De ultieme smiley voor wijven die pretenderen nog iets op de slaapkamer te beleven.quote:
Kelly.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom heeft hexje een scrotum. Dat verwart mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, dan weet ze waar ze mee bezig is.
Nee toen was ik nog op werk...en nu thuisquote:
Indiaas besteld...om jullie te verwarren eet ik morgen zuurkool ofzoquote:
Kattenvlees, hondenvlees, paardenvlees...heleboel vleesquote:
MEER VLEESCH!quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kattenvlees, hondenvlees, paardenvlees...heleboel vlees
Hoe laat moet ik er zijn dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Indiaas besteld...om jullie te verwarren eet ik morgen zuurkool ofzo
Nu..je hebt 10 minuten...waarschijnlijk langer want wordt gebracht door een indiër die zijn nooit op tijdquote:
ja laat hem langzaam doen dan, ik doe er 25 minuten overquote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu..je hebt 10 minuten...waarschijnlijk langer want wordt gebracht door een indiër die zijn nooit op tijd
Ik kijk wel of ik die tulband tussen zijn spaken krijgquote:Op maandag 8 juli 2013 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
ja laat hem langzaam doen dan, ik doe er 25 minuten over
Wel filmen danquote:Op maandag 8 juli 2013 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik die tulband tussen zijn spaken krijg
Maakt toch niet uit...als er maar iets te zuipen isquote:Op maandag 8 juli 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Hoe enorm goed zou dat Beachmasters zijn?
En daar maak je geen foto van?quote:
Dan wordt het tenminste een dopeshow, hihahoquote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
http://www.nu.nl/media/35(...)el-en-van-brink.html
Misschien dat ik eens een keertje wakker blijfquote:Op maandag 8 juli 2013 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan wordt het tenminste een dopeshow, hihaho
Voor wie van de gasten dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien dat ik eens een keertje wakker blijf
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
Antoine Bodar in elk geval nietquote:
Maar wel met Andriesquote:
Ik snap het niet echt. Je mag in de zomer een paar maanden je talkshow doen; ga je halverwege doodleuk op vakantie. Ik verheug me wel alvast op de uitzending met Maarten van Rossem en die met Wouter Bos.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:59 schreef Uccie het volgende:
Bij TdJ draagt hij ook echt niets toe...dan liever Gertjequote:Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Je mag in de zomer een paar maanden je talkshow doen; ga je halverwege doodleuk op vakantie. Ik verheug me wel alvast op de uitzending met Maarten van Rossem en die met Wouter Bos.
Die doping-renner Michael Boogerd had van mij niet gehoeven.
Johan en Tijs is toch niet leukquote:
Ze hebben ook nog even overwogen om Specularium naast Tijs aan tafel te zetten, maar dat zag er te sip uit.quote:
Ja dus nu hebben ze Kees Jansma maar gevraagdquote:Op maandag 8 juli 2013 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog even overwogen om Specularium naast Tijs aan tafel te zetten, maar dat zag er te sip uit.
Bovendien gaf Specularium aan dat zijn agenda tegen die tijd druk bezet is met vrijwilligerswerk. Geen idee waarom.
Allemaal even lachen mensen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog even overwogen om Specularium naast Tijs aan tafel te zetten, maar dat zag er te sip uit.
Bovendien gaf Specularium aan dat zijn agenda tegen die tijd druk bezet is met vrijwilligerswerk. Geen idee waarom.
Tuurlijk wel...denk aan al die topics waar ze het waarderen dat je daar nu niet bent!quote:
Geniet ervan...het is alweer overquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dezen plaatje die je wist dat zou komen.
[ afbeelding ]
Sommige zijn maandelijksquote:
Voorwiel ook denk ikquote:
Dat kan niet op commandoquote:
Ik ga geen kwaliteit beloven dan natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan het om 21:00?
Maken we er een vaste rubriek van.
Ken jij Harry Engels?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga geen kwaliteit beloven dan natuurlijk
Nog nooit van gehoordquote:
Ja dat zit ik...met nog wat andere kleding er overheen en nee geen foto's, dan vraagt Sp3c het maar lekker zelf.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Ja, is een beetje doorzichtig.
Vraag mij wel af of Uccie in haar onderbroekje op de bank zit.
Heb wel een heel grachtenpand voor weinigquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Kentoet het volgende:
Uccie in haar onderbroekje bij haar voordeurtje in Madurodam.
Hou je ook van midget golf?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb wel een heel grachtenpand voor weinig
Het is nog geen 21u hè, niet al je kruit verschieten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb wel een heel grachtenpand voor weinig
quote:
Ik bedoel niet dat jij het balletje bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]niet als ze met zo'n golfstok tegen mijn hoofd meppen
Maar ja midgetgolf is wel leuk, gewoon golf kan ik geen zak van.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat jij het balletje bent.
Wie zijn wij? Zijn gedrag was echt storend.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Sorry VS, maar ik moest er weer even om lachen.
Weet dat je meeleest en wij steunen je in deze moeilijke tijden.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Zijn gedrag was echt storend.
Ik heb van hem hier geen plaatjes gezien van erecties enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Voorburg is in deze topicje nooit vervelend, behalve als hij gore plaatjes post.
Eerste klopt, tweede klopt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Voorburg is in deze topicje nooit vervelend, behalve als hij gore plaatjes post.
Die plaatjes zijn anders verre van smerigquote:Op maandag 8 juli 2013 20:52 schreef Kentoet het volgende:
Zit met een rose in de voortuin.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Kentoet het volgende:
Hij heeft nu echt een enorme erectie, die ouwe Voorschotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |