quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef Ludachrist het volgende:
Wat is met al die users die elkaar aanvallen hier tegenwoordig?
Begin het persoonlijk wat beu te worden. Heb onderhand 6 topics doorgelezen waar maar informatie stond voor een halve topic. De rest was elkaar bashen en dergelijke......quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef Ludachrist het volgende:
Ja, iedereen weet t beter hier. Vooral een paar waarvan ik de namen niet.noem.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:39 schreef MrStock het volgende:
[..]
Begin het persoonlijk wat beu te worden. Heb onderhand 6 topics doorgelezen waar maar informatie stond voor een halve topic. De rest was elkaar bashen en dergelijke......
Net boven jou, kennelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo, die weet ook weer waar hij staat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je niet zuigen in dit topic a.u.b.
Ik heb zeker een fijne dag gehad had vrij van werk vandaag. Hopen dat het wat wordt dan kan hij over een aantal jaar Fischer vervangen op het middenveldquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo LitmanenAFCAFijne dag gehad?
Ajax weer een talent rijker
Ik heb nog heel wat in te halen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je niet zuigen in dit topic a.u.b.
Hou je bek eens.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef Ludachrist het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |