Allemaal dood ookquote:
Poppetjequote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Het is best lastig als een kind 18 wordt, maar op dat moment krijgt dat kind studiefinanciering, en als het een kind van pauperouders zonder geld is dan krijgt dat kind (ook als het thuiswoont) een flinke aanvullende beurs.
pauperouders, je zegt ik lees het verkeerd en vat het anders op, ik lees nog steeds als een kind een aanvullende beurs krijgt heeft het pauperouders zonder geld, maar ach zo bedoel je het toch niet he poppetje
Dank je, voor die TT dan he? Dat beffen laat ik maar even achterwegen. Ik ben sinds 2007 op fok btwquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat je van de vrouwenliefde was.
Goede TT overigens.
Graag gedaan....poppetje.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je, voor die TT dan he? Dat beffen laat ik maar even achterwegen. Ik ben sinds 2007 op fok btw
gewoon het GVB erop af sturen, geintje maar wist niet eens dat er zo een strijd daar gaande was tussen veerbotenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Soury het volgende:
Oi Sas, dat is vervelend http://www.telegraaf.nl/f(...)schelling_zat__.html
Ik ben ook met de EVT naar Terschelling gegaanWel een zootje op die boot hoor.
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.quote:
mooi toch en dat ook nog op Texel, je zou er mogen wonen lijkt me elke dag vakantiequote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.
Ik was die hele Petra vergetenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog even gegoocheld en las dat Petra ( de dochter van Pipo) predikante is geworden op Texel.
Die is destijds na een paar seizoenen uit de show gehaald door de arbeidsinspectie....kinderarbeid enzo.quote:
Ik weet niet, lijkt me soms ook wel lastig.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi toch en dat ook nog op Texel, je zou er mogen wonen lijkt me elke dag vakantie
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doodsquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet niet, lijkt me soms ook wel lastig.
Heb 2 jaar in Vlissingen gewoond en in de zomer was feest daar.![]()
In de winter was er geen reet aan.
Het verschil was zo groot daar.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi Vlissingen echt een vissers dorp, maar waar is het niet saai in de winter, zelf Amsterdam is dan beetje doods
dat geloof ik graag, maar vind zulke dorpen wel mooi hoor en volgens mij kan ik er best wonen, maar of mensen mij accepteren met mijn amsterdamse tongvalquote:
Ik zat in Vlissingen 2 jaar op de Zeevaartschool in internaat vanaf mijn 17e tot 19e.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar vind zulke dorpen wel mooi hoor en volgens mij kan ik er best wonen, maar of mensen mij accepteren met mijn amsterdamse tongvaldenk het niet
oke en wat ben je geworden schipper??, vroeger zat hier ook zo een school aan de Sloterplas vraag me af waar die gebleven isquote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zat in Vlissingen 2 jaar op de Zeevaartschool in internaat vanaf mijn 17e tot 19e.
Het uitzicht was altijd geweldig.![]()
[ afbeelding ]
Ik had een bril met te dikke glazen en dan bleef er maar 1 ding over.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke en wat ben je geworden schipper??, vroeger zat hier ook zo een school aan de Sloterplas vraag me af waar die gebleven is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |