Niet top 6 van de wereld geeft hij aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik zet toch nog even een paar tientjes in op United. Oh nee, wacht...
Goede krant.quote:De Telegraaf schrijft dat er minimaal twaalf miljoen euro op tafel moet komen,
Serieus? Een team bouwen rond een net iets bovengemiddelde controlerende middenvelder?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet top 6 van de wereld geeft hij aan.
Onzin dus. Strootgod.
Ze zouden een team op moeten richten en daar de juiste spelers naast hem inpassen.
BREAKING: BUITENDAM LAAT ZICH NEGATIEF UIT OVER MEDIUM!! meer op p23.quote:
Tegenwoordig quote het gepeupel mij. Treurige zaak.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
BREAKING: BUITENDAM LAAT ZICH NEGATIEF UIT OVER MEDIUM!! meer op p23.
Hahaha. Mooie actie van FCE voor de lichtstadderbyquote:
Leuke actie idd, maar wel een stel wijven om voor zo'n laag standbeeld een keukentrappetje mee te nemenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahaha. Mooie actie van FCE voor de lichtstadderby
Ik zie op de achtergrond nog een shirt klaar liggen
Het zou echt een enorme aderlating zijn. Voor 20mio moet je wel, maar zelfs voor 15mio zou ik het nog afwijzen (als is hij dat eigenlijk max waard).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:10 schreef Keukendrol het volgende:
Zou het dan toch?
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191571
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191577
Schijnt dat hij veel kan leren van Marcelo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En Rekik tekent voor 1 jaar? Betekent dit dan dat hij in Jong gaat ballen of huren we hem voor de bank?
Zelfs als hij 12 was heb ik hem liever in het veld dan Marcelo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En Rekik tekent voor 1 jaar? Betekent dit dan dat hij in Jong gaat ballen of huren we hem voor de bank?
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 07:13:32Strootman, Maher, Wijnaldum, Jozefzoon, Zoet, Depay en Rekik ontbreken vanavond nog bij #PSV - FC #Eindhoven. reageer retweet
Pieters lijkt me geen gemis. Of had hij geheime krachten in zich?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
20 miljoen, prima prijsje![]()
Consequentie is wel dat je dit seizoen zo goed als schriftelijk af kan doen, Mertens/Lens/Strootman/Pieters/Van Bommel er niet meer bij
Wist altijd de beste restaurants en snackbars te vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters lijkt me geen gemis. Of had hij geheime krachten in zich?
Ander type speler.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben een fan van Toornstra, maar die is zeker niet van het kaliber Strootman.
quote:
Brands moet gewoon bij 20 miljoen blijven en geen euro minder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Roma gaat nooit 20 miljoen betalen lijkt me.
Dan speelt ie komend seizoen nog bij PSV.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Brands moet gewoon bij 20 miljoen blijven en geen euro minder.
Ook goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan speelt ie komend seizoen nog bij PSV.
20 miljoen is echt overdreven voor een middenvelder uit de Eredivisie.
Beter dan Willems en voor Eredivisie begrippen een redelijke back.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters lijkt me geen gemis. Of had hij geheime krachten in zich?
Dat gezeik op Pieters. Na Blind en van Aanholt gewoon de derde linksback in de eredivisie als hij fit is. En dat is, toegegeven, een hele grote 'als'.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter dan Willems en voor Eredivisie begrippen een redelijke back.
Niks mis meequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan speelt ie komend seizoen nog bij PSV.
Pieters liep tenminste nog in de buurt van zijn directe tegenstander. Er zijn er maar weinig op de backpositie die dat laten zien in de eredivisie. Het feit dat hij achteruit loopt en het moment afwacht wil alleen maar zeggen dat zijn tegenspeler hem nog niet voorbij is....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Pieters is zeker geen gemis. Altijd maar achteruit lopen met zijn handjes op de rug. Erg blij dat hij weg is en dat Stoke nog zo gek is geweest om een aardig bedrag voor hem neer te leggen.
Tja, strijden om de CL aakomend seizoen heeft alleen nut als hij nog 2 jaar zou blijven. Denk dat hij gehoopt had met PSV om prijzen te strijden, nu dat er voor aankomend seizoen niet in lijkt te zitten kan je je natuurlijk afvragen waarom hij zou blijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:19 schreef StijnDa het volgende:
Mooi prijsje.. Voor meer dan 15 mln kan je hem niet laten blijven inderdaad. Maar ik vraag me af waarom Kevin daar zelf heen wil. Roma heeft is een mooie club maar heeft net de Europa League kwalificatie gemist, bij PSV kan hij strijden voor Champions League. Ik zou wachten op een club die wel Europees speelt als ik hem was.
Strijden om Champions League in de voorronde Champions Leaguequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Tja, strijden om de CL aakomend seizoen heeft alleen nut als hij nog 2 jaar zou blijven. Denk dat hij gehoopt had met PSV om prijzen te strijden, nu dat er voor aankomend seizoen niet in lijkt te zitten kan je je natuurlijk afvragen waarom hij zou blijven.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 14:21:40Bronnen in Italië en Nederland bevestigen berichtgeving VI over Strootman. Overstap middenvelder #PSV naar AS Roma is nabij. reageer retweet
Mooi bedrag voor een imo wat overschatte speler. Maar dat maakt niet uit.quote:
Ja ok, maar dat is dus hetzelfde principe. De kans was al niet groot, en met al de spelers die vertrekken is die alleen maar kleiner geworden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Strijden om Champions League in de voorronde Champions LeagueKomend seizoen dus al.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Pieters liep tenminste nog in de buurt van zijn directe tegenstander. Er zijn er maar weinig op de backpositie die dat laten zien in de eredivisie. Het feit dat hij achteruit loopt en het moment afwacht wil alleen maar zeggen dat zijn tegenspeler hem nog niet voorbij is....
http://www.psv.nl/home.htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 14:21:40Bronnen in Italië en Nederland bevestigen berichtgeving VI over Strootman. Overstap middenvelder #PSV naar AS Roma is nabij. reageer retweet
Of je houdt gewoon Twitter in de gatenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/home.html
http://www.asroma.it/it/index.html
Dat wordt F5'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |