Gaan ze dit ook eigen jeugd noemen zeker1!1!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Insert "haha, jullie hadden toch zoveel eigen jeugd"-post.
Nee, internet abo had geen jupiler. Op tv misschien wel maar niet op internet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was al zo hoor, er waren alleen hooguit 1 of 2 wedstrijden per week live. Ik denk niet dat Jong Ajax elke week live is en dat was op Ajax Exclusive TV wel zo.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Bojan-Duarte lijkt me toch de beste aanval.
Ik denk dat Neymar - Messi - Pedro toch wel beter is.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer-Hoesen-Krkicquote:Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hihahoquote:Op maandag 8 juli 2013 17:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Neymar - Messi - Pedro toch wel beter is.
Duarte wel dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoesen lijkt me niet het niveau hebben waar Ajax naar streeft.
Hoesen valt me juist reuze mee, is echt een baasquote:Op maandag 8 juli 2013 17:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoesen lijkt me niet het niveau hebben waar Ajax naar streeft.
Ik denk dat er weinig verschil zit tussen Hoesen en Duarte.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja is wel een speler die het laten zien heeft
Hoesen is een spits, Duarte een half- of buitenspeler.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig verschil zit tussen Hoesen en Duarte.
Wie ?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij heeft wel geld gekost trouwens, schijnt dat je in Denemarken op je 15e al een contract mag tekenen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha die ho, lig te schönebuiken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |