Denk het eigenlijk wel, anders gewoon tram pakken.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rijden er op de opendag ook treinen naar de kuip?
De feiten zijn dus volgens dit raadslid dat HNS zo''n 16 miljoen omzet per jaar meer dan de Arena moet genereren, maar dat dit te verklaren is vanwege de extra stoelen en andere "extra's" (?). Als je die 16 miljoen door het aantal extra stoelen deelt, kom je op 1600 euro per stoel per jaar. Volstrekt onrealistisch. Dus die "extra's" die verder niet toegelicht worden, mogen wel heel wat opbrengen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo liggen wel de feiten. Niet te ontkennen voor een ieder die zich serieus en zonder vooringenomen houding in de diverse stukken heeft verdiept.
Deze doerak heeft ook nog eens heel stiekem een filmpje in de op geplaatst.quote:
Is al weg.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haal dat 10-0 filmpje maar snel weg wat een trieste ankermongool.
Beetje onzinnig van Koeman om nu nu duidelijk te eisen zo aan het begin van de transferperiode.quote:'Koeman eist maandag duidelijkheid van Martins Indi'
Bruno Martins Indi moet maandag aan trainer Ronald Koeman aangeven wat zijn plannen voor het komende seizoen zijn. De verdediger is niet tevreden over zijn plaats als linksachter en heeft daarom zijn zinnen op een transfer gezet. Vooralsnog heeft geen enkele club zich gemeld bij Feyenoord voor de mandekker.
Het afgelopen seizoen koos Koeman ervoor om Stefan de Vrij en Joris Mathijsen in het centrum van de verdediging te posteren. Martins Indi, die bij het Nederlands elftal wel centraal achterin speelt, moest genoegen nemen met een rol als linksachter. Uiteindelijk accepteerde de Oranje-international zijn positie met moeite.
Koeman wil maandag weten of Martins Indi nog steeds aan een transfer denkt of dat hij zich opnieuw wil richten op de linksback positie. Het ziet er namelijk naar uit dat de oefenmeester opnieuw voor De Vrij en Mathijsen gaat kiezen. De laatste weken werd de naam van AC Milan genoemd, maar de Italiaanse club is nog niet concreet voor de linkspoot.
Wat is dit nu weer voor een onzinquote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje onzinnig van Koeman om nu nu duidelijk te eisen zo aan het begin van de transferperiode.
Beloof hij maandag eeuwige trouw komt 12 augustus Milan met een bod van 8 miljoen gaat hij alsnog.
Wil gewoon weten wat het uitgangspunt voor BMI zelf is, lijkt me vrij logisch. Ook ten aanzien van de rest van de groep is dat wel zo netjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje onzinnig van Koeman om nu nu duidelijk te eisen zo aan het begin van de transferperiode.
Beloof hij maandag eeuwige trouw komt 12 augustus Milan met een bod van 8 miljoen gaat hij alsnog.
Zijn uitgangspunt is toch duidelijk hij wil liever niet meer op linksback spelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil gewoon weten wat het uitgangspunt voor BMI zelf is, lijkt me vrij logisch. Ook ten aanzien van de rest van de groep is dat wel zo netjes.
Ik denk dat hij vertrekt omdat hij niet centraal kan spelen bij Feyenoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil gewoon weten wat het uitgangspunt voor BMI zelf is, lijkt me vrij logisch. Ook ten aanzien van de rest van de groep is dat wel zo netjes.
Dit is de bron:quote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzin
Koeman en BMI hebben vandaag al een gesprek gehad over de situatie en Koeman eist helemaal niks verder
Nog kutter dan Voetbalzone dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is de bron:
http://www.soccernews.nl/(...)ampaign=Headliner.nl
Soccernews.nl ken ze in ieder geval niet.
Zal wel zoiets zijn als Voetbalzone.nl zeker?
In de media worden de zaken de hele tijd omgedraaid: Martins Indi wil helemaal niet per sé weg, Feyenoord wil hem graag verkopen omdat we het geld dan kunnen gebruiken om de aanval te versterken en schulden af te lossen. Wat moet Feyenoord voor duidelijkheid hebben van Martins Indi? Hij zal gewoon moeten spelen waar de trainer hem neerzet en een vertrek is pas aan de orde als er een club voor hem komt. Allemaal van die onzinberichten in de media om maar wat op te kunnen schrijven, en het creëert alleen maar onrust.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vertrekt omdat hij niet centraal kan spelen bij Feyenoord.
Daar ging het me ook niet om. Het ging me er om dat hij overdreven werd opgehemeld. Goed liggen bij de supporters is iets anders, en dat snap ik wel degelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zo'n jongen goed ligt bij de supporters heeft ook met andere dingen te maken, maar dat begrijp jij toch niet.
Ja, oke. Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef heiden6 het volgende:
Maar los daarvan, Clasie is heus niet de nieuwe Wesley Sneijder maar om hem te vergelijken met Wout Brama is natuurlijk weer het andere uiterste - dat slaat nergens op.
Clasie teerde overigens niet zozeer op El Ahmadi (doe je dat nou expres?) als wel andersom. Gewoon een prima speler die bij elke Nederlandse club van toegevoegde waarde zou zijn en een mooie carrière kan gaan hebben.
Douglas kan er niks van, dus daar heb je gelijk in. Verder maakt De Vrij me te vaak fouten om echt door te gaan breken. Terwijl hij het daar wel van moet hebben, voetballend is hij ook niet fantastisch namelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:28 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat De Vrij juist wel de mentaliteit heeft om ver te komen, hij moet nog leren om wat harder en genadelozer te zijn, maar dat hij heeft natuurlijk veel meer potentie dan bijvoorbeeld Douglas - een grote, sterke en harde verdediger is maar wel zonder zelfbeheersing en gespeend van enige intelligentie en zelfreflectie.
Stefan de Vrij is trouwens flnk breder geworden het afgelopen jaar, en lang was hij al, dus ook qua fysiek prima voor een centrale verdediger.
Bullshit. Hiermee bewijs je duidelijk dat je er geen verstand van hebt.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
Verder maakt De Vrij me te vaak fouten om echt door te gaan breken. Terwijl hij het daar wel van moet hebben, voetballend is hij ook niet fantastisch namelijk.
Ben heel benieuwd hoe hij zich herpakt volgend seizoen.
Haha, ja oke.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bullshit. Hiermee bewijs je duidelijk dat je er geen verstand van hebt.
Het grote voordeel van De Vrij is dat hij juist zelden fouten maakt. Maar oké, jij kijkt toevallig een paar wedstrijden van Feyenoord en Jong Oranje waarin De Vrij een wat mindere periode had (na dik anderhalf jaar bijna foutloos te hebben gespeeld) en je denkt meteen dat hij niet door gaat breken omdat hij teveel foutjes maakt...
En jawel hoor, de welbekende lachonieke reactie waarin hij zijn eigen domheid op anderen projecteert als meneer met z'n neus op de feiten gedrukt wordt.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bullshit. Hiermee bewijs je duidelijk dat je er geen verstand van hebt.
Het grote voordeel van De Vrij is dat hij juist zelden fouten maakt. Maar oké, jij kijkt toevallig een paar wedstrijden van Feyenoord en Jong Oranje waarin De Vrij een wat mindere periode had (na dik anderhalf jaar bijna foutloos te hebben gespeeld) en je denkt meteen dat hij niet door gaat breken omdat hij teveel foutjes maakt...
Opbouwend en voetballend is hij ook vrij sterk, dus ik heb echt geen idee over welke De Vrij jij het hebt. De zwakke punten die jij noemt zijn juist zijn sterkte punten: maakt zelden foutjes, kan goed meevoetballen en is opbouwend sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |