Allemaal dood ookquote:
Poppetjequote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Het is best lastig als een kind 18 wordt, maar op dat moment krijgt dat kind studiefinanciering, en als het een kind van pauperouders zonder geld is dan krijgt dat kind (ook als het thuiswoont) een flinke aanvullende beurs.
pauperouders, je zegt ik lees het verkeerd en vat het anders op, ik lees nog steeds als een kind een aanvullende beurs krijgt heeft het pauperouders zonder geld, maar ach zo bedoel je het toch niet he poppetje
Dank je, voor die TT dan he? Dat beffen laat ik maar even achterwegen. Ik ben sinds 2007 op fok btwquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat je van de vrouwenliefde was.
Goede TT overigens.
Graag gedaan....poppetje.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je, voor die TT dan he? Dat beffen laat ik maar even achterwegen. Ik ben sinds 2007 op fok btw
gewoon het GVB erop af sturen, geintje maar wist niet eens dat er zo een strijd daar gaande was tussen veerbotenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Soury het volgende:
Oi Sas, dat is vervelend http://www.telegraaf.nl/f(...)schelling_zat__.html
Ik ben ook met de EVT naar Terschelling gegaanWel een zootje op die boot hoor.
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.quote:
mooi toch en dat ook nog op Texel, je zou er mogen wonen lijkt me elke dag vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.
Ik was die hele Petra vergetenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.
Die is destijds na een paar seizoenen uit de show gehaald door de arbeidsinspectie....kinderarbeid enzo.quote:
Ik weet niet, lijkt me soms ook wel lastig.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi toch en dat ook nog op Texel, je zou er mogen wonen lijkt me elke dag vakantie
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doodsquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet niet, lijkt me soms ook wel lastig.
Heb 2 jaar in Vlissingen gewoond en in de zomer was feest daar.![]()
In de winter was er geen reet aan.
Het verschil was zo groot daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doods
dat geloof ik graag, maar vind zulke dorpen wel mooi hoor en volgens mij kan ik er best wonen, maar of mensen mij accepteren met mijn amsterdamse tongvalquote:
Ik zat in Vlissingen 2 jaar op de Zeevaartschool in internaat vanaf mijn 17e tot 19e.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar vind zulke dorpen wel mooi hoor en volgens mij kan ik er best wonen, maar of mensen mij accepteren met mijn amsterdamse tongvaldenk het niet
oke en wat ben je geworden schipper??, vroeger zat hier ook zo een school aan de Sloterplas vraag me af waar die gebleven isquote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zat in Vlissingen 2 jaar op de Zeevaartschool in internaat vanaf mijn 17e tot 19e.
Het uitzicht was altijd geweldig.![]()
[ afbeelding ]
Ik had een bril met te dikke glazen en dan bleef er maar 1 ding over.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke en wat ben je geworden schipper??, vroeger zat hier ook zo een school aan de Sloterplas vraag me af waar die gebleven is
Die snap ik nietquote:
Ja boten maar watquote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
De hele dag boten in de Westerschelde en regelmatig een gestrande.
Vlissingen is rete-saai.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doods
gewoon terrasje en dan bootjes koekeloerenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlissingen is rete-saai.
Hoogtepunten zijn het restaurantje op de sluis en het reptielenmuseum, dan heb je heel Vlissingen wel weer gehad...
Dan kan ik wel aan het Noordzee kanaal gaan zitten...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon terrasje en dan bootjes koekeloeren
Ik kan daar uren op een bankje langs de boulevard zittenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlissingen is rete-saai.
Hoogtepunten zijn het restaurantje op de sluis en het reptielenmuseum, dan heb je heel Vlissingen wel weer gehad...
ja dan kan je ook op platje haventje zitten op de Sloterplasquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan ik wel aan het Noordzee kanaal gaan zitten...
Ook een idee, alleen niet zo veel bootjes...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dan kan je ook op platje haventje zitten op de Sloterplas
Dan kun je beter naar De Pont in Noord gaan ... genoeg boten daarquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook een idee, alleen niet zo veel bootjes...
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar De Pont in Noord gaan ... genoeg boten daar
Mijn balkonquote:
liggen allemaal voor anker in het haventje, medunkt heel veel bootjesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook een idee, alleen niet zo veel bootjes...
Is dat een uitnodiging?quote:
Fantastisch om naar te kijken...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
liggen allemaal voor anker in het haventje, medunkt heel veel bootjes
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging?
[..]
Fantastisch om naar te kijken...
Het is al op, jonge kapucijners. Viel een beetje tegenquote:
oh das lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al op, jonge kapucijners. Viel een beetje tegen
40 plussers behoren ook oude kapucijners eten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is al op, jonge kapucijners. Viel een beetje tegen
Mehhh ik heb een klein uurtje staan doppen. Ik merk niet veel verschil met een potje. Met tuinbonen heb ik dat welquote:
Ja en ouwe noten te kraken, ga es wegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40 plussers behoren ook oude kapucijners eten.
oke, als ik ze eet dan gewoon een potje van hak want dat doppen ben ik niet zo een ster in, met een spekkie en picalilyquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehhh ik heb een klein uurtje staan doppen. Ik merk niet veel verschil met een potje. Met tuinbonen heb ik dat wel
Ik moest het een keer proberen. Tuinbonen zijn vers echt stukken smakelijker.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, als ik ze eet dan gewoon een potje van hak want dat doppen ben ik niet zo een ster in, met een spekkie en picalily
denk dat ik dat ga eten kapucijners van de week, tuinbonen is het seizoen toch nog niet voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest het een keer proberen. Tuinbonen zijn vers echt stukken smakelijker.
Met spek.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40 plussers behoren ook oude kapucijners eten.
Ja wel hoor, tuinbonen zijn langer te koop dan Kapucijners (die zijn maar een week of 3)quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik dat ga eten kapucijners van de week, tuinbonen is het seizoen toch nog niet voor?
Met tuinbonen kook ik de spek mee. Dus niet bakken. Het zijn van die dingen die ik als kind mee kreeg. Mijn moeder vertikte het en haar vriendin maakte dan een pannetje voor mijn vader en mijquote:
Maar dan krijg je tochvan die slappe gekookte spek? ik vind het juist lekker als het een beetje uitgebakken is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Met tuinbonen kook ik de spek mee. Dus niet bakken. Het zijn van die dingen die ik als kind mee kreeg. Mijn moeder vertikte het en haar vriendin maakte dan een pannetje voor mijn vader en mij
Dat...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan krijg je tochvan die slappe gekookte spek? ik vind het juist lekker als het een beetje uitgebakken is.
Ja maar ik vind dat dan weer lekker. Het hoort zo imoquote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan krijg je tochvan die slappe gekookte spek? ik vind het juist lekker als het een beetje uitgebakken is.
En zijn zoveel soorten bonen, is er niet één die je wel lust?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Speedball het volgende:
bonen [ afbeelding ]
blief ze niet, jeugdtrauma's aan overgehouden
Zonder kunstgebit is het wel beter weg te sabbelen...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat dan weer lekker. Het hoort zo imo
Dat gebeurt wel vaker bij mensen op leeftijdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
Ik had vannacht een pan op het vuur laten staan.... Uitgebakken was het zeker... Mag van geluk spreken dat er verder niets gebeurd is ...
Niet weer die pokke helikopter tijdens mijn nachtrust please...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
Ik had vannacht een pan op het vuur laten staan.... Uitgebakken was het zeker... Mag van geluk spreken dat er verder niets gebeurd is ...
Vandaag dus ook maar wat besteld... Pan weggegooid...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker bij mensen op leeftijd
Best link chufi, gelukkig is het goed afgelopen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder kunstgebit is het wel beter weg te sabbelen...
Ja ook dat als ik chilie maak is dat met kidneybonen en chilibonen. Bruine bonen vind ik te slap en melig.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn zoveel soorten bonen, is er niet één die je wel lust?
Het was je enige pan?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag dus ook maar wat besteld... Pan weggegooid...
Die bleef vandaag bij heks hangen blijkbaarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet weer die pokke helikopter tijdens mijn nachtrust please...
Ik ookquote:
Die tip neem ik meequote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook dat als ik chilie maak is dat met kidneybonen en chilibonen. Bruine bonen vind ik te slap en melig.
Witte bonen in tomatensaus, met veel sambal dat gaat er wel inquote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zijn zoveel soorten bonen, is er niet één die je wel lust?
Ik wist wel dat ze bestonden, maar zit een beetje vastgeroest in een oude gewoontequote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De naam zegt het al zo'n beetje... Dat je dat niet wist Dees ...
Mwhah chili maakt men meestal met bruine bonen hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De naam zegt het al zo'n beetje... Dat je dat niet wist Dees ...
Het is dus eigenlijk een jeugdtrauma, ik denk dat je daar tegenwoordig genieg praatgroepen voor hebtquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Speedball het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus, met veel sambal dat gaat er wel in
Het is niet dat ik het letterlijk uitkots, maar moest vroeger een keer bij iemand anders mn bord leeg eten (moest thuis ook) maar daar waren de bonen (de gewone groenen) zo vies en goor dat ik er een pavlov effect aan over heb gehouden. Het was echt een bord vol niet eens zelf opgeschept en voelde me heel erg bekeken en heb het toen gegeten en mezelf groot gehouden maar het was echt verschrikkelijk smerig. Daarvoor at ik gewoon alle bonen, maar nu zelfs het woord boon of helemaal het woord boontjes maakt me echt misselijk. Heb nog wel eens snijbonen etc gegeten maar echt met een dikke klodder mayo.
Kan me ook herinneren dat je vroeger een reclame had waarin het pakje waar de friet van de mac donalds in zat (die rode met gele rand) er boontjes in zaten en dat ze zeiden heerlijk gezond snoepen. Dat maakt me op de dag van vandaag nog pissed off
Dat staat er toch GVD niet, er staat dat als een kind pauperouders zonder geld heeft dat het dan een aanvullende beurs krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Het is best lastig als een kind 18 wordt, maar op dat moment krijgt dat kind studiefinanciering, en als het een kind van pauperouders zonder geld is dan krijgt dat kind (ook als het thuiswoont) een flinke aanvullende beurs.
pauperouders, je zegt ik lees het verkeerd en vat het anders op, ik lees nog steeds als een kind een aanvullende beurs krijgt heeft het pauperouders zonder geld, maar ach zo bedoel je het toch niet he poppetje
Vastgeroeste Nederlanders dus ...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah chili maakt men meestal met bruine bonen hoor
Ik ben juist heel makkelijk met eten. Ik moest een boel niet als kind zijnde. Ik eet echt alles, gelukkigquote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een jeugdtrauma, ik denk dat je daar tegenwoordig genieg praatgroepen voor hebt
Hier precies hetzelfde, als kind lustte ik alleen spinazie en de rest at ik met lange tanden, maar in toen ik eenmaal zelfstandig ging wonen ben ik steeds meer gaan proberen en nu lust ik alles.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben juist heel makkelijk met eten. Ik moest een boel niet als kind zijnde. Ik eet echt alles, gelukkig
Denk dat we dat allemaal zo een beetje hebben... Ik dus ookquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, als kind lustte ik alleen spinazie en de rest at ik met lange tanden, maar in toen ik eenmaal zelfstandig ging wonen ben ik steeds meer gaan proberen en nu lust ik alles.
Hetzelfde herhaalt zich bij mijn dochter, die lustte ook niets toen ze nog thuis woonde, maar sinds ze in haar studentenkamer zit is ze steeds meer gaan lusten en nu een gezellige eter.
Nou nee hoor sommige blijven daar in hangen. Dat is lastig. Wat ik ook nooit snap is " Ik lust geen kaas" Uh er zijn zoveel soorten, hoe kan je dat bewerenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we dat allemaal zo een beetje hebben... Ik dus ook
wat voor maggi? runder kip groenten?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
weten jullie wat lekker is ff tip, spinazie wokken wel verse spinazie beetje peper en een maggi blokje verpulverd
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk een jeugdtrauma, ik denk dat je daar tegenwoordig genieg praatgroepen voor hebt
En over bonen praat ik gewoon niet meerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben juist heel makkelijk met eten. Ik moest een boel niet als kind zijnde. Ik eet echt alles, gelukkig
Ik wok spinazie met een teentje knoflookquote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
weten jullie wat lekker is ff tip, spinazie wokken wel verse spinazie beetje peper en een maggi blokje verpulverd
Nou, ik ken genoeg volwassen die regelmatig meuten met "dat lust ik niet".quote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we dat allemaal zo een beetje hebben... Ik dus ook
Mijn schoonzus lust geen kaas, geen Nederlandse, geen Franse, niks.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor sommige blijven daar in hangen. Dat is lastig. Wat ik ook nooit snap is " Ik lust geen kaas" Uh er zijn zoveel soorten, hoe kan je dat beweren
gewoon een maggiblokje, rood/geel papiertje ik weet niet eens wat voor soortquote:
Ik lust alles, alleen eet ik liever geen mais.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, ik ken genoeg volwassen die regelmatig meuten met "dat lust ik niet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |