Wacht maar tot hij rood is, dan krijg je hier nog spijt van.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zwarte kleur in jouw naam past ook beter als dat blauwe.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij rood is, dan krijg je hier nog spijt van.
donroyco maakt het awesome, geen grappen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
Hm, laat maar gewoon zo. Het is een beetje het Ajax-tenue van vorig jaar; je schrikt er even van, maar zodra het een beetje went is het eigenlijk wel mooi.
Oke, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Donroyco maakt het awesome, geen grappen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:42 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De letters van de onderste vervangen met de bovenstequote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:51 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom wil je maar acht ploegen belichten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
De letters van de onderste vervangen met de bovenste
Dat is een goed punt. Eigenlijk zou er een plaatje moeten zijn waar alle ploegen mooi belicht worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom wil je maar acht ploegen belichten?
Of gewoon helemaal geen, heb je ook een compacte/overzichtelijk OP zonder bullshit, alsof iemand aandachtig naar die pics gaat zitten kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is een goed punt. Eigenlijk zou er een plaatje moeten zijn waar alle ploegen mooi belicht worden.
Eigenlijk wel, maar op die afbeeldingen rust copyright (door Pics United bijvoorbeeld). Daarnaast kies ik er voor om de OP compact te houden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is een goed punt. Eigenlijk zou er een plaatje moeten zijn waar alle ploegen mooi belicht worden.
Mwah, een leuk plaatje maakt het altijd allemaal wat mooier.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen, heb je ook een compacte/overzichtelijk OP zonder bullshit, alsof iemand aandachtig naar die pics gaat zitten kijken.
Oke.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar op die afbeeldingen rust copyright (door Pics United bijvoorbeeld). Daarnaast kies ik er voor om de OP compact te houden.
Maar? Ik vind 3 wedstrijden tegelijk eigenlijk belachelijk als je ook vaak genoeg maar één wedstrijd tegelijkertijd hebt, is de kans groter dat je als fan van twee clubs maar een club kunt zien.quote:
Maar dan heb je 9 kanalen nodig...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen met de laatste twee speelronden kan het een probleem zijn
Bij Studio Sport als de samenvattingen van zaterdag komen?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:46 schreef Keano het volgende:
Zondag de BBQ aanslingeren met wat teammaten en hopelijk PSV zien winnen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:46 schreef Keano het volgende:
Zondag de BBQ aanslingeren met wat teammaten en hopelijk PSV zien winnen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]Je weet niet eens dat PSV op een zaterdag moet ballen.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoel zaterdag iddquote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]Je weet niet eens dat PSV op een zaterdag moet ballen.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |