Absoluut in zijn eerste maanden bij PSV en eerder bij Roda. Tot dat incident, daarna is er iets gebeurd met hem waardoor het niet meer wil lukken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Tyton in potentie een betere keeper dan Gomes.
Manolev.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink 54m
Marcel Brands haalde vanmorgen in het #ED uit naar #VI-analist Van der Gijp: Manolev wordt beschadigd, vindt hij.
VI Analist
Manolev
Brands
Je was niet volledig.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Marcel Brands haalde vanmorgen in het #ED uit naar #VI-analist Van der Gijp: Manolev wordt beschadigd, vindt hij.
VI Analist
Manolev
Brands
Van der Gijp
Tyton op z'n best komt nog niet in de buurt van Gomes. Die man heeft ons drie schalen bezorgd en hoorde op een gegeven moment bij de beste keepers op de planeet. Na Jan van Beveren waarschijnlijk ook de beste doelman in de clubgeschiedenis.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:04 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Absoluut in zijn eerste maanden bij PSV en eerder bij Roda. Tot dat incident, daarna is er iets gebeurd met hem waardoor het niet meer wil lukken.
Hoezo? Vind jij dat hij er wel iet van kan dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je eerste post is dit
Ik weet weer genoeg.
Nee dat jij daarvoor een account aanmaakt. Dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef afca020 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind jij dat hij er wel iet van kan dan?
Zoals ik eerder al aangaf, Gomes had een beperkt aantal fantastische kwaliteiten die bij het PSV van Hiddink exact op zijn plaats waren. Maar Tyton was toen hij fit was veel completer en beter passend bij dit PSV.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tyton op z'n best komt nog niet in de buurt van Gomes. Die man heeft ons drie schalen bezorgd en hoorde op een gegeven moment bij de beste keepers op de planeet. Na Jan van Beveren waarschijnlijk ook de beste doelman in de clubgeschiedenis.
Daarvoor maak ik geen account, dit kruiste slechts mn pad.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat jij daarvoor een account aanmaakt. Dan weet ik genoeg.
Completer is wat anders dan beter. Tevens zei ik: ''Die man heeft ons drie schalen bezorgd en hoorde op een gegeven moment bij de beste keepers op de planeet''. Dat heeft dus niets met zijn periode bij de Spurs te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al aangaf, Gomes had een beperkt aantal fantastische kwaliteiten die bij het PSV van Hiddink exact op zijn plaats waren. Maar Tyton was toen hij fit was veel completer en beter passend bij dit PSV.
Als je Gomes echt bij de beste ter wereld rekent, dan begrijp je heel weinig van het keepersvak en heb je bovendien Gomes niet gevolgd nadat hij bij PSV weg ging.
Brands zou er verstandig aan doen niet te reageren. 'lekker laten lopen joh', zoals gijppie zou zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
VI Analist
Manolev
Brands
Heel toevallig dat hij ineens een stuk minder werd toen hij bij PSV wegging.... Vreemd...?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Completer is wat anders dan beter. Tevens zei ik: ''Die man heeft ons drie schalen bezorgd en hoorde op een gegeven moment bij de beste keepers op de planeet''. Dat heeft dus niets met zijn periode bij de Spurs te maken.
Als Manolev echt wil laten zien dat hij er wel wat van kan, dan moet hij dat maar op het veld doen. Als hij een goede prof is, dan luistert hij niet naar zo'n looser als Gijpie.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Brands zou er verstandig aan doen niet te reageren. 'lekker laten lopen joh', zoals gijppie zou zeggen
Zal wel iiemand met een bann zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee dat jij daarvoor een account aanmaakt. Dan weet ik genoeg.
Het gaat Brands meer om de verkoopprijs gok ikquote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Manolev echt wil laten zien dat hij er wel wat van kan, dan moet hij dat maar op het veld doen. Als hij een goede prof is, dan luistert hij niet naar zo'n looser als Gijpie.
Brands wil Manolev nog verkopen maar dat lukt niet echt als er mensen Manolev publiekelijk zo belachelijk maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Brands zou er verstandig aan doen niet te reageren. 'lekker laten lopen joh', zoals gijppie zou zeggen
Dat doet Manolev zelf waarschijnlijk ook niet. Maar hij ligt door Van der Gijp onder een vergrootglas, waardoor zowel niet-supporters als PSV-supporters dat ook gaan doen en hem bij de eerste de beste fout belachelijk gaan maken. Lekker Gijpie na-papegaaien, want dat is lollig. Heb het helaas genoeg gehoord in het stadion, wat vrij triest is zolang hij PSV-er is. En het kan niet anders dan dat hij daar wel door beïnvloed wordt in zijn spel. Dus indirect maakt Van der Gijp Manolev inderdaad kapot.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Manolev echt wil laten zien dat hij er wel wat van kan, dan moet hij dat maar op het veld doen. Als hij een goede prof is, dan luistert hij niet naar zo'n looser als Gijpie.
Ja leuk, die zogenaamde rollen bij Tottenham, maar volgens mij heb ik het toch echt over zijn periode bij PSV. ''Die man heeft ons drie schalen bezorgd en HOORDE OP EEN GEGEVEN MOMENT bij de beste keepers op de planeet''. Misschien dat het nu te lezen valt.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Heel toevallig dat hij ineens een stuk minder werd toen hij bij PSV wegging.... Vreemd...?
Zou het misschien te maken kunnen hebben met het feit dat hij bij de Spurs een andere rol kreeg? En meer moest doen dan ballen uit de tweede lijn weghalen?
Verstandige jongen idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je eerste post is dit
Ik weet weer genoeg.
Mee eens. Maar daarom kijk ik wel erg uit naar de afscheidswedstrijd van Van Bommel. Ik hoop dat Gomes start en de warming-up gaat doen. Nog één keer die magie door het stadion als hij drie keer de lat aantikt met zijn ellebogen.. Prachtig.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies. man kan beter wegblijven en gewoon een cultheld blijven in Eindhoven.
Ik lees het heel goed. Maar jij snapt mijn punt niet. Hij was toen in 1 ding heel goed. Reflexen. Dat hij in andere dingen niet zo goed was bleek toen hij weg ging. Feitelijk was hij nooit één van de beste keepers ter wereld, dat leek hij alleen omdat hij niet op alle aspecten van het keepers vak op de proef werd gesteld.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja leuk, die zogenaamde rollen bij Tottenham, maar volgens mij heb ik het toch echt over zijn periode bij PSV. ''Die man heeft ons drie schalen bezorgd en HOORDE OP EEN GEGEVEN MOMENT bij de beste keepers op de planeet''. Misschien dat het nu te lezen valt.
Zijn tijd bij de Spurs? Niet relevant, niet boeiend. Tyton kwam en zal nooit in de buurt komen van Gomes 04-08'.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef jend het volgende:
Wie heeft er een volle 100% vertrouwen in de nieuwe opstelling aankomende seizoen? psv- nr1!?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 24-06-2013 om 13:35:11Ik ben overigens begonnen aan mijn laatste werkdag. Vanaf morgen op vakantie tot 21/7. Ben terug als de echte actie begint reageer retweet
Die laatste zin ookquote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 24-06-2013 om 13:35:11Ik ben overigens begonnen aan mijn laatste werkdag. Vanaf morgen op vakantie tot 21/7. Ben terug als de echte actie begint reageer retweet
tegen de tijd dat hij terug is heeft PSV alle transfers al gedaan
Ja inderdaad, zoals de laatste 3 jaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef jend het volgende:
Wie heeft er een volle 100% vertrouwen in de nieuwe opstelling aankomende seizoen? psv- nr1!?
Dat Gomes voor geen meter kan voetballen is waar. Dat hoge ballen niet zijn sterkste punt is, is ook waar. Maar ik blijf bij mijn mening: ooit een van de beste keepers van de wereld, (waarschijnlijk) de beste keeper in de clubhistorie van PSV na Jan van Beveren.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik lees het heel goed. Maar jij snapt mijn punt niet. Hij was toen in 1 ding heel goed. Reflexen. Dat hij in andere dingen niet zo goed was bleek toen hij weg ging. Feitelijk was hij nooit één van de beste keepers ter wereld, dat leek hij alleen omdat hij niet op alle aspecten van het keepers vak op de proef werd gesteld.
Zal wel niet meer haalbaar zijn, maar 3 miljoen transfersom is de moeite waard om het eens te proberen. Als ik de verhalen moet geloven, kan het wel een waardevolle aanwinst zijn voor de verdediging.quote:Beoogde PSV-rechtsback slaat aanbieding Premier League-club af
De transfer van Gino Peruzzi naar Sunderland is voorlopig van de baan. The Black Cats kwamen met Vélez Sársfield een transfersom overeen voor de 21-jarige rechtsachter, maar de Argentijn is het zelf niet eens geworden met de club uit de Premier League. De tweevoudig international werd eerder ook in verband gebracht met PSV, maar de Eindhovenaren lijken vol te gaan voor Santiago Arias van Sporting Portugal.
Mocht Arias toch niet naar PSV komen, dan kan de club zich wellicht weer richten tot Peruzzi. Echter, de eisen van de verdediger zijn niet mals. Dat ondervond ook Sunderland. "De eerste contractaanbieding vond hij niet goed genoeg. Dit is de eerste keer dat een speler ons na het bereiken van een akkoord met een Europese club aangeeft dat hij een betere aanbieding wil. Als hij niet vertrekt, dan moeten we weer rond de tafel gaan en kijken wat we gaan doen", zegt vicevoorzitter Julio Baldomar van Sarsfield tegen TyC Sports.
Peruzzi ontvangt al vijftien procent van het transferbedrag (naar verluidt circa drie miljoen euro, red.), maar dat lijkt voor de back dus niet genoeg. Mocht PSV nog belangstelling hebben voor het talent, dan zal het dus waarschijnlijk met een lucratief voorstel moeten komen. De naam van Peruzzi dook na de Copa Libertadores op in de boekjes van de internationale topscouts; in dat toernooi hield hij onder meer Neymar in bedwang.
En hij laat de keus aan van Gaal welke club het moet worden... The fuck?quote:
een tijdje terug was toch het bericht dat hij in Argentinië wilde blijven met het oog op het WK?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zal wel niet meer haalbaar zijn, maar 3 miljoen transfersom is de moeite waard om het eens te proberen. Als ik de verhalen moet geloven, kan het wel een waardevolle aanwinst zijn voor de verdediging.
Italië, Rusland of Engeland aldus de snorquote:
Dus eigenlijk zegt hij niks nieuws naast wat we al weten: de zaakwaarnemer van Strootman praat met verschillende clubs.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Italië, Rusland of Engeland aldus de snor
Dat is de verstandige weg. Maar zeg maar eens nee als AS Roma met een prachtige aanbieding voor je neus staat. Ik snap het wel als hij zou vertrekken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Sandersson het volgende:
Zou als ik Strootman was toch een jaartje blijven. Moet zijn jaar worden nu v Bommel weg is. Hij kan nu zijn gewilde leidersrol innemen. Ook Europees een jaar presteren is ook niet verkeerd.
Hij komt nu toch een beetje onbekend binnen bij een grote club.
Waarom is die kans bij PSV groter dan bij een andere club?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Sandersson het volgende:
Ook Europees een jaar presteren is ook niet verkeerd.
Ajax heeft van hem afgezien.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RubenSosa het volgende:
Snap ook niet dat Maher voor psv gekozen heeft..
Het lijkt me overigens wel een speler voor de Italiaanse comp.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is de verstandige weg. Maar zeg maar eens nee als AS Roma met een prachtige aanbieding voor je neus staat. Ik snap het wel als hij zou vertrekken.
Ah, ik zie dat je weer terug bent van je "schorsing".quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is die kans bij PSV groter dan bij een andere club?
[..]
Ajax heeft van hem afgezien.
Natuurlijk. Omdat hij voor Psv kiest ziet ajaks opeens af haha.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is die kans bij PSV groter dan bij een andere club?
[..]
Ajax heeft van hem afgezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |