Zo zie je maar, ik zit er nooit naast.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Goed gedacht man, staat er letterlijk in
vd hart en boerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:07 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zou best waar kunnen zijn, maar wie wordt dan onze 2e keeper? (en 3e)
Nooit begrepen dat ze dat toen niet met NEC hebben gedaan, kopen maar laten staan, jammer ik hoop nog steeds op een transfer van Vermeer.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat zit er dan wel in.... eeuwig zonde als hij weg zou gaan.
hihihahahohoquote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Boer zin heeft om te gaan keepen.
ja, ik ook. Vermeer heeft het redelijk tot goed gedaan, maar toch denk ik dat Cillissen de completere keeper is.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat ze dat toen niet met NEC hebben gedaan, kopen maar laten staan, jammer ik hoop nog steeds op een transfer van Vermeer.
Ik twijfel daarover. Maar ik wil het wel graag met eigen ogen zien. Cillissen is één van de grotere keeperstalenten van Nederland en het is doodzonde dat we hem niet wekelijks op niveau kunnen zien.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik ook. Vermeer heeft het redelijk tot goed gedaan, maar toch denk ik dat Cillissen de completere keeper is.
Die terugspeelbal was nog het mooist.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook altijd minder rustig met vermeer bij hoge ballen, en situaties waarbij hij moet denken over wat hij gaat doen. Als het in een reflex moet is het vaak echt heel goed, maar hij is niet al te clever als hij wat bedenktijd heeft.
QFTquote:Op maandag 8 juli 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ja, PSV zal nooooit meer Cl spelen natuurlijk, vanaf nu wordt Ajax gewoon elk jaar kampioen!.
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik twijfel daarover. Maar ik wil het wel graag met eigen ogen zien. Cillissen is één van de grotere keeperstalenten van Nederland en het is doodzonde dat we hem niet wekelijks op niveau kunnen zien.
Vermeer heeft uiteraard een goed seizoen gekeept, maar ik kan maar niet onder de indruk van hem raken. Geweldige reflexen en redelijk meevoetballen, maar het oogt allemaal wat gemakzuchtig. Ik heb altijd het idee dat hij bij de volgende kans van de tegenstander een blunder gaat maken, of iets dergelijks. Ik vind hem ook matig in het neerzetten van zijn spelers bij dode spelmomenten, al heb ik geen statistieken gezien waaruit blijkt dat Ajax veel goals tegen krijgt in standaardsituaties, iemand?
Qua reflexen hoort hij wel bij de wereldtop, alle andere disciplines niet meer dan modaal of iets er boven, hij wordt ook niet echt beter is mijn indruk dus ik zou zeggen tijd voor een keeper die nu al nagenoeg op dat niveau zit maar beter kan worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik twijfel daarover. Maar ik wil het wel graag met eigen ogen zien. Cillissen is één van de grotere keeperstalenten van Nederland en het is doodzonde dat we hem niet wekelijks op niveau kunnen zien.
Vermeer heeft uiteraard een goed seizoen gekeept, maar ik kan maar niet onder de indruk van hem raken. Geweldige reflexen en redelijk meevoetballen, maar het oogt allemaal wat gemakzuchtig. Ik heb altijd het idee dat hij bij de volgende kans van de tegenstander een blunder gaat maken, of iets dergelijks. Ik vind hem ook matig in het neerzetten van zijn spelers bij dode spelmomenten, al heb ik geen statistieken gezien waaruit blijkt dat Ajax veel goals tegen krijgt in standaardsituaties, iemand?
Vermeer vind ik echt wel beter geworden dan vorige seizoenen hoor, grote fouten zoals tijdens die 6-4 nederlaag maakt hij niet meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua reflexen hoort hij wel bij de wereldtop, alle andere disciplines niet meer dan modaal of iets er boven, hij wordt ook niet echt beter is mijn indruk dus ik zou zeggen tijd voor een keeper die nu al nagenoeg op dat niveau zit maar beter kan worden.
Toch heb ik met hem (wel in mindere mate) hetzelfde als ik met Enoh heb, te onvoorspelbaar. Ik zit altijd te wachten op de eerste fout.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vermeer vind ik echt wel beter geworden dan vorige seizoenen hoor, grote fouten zoals tijdens die 6-4 nederlaag maakt hij niet meer.
Hij doet me altijd aan De Gea denkenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua reflexen hoort hij wel bij de wereldtop, alle andere disciplines niet meer dan modaal of iets er boven, hij wordt ook niet echt beter is mijn indruk dus ik zou zeggen tijd voor een keeper die nu al nagenoeg op dat niveau zit maar beter kan worden.
Zal ook wel veel met z'n uitstraling te maken hebben, Cillessen ziet er inderdaad veel zelfverzekerder uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch heb ik met hem (wel in mindere mate) hetzelfde als ik met Enoh heb, te onvoorspelbaar. Ik zit altijd te wachten op de eerste fout.
Die heeft toch wel grote stappen gemaaktquote:Op maandag 8 juli 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij doet me altijd aan De Gea denken
Ik bedoelde het ook meer dat hij fantastisch is op de lijn maar de meest achterlijke dingen doet daar buitenquote:Op maandag 8 juli 2013 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft toch wel grote stappen gemaakt
Jij weet meer over zijn persoonlijke leven?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer dat hij fantastisch is op de lijn maar de meest achterlijke dingen doet daar buiten
Volgens mij rijden ze ook beide motorquote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij weet meer over zijn persoonlijke leven?
Met een helm?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij rijden ze ook beide motor
Begrijp ik maar dat is wel minder geworden volgens mijquote:Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer dat hij fantastisch is op de lijn maar de meest achterlijke dingen doet daar buiten
Ja, het was afgelopen seizoen ook echt geen drama ofzo met Vermeer, maar toch straalt hij onzekerheid uit bij de eerder genoemde "nadenk" momenten.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar dat is wel minder geworden volgens mij
Ik had het in dit geval over De Geaquote:Op maandag 8 juli 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het was afgelopen seizoen ook echt geen drama ofzo met Vermeer, maar toch straalt hij onzekerheid uit bij de eerder genoemde "nadenk" momenten.
Wel al minder dan in het begin inderdaad. Rare is dat hij dat soort spatjes bij Atletico nooit had maar ineens bij United wel. Blijven toch rare snuiters die keepersquote:Op maandag 8 juli 2013 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik maar dat is wel minder geworden volgens mij
Vertel..quote:Op maandag 8 juli 2013 12:51 schreef Ludachrist het volgende:
Ejfaarwat is dit voor waanzin over Bojan.
Het hele idee dat Bojan bij een transfervrije status voor PSV gaat tekenen omdat zij CL spelen is natuurlijk te bespottelijk voor woorden. Voornamelijk omdat hij hier natuurlijk zit om zijn carrière weer op de rails te krijgen: na twee succesvolle jaren zal hij dan ook naar het buitenland willen vertrekken. Als hij niet succesvol is denk ik niet dat PSV hem hoeft te hebben. Conclusie: Bojan bij PSVquote:
Hij is dan ook elfjaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:51 schreef Ludachrist het volgende:
Ejfaarwat is dit voor waanzin over Bojan.
Klopt.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:21 schreef Itisbangin het volgende:
Grote probleem met Vermeer is dat hij altijd chaos/onrust uitstraalt.
Net alsof psv alleen succesvolle spelers haalt. Voor zover ik weet is ene Jozefzoon recentelijk vastgelegd en zijn ze ook bezig met Rekikquote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het hele idee dat Bojan bij een transfervrije status voor PSV gaat tekenen omdat zij CL spelen is natuurlijk te bespottelijk voor woorden. Voornamelijk omdat hij hier natuurlijk zit om zijn carrière weer op de rails te krijgen: na twee succesvolle jaren zal hij dan ook naar het buitenland willen vertrekken. Als hij niet succesvol is denk ik niet dat PSV hem hoeft te hebben. Conclusie: Bojan bij PSV.
Rekik is anders wel een groot talentjequote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Net alsof psv alleen succesvolle spelers haalt. Voor zover ik weet is ene Jozefzoon recentelijk vastgelegd en zijn ze ook bezig met Rekik
Met 0 ervaring en 0 aan prestatiesquote:Op maandag 8 juli 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rekik is anders wel een groot talentje
En ook bij hem zorgt dat voor zeer wisselvallige prestaties, iets wat PSV niet kan gebruiken, zeker niet in de verdediging.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had Fischer ook niet toen hij debuteerde. Je punt is?
Dat Fisher ook veel slechte wedstrijden gespeeld heeft. Hij staat voorin, een Rekik achterin en dat kan dus fataal zijn. Bovendien blijft Fisher bij Ajax en is Rekik gehuurd, niet te vergelijken dusquote:Op maandag 8 juli 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had Fischer ook niet toen hij debuteerde. Je punt is?
Nou, dat nog niet net, maar idd, oprotten met die rattebak zegquote:
Argument van lik mijn reet.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:34 schreef ejfaar het volgende:
Hij staat voorin, een Rekik achterin en dat kan dus fataal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |