Hij wil gewoon CL spelen en zeker weten dat hij speelt. ALS psv dus CL zou halen en Ajax niet zie ik hem daar wel heen gaanquote:
Goed in de kleedkamer ookquote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ooijer was toch om de kaarttafel compleet te maken met klaverjassen?
Rechtsbuiten vond ik hem wel goed invullenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had wel een mooi doelpuntje tegen PSV, maar mis 'm nu niet nu we Fischer hebben.
Nadat hij 2 jaar bij Ajax heeft gespeeld, keert hij Cruijf, Frankie en Overmars etc de rug toe?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij wil gewoon CL spelen en zeker weten dat hij speelt. ALS psv dus CL zou halen en Ajax niet zie ik hem daar wel heen gaan
wel erg vergezochtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij wil gewoon CL spelen en zeker weten dat hij speelt. ALS psv dus CL zou halen en Ajax niet zie ik hem daar wel heen gaan
jaja, lekker met "dooie lul" Cocu werken!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nadat hij 2 jaar bij Ajax heeft gespeeld, keert hij Cruijf, Frankie en Overmars etc de rug toe?
Net alsof hem dat daadwerkelijk interresseertquote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nadat hij 2 jaar bij Ajax heeft gespeeld, keert hij Cruijf, Frankie en Overmars etc de rug toe?
Het is geen el hamdoei hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Net alsof hem dat daadwerkelijk interresseert
Die heeft dan al lang zijn ontslagquote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, lekker met "dooie lul" Cocu werken!
Ja, maar ik denk dat een belletje van Cruijf en Frankie ook wel geholpen heeft.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het gaat mij erom dat hij puur voor de CL kiest
Ik denk dat dat weinig uitgemaakt heeft, maar dat hij niet wil zeggen dat het hem alleen om de CL te doen isquote:Op maandag 8 juli 2013 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat een belletje van Cruijf en Frankie ook wel geholpen heeft.
Met name van Cruijf.
Is toch logisch, hij wil zich bij Ajax weer in de kijker spelenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Het gaat mij erom dat hij puur voor de CL kiest
Ga dan niet lopen slijmen over Cruyff/Boer/Overmars. Ajax is gewoon de enige CLploeg met interresse en dus de meest logische keusquote:Op maandag 8 juli 2013 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch logisch, hij wil zich bij Ajax weer in de kijker spelen
Met je verkeerde been uit bed gestaptquote:Op maandag 8 juli 2013 12:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga dan niet lopen slijmen over Cruyff/Boer/Overmars. Ajax is gewoon de enige CLploeg met interresse en dus de meest logische keus
Natuurlijk en dan zijn die contacten net even handig om zo'n speler snel over de streep te trekken.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga dan niet lopen slijmen over Cruyff/Boer/Overmars. Ajax is gewoon de enige CLploeg met interresse en dus de meest logische keus
Van voetbalzonequote:Roda JC voelt wel wat voor de komst van Jasper Cillessen naar Kerkrade. De Limburgse club ontsnapte vorig seizoen net aan degradatie en werkte toen met Filip Kurto en Mateusz Prus als eerste en tweede doelman. Prus mag echter vertrekken bij de club en als Cillessen gehuurd kan worden, wil Roda JC die kans niet voorbij laten gaan.
Cillessen staat voor zijn derde seizoen bij Ajax en wordt gezien als een zeer talentvolle keeper. Hij moet echter plaatsnemen achter Kenneth Vermeer in de pikorde en ook in het nieuwe seizoen zal Frank de Boer hem niet als eerste keus aanwijzen. De 24-jarige Groesbeker mag wel verhuurd worden, gaf De Boer de afgelopen dagen aan. Een definitief vertrek is geen optie voor Ajax.
Mocht Cillessen er wat voor voelen, dan kan hij volgens De Limburger naar Roda JC vertrekken. Directeur Marcel van den Bunder geeft in het dagblad aan dat er serieus gehoopt wordt op de komst van de ex-keeper van NEC. “Cillessen staat, net als Kees Luijckx, op onze lijst en is zeker een serieuze optie waar we nu naar kijken”, stelt Van den Bunder.
Jij snapt het.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ja, PSV zal nooooit meer Cl spelen natuurlijk, vanaf nu wordt Ajax gewoon elk jaar kampioen!.
Ik denk dat het om huur gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat zit er dan wel in.... eeuwig zonde als hij weg zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |