Wat heeft dat te maken met jouw standpunt dat het dan een 'prima maatregel' zou zijn? Ongeacht de keus of iemand er al of niet aan wenst mee te doen. Je lukt recht wat krom is.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even om te testen of je je eigen woestijnreligie nog snapt: is de islam (en de Ramadan) iets dat Fok! aan je oplegt, of iets waar je als moslim met je eigen volle (al dan niet gehersenspoelde) verstand voor kiest?
Spreek hem dan aan op de opmerkingen die hij maakt. Dat Mutant01 een moslim is en dat u dat niet smaakt is duidelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Muttie als "religieuze minderheid" niet gediscrimineerd wil worden, moet -ie maar eens leren om opmerkingen over homo's (of suggesties in die richting) voor zich te houden. Wie kaatst, kan de bal verwachten.
Ik realiseer mij net dat Elfletterig dit weer als een homofobe uitspraak zal interpreteren.quote:
Dat kan niet, die is in Egypte. Op vakantie.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reageer nu eens boos, ik tracht de temperamentvolle Mutant01 op tafel te krijgen.
Ik interpreteer het meer als een uitspraak waar geen touw aan vast valt te knopen. Zoals het leeuwendeel van je oeuvre. Ik ben weg nu; ik ga wat zinnigers doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik realiseer mij net dat Elfletterig dit weer als een homofobe uitspraak zal interpreteren.
Slechte grap weer, dit kan beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben weg nu; ik ga wat zinnigers doen.
Dat verklaart je vreemde reacties. Mocht je nog nadere uitleg willen hebben, ik ben beschikbaar in één van de welbekende darkrooms. De mazzel he.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik interpreteer het meer als een uitspraak waar geen touw aan vast valt te knopen. Zoals het leeuwendeel van je oeuvre. Ik ben weg nu; ik ga wat zinnigers doen.
Het zit in jouw islamitische aard de boel te bedonderen, Mutant.quote:
Yep, alleen toch laptopje mee om mails te beantwoorden..............quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bevalt je vakantie? Vermaak je je een beetje?
Ach, als je het niet laten kunt, is het ook niet zo erg.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, alleen toch laptopje mee om mails te beantwoorden..............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |