Had het gelezen!quote:
quote:
http://www.fok.nl/shop/quote:
Ik vraag me af wie het geschreven heeft, want die tekstquote:
Wat heb je weer uitgevreten?quote:
Ja geen idee. Duurt een week voordat je ze kan zien. De vorige twee, ook van TDFquote:
Noten ze dan zo streng in TdF?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Duurt een week voordat je ze kan zien. De vorige twee, ook van TDF, kan ik volgens mij morgen of woensdag zien.
beter als de vorige die was helemaal rukquote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En, iemand de nieuwe site van die-driecijferige-concurrent al gezien? Ben d'r niet echt weg van...
De vorige was zwaar aids. Hoezo ben je er niet weg van dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En, iemand de nieuwe site van die-driecijferige-concurrent al gezien? Ben d'r niet echt weg van...
Dropdown-menu's reageren traag bij laden pagina, (live-)player werkt raar met een mini-popup en die balk die bovenin blijft hangen is veel te groot waardoor er wel erg weinig ruimte is voor de content. Qua usability is het wel een redelijke verbetering t.o.v. hun vorige site ja... maar het kan nog veel beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De vorige was zwaar aids. Hoezo ben je er niet weg van dan?
Poging tot opknappen van de voortuin gedaan in het kader van "Noes kan alles zelf". Zwabberende knieën nu en iets teveel boob exposure naar de overburen... Ik hou FB maar in de gatenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, gesport, gedouched, gegeten... eindelijk een rustig avondje alleen
lang geleden
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Poging tot opknappen van de voortuin gedaan in het kader van "Noes kan alles zelf". Zwabberende knieën nu en iets teveel boob exposure naar de overburen... Ik hou FB maar in de gaten
Dacht dat m'n shirt iets hoger zat. Ik schrokquote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Boob exposure
Oh ja en een wasje gedraaid, bed verschoond
Whehequote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Poging tot opknappen van de voortuin gedaan in het kader van "Noes kan alles zelf". Zwabberende knieën nu en iets teveel boob exposure naar de overburen... Ik hou FB maar in de gaten
Daarom hou ik van mijn balkonquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe
Tuinieren is kutIk doe er ook niet aan.
Het is de bedoeling dat hij onderhoudsvrij wordt, voor m'n verjaardag gekregen. Helaas schiet dat nog niet zo op. Het zevenblad gaat harderquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe
Tuinieren is kutIk doe er ook niet aan.
Laat gaan johquote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, heb geen shirt aan en dat wil ik jullie niet aandoenquote:
Ik zo ook niet meer, wat is je punt?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, heb geen shirt aan en dat wil ik jullie niet aandoen
Goed puntquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij post ook nooit foto's
Hier moet je het mee doen: zo lag ze te zonnen toen ik thuis kwam
[ link | afbeelding ]
Heerlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Tof hè, zo helemaal uitgerekt en genietend
Dat probeerde ik laatst bij die rode, 4 klauwen en een stel kaken in m'n onderarmquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
Gelukkig is ze heel makkelijk en mag ik haar ook op haar buik aaienis ook zo verleidelijk
Soms denk ik "ohh ik wil ook een katquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
Gelukkig is ze heel makkelijk en mag ik haar ook op haar buik aaienis ook zo verleidelijk
Kattenbakken is een kwestie van bijhouden, de rest, tsja, het is een risicoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik "ohh ik wil ook een kat" maar dan denk ik meteen aan kapotgekrabt meubilair en stinkende kattenbakken en denk ik "oh laat maar".
Bij Lara mag ik bijna allesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat probeerde ik laatst bij die rode, 4 klauwen en een stel kaken in m'n onderarm
Neuh, draai maar gewoon Jordy van Loon.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn raam wagenwijd openstaan. Zal ik mijn buren plagen met country muziek?
Hier, deze is tofquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn raam wagenwijd openstaan. Zal ik mijn buren plagen met country muziek?
Wat een skattie, al loopt ie ietwat voor paal...quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo mint, goeie zonnebril.
Dank je. Vind je hem niet wat te groot? Daar twijfelde ik namelijk aan...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
de bril is nu niet het ding dat te groot is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je. Vind je hem niet wat te groot? Daar twijfelde ik namelijk aan...
Oh...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de bril is nu niet het ding dat te groot is.
Nee hoor, maar ik voel me nu waanzinnig afgewezen op m'n punten!quote:
hetgeen dat te groot is zet mij klem onder mijn bureauquote:Op maandag 8 juli 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik voel me nu waanzinnig afgewezen op m'n punten!
Het (overigens kleine) woord "te" maakte me onzeker, gelukkig maarquote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hetgeen dat te groot is zet mij klem onder mijn bureau
Kom er aanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hetgeen dat te groot is zet mij klem onder mijn bureau
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die fotoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)pleger_schiphol.html
Dat blondje of de mosselman?quote:
00:15quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Minth, op hoeveel kom jij langs?
http://www.dumpert.nl/med(...)day_compilatie_.html
Fijn!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
check www.meatspin.com [NSFW] voor updates
Haha wtfquote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meatspinquote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet, ben nogal beschermend tegenover m'n tettenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
Minth, op hoeveel kom jij langs?
http://www.dumpert.nl/med(...)day_compilatie_.html
Bij de slager hebben ze dat in de vitrine liggen, voor op de barbecue... Op de één of andere manier moet ik altijd een beetje grinnikenquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij de slager hebben ze dat in de vitrine liggen, voor op de barbecue... Op de één of andere manier moet ik altijd een beetje grinniken
Via onder?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
Komkommer naar binnen gewerkt, heerlijk![]()
Best vaag dat je zo ineens zo'n manie krijgt
Dat ja!quote:
Ah dan is het goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja!![]()
En nee. Ik heb er eerst een half uurtje mee door huis lopen swaffelen en toen ik eenmaal begon te knabbelen kon ik niet meer stoppen. Kaas erbij, wat Aromat, jum![]()
Er waren meer mensen die dat in gedachten hadden, hoe groot was de teleurstellingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah dan is het goed
Ik ging al mental images maken
jemigquote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet wel minimaal tot 51 spins blijven kijken he, dan krijg je een bonus!quote:
Slaap ze poedelewoepsiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet wel minimaal tot 51 spins blijven kijken he, dan krijg je een bonus!
ik ga slapen
die verrassing kreeg ik al bij 45 ofzo....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet wel minimaal tot 51 spins blijven kijken he, dan krijg je een bonus!
ik ga slapen
Respect, ik durfde niet eens te klikken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die verrassing kreeg ik al bij 45 ofzo....
ikj ga ook pitten. trusten
ach, ik ben wel ranzigheid gewend. ben alleen bang dat ik er nachtmerries van ga krijgen. haver mee naar bed dus....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Respect, ik durfde niet eens te klikken...
Slaap lekker!
Dan had ik wel kutgedroomd gezegd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:26 schreef SilentChaos het volgende:
Had ik maar over een kut gedroomd...
Hihahoooooo
Grgr
Gewoon gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik word ineens geappt door een onbekende dat ik vanavond wel wat mag komen drinken omdat ze haar rijbewijs heeft gehaald
Gaat nogal lastig als ik niet weet wie het is he.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon gaan![]()
wie weet wat voor top avond je krijgt
WAT EEN AVOND, WAT EEN AVOND
Gewoon zeggen dat je het adres kwijt bentquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig als ik niet weet wie het is he.
Ze stuurt niks meer terug sinds ik heb gezegd dat ik niemand ken met die naamquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je het adres kwijt bent
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze stuurt niks meer terug sinds ik heb gezegd dat ik niemand ken met die naam
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik word ineens geappt door een onbekende dat ik vanavond wel wat mag komen drinken omdat ze haar rijbewijs heeft gehaald
1 weekje maarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Michiel
Hoe lang is Domien op vakantie?
wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een half wakker hoofd naar de wc lopen en erachter komen dat de wc weg is
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een half wakker hoofd naar de wc lopen en erachter komen dat de wc weg is
Ik zou eerlijk gezegd niet kunnen kiezenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:46 schreef alors het volgende:
Nookie___________________! kiezen boven Guano Apes
Oh het valt mee
Wel goede herriequote:
Ik herken dit niet, ik heb er 3.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind katten heel erg leuk en lief enzo, maar ze doen ook hele onverwachte dingen en dat vind ik dan niet zo leuk.
Zoals dat je lekker op de bank zit en dat de kat ineens een giga aanloop neemt en achter in je nek springt. Of dan aai je de kat en dan ineens heb je 4 poten en een set kaken in je hand.
Dan heb je gewoon een slecht opgevoede kat die met 6 weken al bij zijn moeder is weggehaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind katten heel erg leuk en lief enzo, maar ze doen ook hele onverwachte dingen en dat vind ik dan niet zo leuk.
Zoals dat je lekker op de bank zit en dat de kat ineens een giga aanloop neemt en achter in je nek springt. Of dan aai je de kat en dan ineens heb je 4 poten en een set kaken in je hand.
Muziek zit het echt fuck inelkaar. En nieuwe muziek van Taylor is echtquote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wilde net zeggen, na al die vrolijkheid moet er iets niet vrolijks komen.
Ik eis een radiozender met alleen maar vrolijkheid.
Liefdesverdriet, haat en ander verdriet zoek je maar op youtube, spotify e.d.
Ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wilde net zeggen, na al die vrolijkheid moet er iets niet vrolijks komen.
Ik eis een radiozender met alleen maar vrolijkheid.
Liefdesverdriet, haat en ander verdriet zoek je maar op youtube, spotify e.d.
Hopelijk ziet hij eindelijk in dat hij in herhaling valt en behoorlijk voorspelbaar begint te wordenquote:
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hopelijk ziet hij eindelijk in dat hij in herhaling valt en behoorlijk voorspelbaar begint te worden
Daar mag een bel voor klinkenquote:
Zijn pandapunten tegenwoordig maar zo weinig waard dan?quote:
Ik had er ook meer van verwacht, ja...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn pandapunten tegenwoordig maar zo weinig waard dan?
quote:
Inleveren die pandapuntenquote:
Dan moet ik eerst een vent zien te vinden die ook op mij zit te wachten, uit ervaring weet ik dat dat er verdomd weinig zijnquote:
Veel pandapunten op de markt. Stukje vraag en aanbodquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn pandapunten tegenwoordig maar zo weinig waard dan?
Onzin, je hebt gewoon je oogkleppen opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een vent zien te vinden die ook op mij zit te wachten, uit ervaring weet ik dat dat er verdomd weinig zijn
Basiseconomie iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Veel pandapunten op de markt. Stukje vraag en aanbod
Ik spaar genoeg pandapunten op voor de oogklep verwijder operatie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Onzin, je hebt gewoon je oogkleppen op(waarmee ik niet zeg dat je op een paard lijkt... IB4 standaard vrouwen opmerking
)
Momenteel zijn de pandapunten in dit topic nogal aan inflatie onderhevig....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik spaar genoeg pandapunten op voor de oogklep verwijder operatie.
Maar ik heb zoveel pandapunten daar is Mint jaloers opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Momenteel zijn de pandapunten in dit topic nogal aan inflatie onderhevig....
En ze zijn sowieso meer waard, minder aan inflatie onderhevig etc...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:18 schreef henkde_j het volgende:
Daarom investeren in tijgerpunten. Die kun je namelijk niet kwijtraken
En opblaas schapen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ze zijn sowieso meer waard, minder aan inflatie onderhevig etc...
Over inflatie gesproken... je opblaaspop opblazen en uit elkaar trekken is ook gewoon een pandapunt waard hoor...
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi volgens mij is de buurjongen mijn herrie zat. Heeft zijn raam maar compleet dicht gedaan.
Zit je weer te hard te kreunen tijdens het masturberen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hihi volgens mij is de buurjongen mijn herrie zat. Heeft zijn raam maar compleet dicht gedaan.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je weer te hard te kreunen tijdens het masturberen?
subtiliteit is your middle namequote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je weer te hard te kreunen tijdens het masturberen?
Ik gebruikte nog wel de nette woordenquote:
Oh, heb maar de helft gehoordquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het was in het genre Radiohead/Muse, dus ik denk het niet.
Voornamelijk aan het eind van het jaar iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Bronson het volgende:
Ik zit even de lijst door te kijken van de Megahits in 2000.
Wat een bazenmuziek was er toen.![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_3FM_Megahits_in_2000
ahgossiequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, ik heb nog elke dag spijt dat ik niet naar het afscheidsconcert van Johan ben gegaan.
Ik ben wel geweestquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:27 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, ik heb nog elke dag spijt dat ik niet naar het afscheidsconcert van Johan ben gegaan.
Vet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Met een toen nog onbekende Tim Knol in het voorprogramma
Vertederend om te horen hoe je de mensen in het oosten zo blij kan maken met zoiets kleinsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Onze nieuwe wc-bril
Het is er zo'n eentje die heel langzaam dichtgaat. Het lijkt wel science fiction zo ubercool.
Veel schijtplezierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Onze nieuwe wc-bril
Het is er zo'n eentje die heel langzaam dichtgaat. Het lijkt wel science fiction zo ubercool.
Ik ga er straks een filmpje van makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vertederend om te horen hoe je de mensen in het oosten zo blij kan maken met zoiets kleins
Maarre, er is toch nooit een dvd van dat laatste concert uitgekomen? Daar was toch misschien sprake van?quote:
Trotsquote:
Die in Paradiso? Er waren wel camera's bij dacht ik, iemand die ik ken is daar ook nog geweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maarre, er is toch nooit een dvd van dat laatste concert uitgekomen? Daar was toch misschien sprake van?
De droom van elke manquote:
Thanks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die in Paradiso? Er waren wel camera's bij dacht ik, iemand die ik ken is daar ook nog geweest.
Ah kijk... http://www.johanfans.nl/n(...)fscheidsconcert.html zal wel niets meer worden....
Maar volgens mij zijn die gebruikt voor een soort documentaire... Iig ik heb daar wel iets van gezien. Nu kan dat ook wel een docu zijn geweest over hun boeker, Jan ten Boom... http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1273863 vanaf minuut 37 een paar beelden.
Elke man houdt er van dat een vrouw dit liedje leuk vindt?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke man houdt er van dat een vrouw dit liedje leuk vindt?
Ik ga niet meebetalen aan je Senseoquote:
Oh...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga niet meebetalen aan je Senseo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |