Had het gelezen!quote:
quote:
http://www.fok.nl/shop/quote:
Ik vraag me af wie het geschreven heeft, want die tekstquote:
Wat heb je weer uitgevreten?quote:
Ja geen idee. Duurt een week voordat je ze kan zien. De vorige twee, ook van TDFquote:
Noten ze dan zo streng in TdF?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Duurt een week voordat je ze kan zien. De vorige twee, ook van TDF, kan ik volgens mij morgen of woensdag zien.
beter als de vorige die was helemaal rukquote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En, iemand de nieuwe site van die-driecijferige-concurrent al gezien? Ben d'r niet echt weg van...
De vorige was zwaar aids. Hoezo ben je er niet weg van dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Sirolf het volgende:
En, iemand de nieuwe site van die-driecijferige-concurrent al gezien? Ben d'r niet echt weg van...
Dropdown-menu's reageren traag bij laden pagina, (live-)player werkt raar met een mini-popup en die balk die bovenin blijft hangen is veel te groot waardoor er wel erg weinig ruimte is voor de content. Qua usability is het wel een redelijke verbetering t.o.v. hun vorige site ja... maar het kan nog veel beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De vorige was zwaar aids. Hoezo ben je er niet weg van dan?
Poging tot opknappen van de voortuin gedaan in het kader van "Noes kan alles zelf". Zwabberende knieën nu en iets teveel boob exposure naar de overburen... Ik hou FB maar in de gatenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, gesport, gedouched, gegeten... eindelijk een rustig avondje alleen
lang geleden
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Poging tot opknappen van de voortuin gedaan in het kader van "Noes kan alles zelf". Zwabberende knieën nu en iets teveel boob exposure naar de overburen... Ik hou FB maar in de gaten
Dacht dat m'n shirt iets hoger zat. Ik schrokquote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Boob exposure
Oh ja en een wasje gedraaid, bed verschoond
Whehequote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Poging tot opknappen van de voortuin gedaan in het kader van "Noes kan alles zelf". Zwabberende knieën nu en iets teveel boob exposure naar de overburen... Ik hou FB maar in de gaten
Daarom hou ik van mijn balkonquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe
Tuinieren is kutIk doe er ook niet aan.
Het is de bedoeling dat hij onderhoudsvrij wordt, voor m'n verjaardag gekregen. Helaas schiet dat nog niet zo op. Het zevenblad gaat harderquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehe
Tuinieren is kutIk doe er ook niet aan.
Laat gaan johquote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, heb geen shirt aan en dat wil ik jullie niet aandoenquote:
Ik zo ook niet meer, wat is je punt?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, heb geen shirt aan en dat wil ik jullie niet aandoen
Goed puntquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij post ook nooit foto's
Hier moet je het mee doen: zo lag ze te zonnen toen ik thuis kwam
[ link | afbeelding ]
Heerlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Tof hè, zo helemaal uitgerekt en genietend
Dat probeerde ik laatst bij die rode, 4 klauwen en een stel kaken in m'n onderarmquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
Gelukkig is ze heel makkelijk en mag ik haar ook op haar buik aaienis ook zo verleidelijk
Soms denk ik "ohh ik wil ook een katquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk
Gelukkig is ze heel makkelijk en mag ik haar ook op haar buik aaienis ook zo verleidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |