden omdat die meestal veel te koud staat (dit weekend kon bijna de winterjas mee in de trein zo koud) en dan de overgang veel te groot is.
Ik eet anders graag een ijsje in de trein.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou mijn zelfgemaakte ijs dan ook niet in de trein zetten om af te koelen
het ging over warm koud overgang nu weer, maar in de treinzou ik ijs eerder laten opwarmen in mijn mondquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou mijn zelfgemaakte ijs dan ook niet in de trein zetten om af te koelen
Smakelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gezellig weer hier, ik ga IJskoffie maken.
Niet achteraf zeur'n, FANN. We deden gezellig over vla en ijsjes.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gezellig weer hier, ik ga IJskoffie maken.
Ik wakker mijn gril nog even aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet achteraf zeur'n, FANN. We deden gezellig over vla en ijsjes.
Ik had prijs in de loterij, liter ben & jerry. Beat thatquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mooi!
Dan neem ik straks nog een mars icecream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |