Meningen verschillen waarover?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Meningen verschillen daarover , verder heeft het leger gewoon gedaan wat ze moesten doen
Over of het een slachtpartij was of dat de MB het leger heeft aangevallen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Meningen verschillen waarover?
En moesten doen van wie?
Ah, Youtube tijd = PST, dank voor de uitleg!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Shawn het volgende:
[..]
*User* heeft n video gepload - 13 uur geleden
http://www.youtube.com/ch(...)xBp7kg?feature=watch
Dus rond 07:00 uur Nederlandse tijd.
Het is nu 11:00 uur in Californi (min 13 uur). Dus het was nog 7 juli toen die video werd geupload op de Amerikaanse servers van YT.
Ik kan niet de 45 minuten doorspitten omdat ik een trage internet-verbinding heb. Maar het is sowieso niet in de laatste 5 minuten. Die heb ik namelijk al gechecked.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef Aloulou het volgende:
Ik lees nu pas op nieuwssites dat het Egyptische leger vanochtend een "bloedblad" heeft veroorzaakt?
Aardig wat landen die erover een statement uit laten gaan en afkeuren, zal dus wel echt iets gebeurt zijn. Volgens FB gaat het om dit filmpje wat er meer over laat zien en het leger opgesteld op daken is terwijl hier en daar gewonde (pro Morsi) demonstranten worden geholpen door medestanders. Daarnaast hoor je constant wapens, hoewel dat niet duidelijk maakt wat er precies gebeurt.
Egyptische leger gaat beetje Bashar's kant op zo....wat een kanker is dat leger voor het land zeg.
Hoe je het wendt of keert die pro Morsi demonstranten hebben 1000 x meer recht om boos te zijn dan een ondemocratisch en autoritair leger. Nog even en je krijgt buitenlandse jihadies die naar Egypte gaan afreizen om het staatsleger te bevechten (Syrie scenario)....denk dat ze echt een gigantische fout hebben gemaakt om de Moslimbroederschap zo af te zetten. Dit gaat het land nog lang pijn doen.
Zeg dat dan eerder. Nogmaals, heb een trage internetverbinding. Ik zal het voor je opzoeken wanneer het iets sneller is.quote:
Wat een primitief geouwehoer.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man. Hij is supporter van assad
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef rakotto het volgende:
Schijnt dat Safwat Hegazy op video is vastgelegd waarop hij de pro-morsi aan het ophitsen is om het leger aan te vallen. Video zelf ben ik naar op zoek. Safwat Hegazy is een zogenaamde sheikh die bij de MB hoort.
op honderden mensen? kinderen en vrouwen? Net als Assad?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Als er op je geschoten wordt dan schiet je als militair terug. Dat doe je niet met rubberen kogels neem ik aan.
Nee, op degene die jou beschiet. Welke vrouwen en kinderen?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:56 schreef Meki het volgende:
[..]
op honderden mensen? kinderen en vrouwen? Net als Assad?
Stel Je verdedigt een militaire post en er komt 5000 man op je af, mannen en vrouwen en kinderen ... en enkele mannen hebben geweren en schieten op je.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:56 schreef Meki het volgende:
[..]
op honderden mensen? kinderen en vrouwen? Net als Assad?
twitter:iyad_elbaghdadi twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:58:06Timeline: Constitution in 4 months, parliamentary elections 2 weeks later, presidential elections 1 week later. #Egypt reageer retweet
Geen militaire coup plaatsen. Zulke reacties kan je verwachten als je onrechtvaardig bezig bent. Maar oke. Stel dat de demonstranten kwamen dan zou ik waarschuwingschoten gaan schieten en met schieten met traangas. Daarna met rubberen kogels maar geen echte kogels.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Stel Je verdedigt een militaire post en er komt 5000 man op je af, mannen en vrouwen en kinderen ... en enkele mannen hebben geweren en schieten op je.
Wat doe je?
Go.
Redelijk snel of wat is jullie mening hierover?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Verkiezingen binnen 4 maanden!twitter:iyad_elbaghdadi twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:58:06Timeline: Constitution in 4 months, parliamentary elections 2 weeks later, presidential elections 1 week later. #Egypt reageer retweet
#عاجل السيسي يحدد هوية المجموعة الارهابية التي هاجمت الحرس الجمهوري ..المجموعة الارهابية تتكون منquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nee, op degene die jou beschiet. Welke vrouwen en kinderen?
De waarschuwingschoten hebben geen effect en de demonstranten pakken het traangas op en gooien het weg. Een maat van je wordt in zijn schouder geraakt en valt bloedend neer. Je schiet op de demonstranten met rubberen kogels maar ze schuilen deels achter schilden terwijl ze nog steeds op je af komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen militaire coup plaatsen. Zulke reacties kan je verwachten als je onrechtvaardig bezig bent. Maar oke. Stel dat de demonstranten kwamen dan zou ik waarschuwingschoten gaan schieten en met schieten met traangas. Daarna met rubberen kogels maar geen echte kogels.
Mursi vrijlaten dat is hun doel van de actie. Je kan niks meer doen dan Mursi vrijlaten. Waarom zit Mursi vast op welke gronden?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De waarschuwingschoten hebben geen effect en de demonstranten pakken het traangas op en gooien het weg. Een maat van je wordt in zijn schouder geraakt en valt bloedend neer. Je schiet op de demonstranten met rubberen kogels maar ze schuilen deels achter schilden terwijl ze nog steeds op je af komen.
Wat doe je?
Pffff. Onzin dit. Veels te snel allemaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef sonnyspek het volgende:
Verkiezingen binnen 4 maanden!twitter:iyad_elbaghdadi twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:58:06Timeline: Constitution in 4 months, parliamentary elections 2 weeks later, presidential elections 1 week later. #Egypt reageer retweet
5 kinderen, 2 zuigelingen en 8 vrouwen.....quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef Meki het volgende:
[..]
#عاجل السيسي يحدد هوية المجموعة الارهابية التي هاجمت الحرس الجمهوري ..المجموعة الارهابية تتكون من
5 أطفال
2 رضيع
8 نساء
و 35 شهيد من الكهول والشباب
5 kinderen en 8 vrouwen doodgeschoten
Bron?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef Meki het volgende:
[..]
#عاجل السيسي يحدد هوية المجموعة الارهابية التي هاجمت الحرس الجمهوري ..المجموعة الارهابية تتكون من
5 أطفال
2 رضيع
8 نساء
و 35 شهيد من الكهول والشباب
5 kinderen en 8 vrouwen doodgeschoten
Nee ik ga de bron even opzoeken was ergens op FBquote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
5 kinderen, 2 zuigelingen en 8 vrouwen.....![]()
Ik ga ervan uit dat jij dit zelf hebt getikt?
Nu.nl:quote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
5 kinderen, 2 zuigelingen en 8 vrouwen.....![]()
Ik ga ervan uit dat jij dit zelf hebt getikt?
Je mag ook gewoon het hele artikel quoten.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Nu.nl:
Het ministerie van Gezondheid heeft bevestigd dat onder de doden ook vrouwen en kinderen zijn.
http://www.nu.nl/egypte/3(...)choten-in-cairo.htmlquote:Beelden
Volgens het leger zijn daarnaast twee officieren om het leven gekomen en zijn er enkele tientallen gewonden van wie zes ernstig, zo stellen de militairen volgens al-Jazeera in een verklaring.
Op de plek van de schietpartij zijn volgens het leger 200 mensen gearresteerd, die in bezit waren van geweren, munitie, messen en Molotov-cocktails. 'Enkele' daarvan zijn later op de dag weer vrijgelaten, meldt de staatstelevisie.
De militairen zeggen bovendien over beelden te beschikken die hun beschrijving van het vooral zouden bewijzen. Deze worden later openbaar gemaakt.
Gewapende aanhangers zouden twee soldaten hebben ontvoerd, zegt een legerwoordvoerder tegen het staatspersbureau volgens al-Jazeera. Een soldaat zou mishandeld zijn en gefilmd zijn terwijl hij zich pro-Mursi en anti-leger moest uitspreken.
'ergens op facebook'. Klinkt erg betrouwbaar ja....quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik ga de bron even opzoeken was ergens op FB
en dat van de man die andere bronnen als ongeloofwaardig kwalificeertquote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'ergens op facebook'. Klinkt erg betrouwbaar ja....
Dit kwam van een grote FB pagina met miljoenen volgers.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
'ergens op facebook'. Klinkt erg betrouwbaar ja....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |