het is letterlijk voor me op loopafstand, alleen doe ik niet aan assemblagequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoop voor sleutelaars in het zuiden van het land![]()
EINDHOVEN (AFN) - De Nederlandse truckfabrikant DAF gaat de productie flink opschroeven wegens een toegenomen vraag. Om dat mogelijk te maken neemt het Eindhovense bedrijf 200 mensen extra aan dit jaar. Dat heeft DAF dinsdag bekendgemaakt.
Het afgelopen half jaar produceerde DAF dagelijks 164 zware vrachtwagens. Dat moeten er op korte termijn 184 per dag worden. De hogere vraag komt volgens een woordvoerder onder meer door de invoering van de Euro-6 norm volgend jaar, aangescherpte eisen voor de uitstoot van schadelijke stoffen voor vrachtauto's. Hoelang de productie opgevoerd gaat worden kon de zegsman niet zeggen.
Vorig jaar leverde DAF in totaal 37.625 zware trucks af, 11 procent minder dan in 2011.
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)trucks-flink-op.aspx
Kloptquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Administratief werk is vrijwel niet meer te vinden helaas.De vraag naar dergelijke vacatures is enorm, maar werkaanbod is er slechts sporadisch. Je moet bizar veel geluk hebben om nog zo'n baantje te bemachtigen.
Jij natuurlijk ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat leren we hiervan. Mensen die zich niet laten gebruiken door hun baas, komen toch wel op hun pootjes terecht.
Gefeliciteerd.
Nice! Dat ging rap.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
BAM baan gescored , aanbieding komt mn kant op !
ik hou d'r vanquote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
Ligt er een beetje aan maar vaak kun je wel eerlijk zijn tegen leidinggevenden daar, die weten ook wel dat de meeste mensen als ze wat beters krijgen weg zijn bij zulke bedrijven. Tenzij je een fanatieke Hitlerkloon als teamleider hebt (kans is wel aanwezig in de logistiek).quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Aanstaande maandag beginnen als magazijnmedewerker bij DHL in Berlinge (Limburg), maar juist nu komen uitzend- en detacheerbureau's in toenemende mate aanzetten met eventuele werkbetrekkingen in de DIV-sector. Stap daarom ook over wanneer de kans zich voordoet, alhoewel het plannen van sollicitatiegesprekken ná aankomende maandag wat beperkingen zal kennen vanwege werkschema. Smoesjes als 'auto naar garage' of 'tandartsbezoek' zijn niet lang houdbaar
Bij de BAM?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
Uitsteekbare kennis, okay.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vandaag gebeld voor een functie waarbij ze SAP ervaring vragen, uitsteekbare kennis van de Engelse taal + enkele jaren ervaring in de support. Laat ik dat nou allemaal hebben. Zojuist dus even een motivatie verstuurd en nu maar afwachten.
Nee, detacherings/project bureau.quote:
gefeliciteerd!quote:
Thanxquote:
Wie had dat nou gedacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Verrassend bericht op de FP!!!
Vakantiebaantje moeilijk te vinden
De reacties vallen me nog enigszins mee trouwens. Op nujij.nl gooien ze het op een "mentaliteitsprobleem onder de jongeren".quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
In welke regio zoeken jullie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Administratief werk is vrijwel niet meer te vinden helaas.De vraag naar dergelijke vacatures is enorm, maar werkaanbod is er slechts sporadisch. Je moet bizar veel geluk hebben om nog zo'n baantje te bemachtigen.
Ik vind het wel een beetje verrassend eigenlijk ja. Volgens mij weten veel jongeren ook niet hoe ze moeten solliciteren en komen ze niet verder dan uitzendbureau's en geven ze het behoorlijk snel op en beginnen ze te laat met zoeken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zoek van Maastricht tot Eindhoven/Nijmegen, diezelfde straal zoek ik ook over de grens. Maargoed daar zoeken ze maar zelden Nederlands sprekende mensenquote:Op woensdag 10 juli 2013 14:21 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
In welke regio zoeken jullie?
Mijn baan komt waarschijnlijk zeer binnenkort vrij. Administratief medewerker bij een detacheringsorganisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |